-Amúgy... – nézett körbe Hyunjin lassan. – Miért élsz egyedül? – kérdezte.-Ide járok suliba. Eredetileg Szöulban lakom... Kollégium meg nem vonzott. – mondtam halkan.
-És persze, hogy ezt megengedheted magadnak. – morogta. – Mindegy. Kedves tőled, hogy befogadtad csóróságom. – nevetett fel.
-Hyunjin... Ne viccelődj ezzel oké? Tudom, hogy sokan nem néznek a tehetősebbekre jó szemmel, de ne ítélj már el ezért. – kértem meg rá. – Nem is ismersz. Nem az a fajta vagyok, aki villog a pénzével.
-Nem ítéllek el. Azaz egy, amire képtelen vagyok. Elvégre... Nem a mi hibánk az, amilyenek vagyunk. – közölte. – Ezt sajnos egyesek elfelejtik.
-Talán... Nem fogadnak el téged? – kérdeztem rá óvatosan.
-Magánügy ez jó? Nem fogom az orrodra kötni. – közölte.
-Jó... Ne haragudj. Többet nem faggatlak erről.
-Mesélj valamit magadról. – nézett rám. – Együtt leszünk egy hétig. Jó lenne, ha kicsit megismernénk egymást.
-Uhm. Mit is mondhatnék? 18 vagyok... Nem igazán vagyok tömeg kedvelő. Nem járok el sehova. – meséltem.
-És szereted a fánkot. – nevetett fel.
-Ez igaz. – mosolyodtam el.
-A teljes nevem Hwang Hyunjin. 19, és az ellentéted. – közölte.
-Ezt hogy érted?
-Szeretek eljárkálni otthonról. Bár ez érthető nálam. – mondta vállrándítás közben.
-Sajnálom. Biztosan rossz lehet, hogy nincs jó kapcsolatod a szüleiddel. – mondtam szomorúan.
-Megszoktam. Nincs szükségem rájuk. Azt se tudom milyen egy jó kapcsolat a szülőkkel... Vagyis... Mikor kicsi voltam biztosan jó kapcsolatom volt velük, de nem igazán emlékszem. Hát ez van. – sóhajtotta. – Testvérem sincs. Seungmin a legjobb barátom, ki szinte már olyan nekem, mint egy testvér. Nekem ő a családom.
-Miért nem hozzá mentél? – kérdeztem.
-Seungmin szülei nem igazán díjazzák azt, hogy sokat lógjon velem. Az hogy ott lakjak pár napra náluk... Lehetetlen. Olyanok, mint a... Szüleim. – közölte sóhajtva.
-De miért?
-Megmondtam, hogy nem mondom el az okot. Beszéljünk másról jó? – kérdezte idegesen.
-O-oké. – mondtam halkan. – Öhm... Mit szeretnél ebédelni?
-Tökéletes váltás. – mondta, majd gondolkozni kezdett. – Nem tudom. Ennék valami... Finomat.
-Pizza. – vágtam rá vele egyszerre, majd nevetni kezdtünk.
-Egy rúgón jár az agyunk. – mosolyodott el.
A következő pillanatban megszólalt a telefonom, majd elmosolyodtam Felix neve láttán.
Tényleg tartja az egy órát.
-Igen? – vettem fel a telefont.
-Minden oké? Jól vagy? Tönkre tett valamit? Kirabolt? Élsz még? – hadarta kérdéseit.
-Lixie... Nyugi. Minden oké. – közöltem.
-Mit csinál? – kérdezte.
-Most ez komoly? Nem mondom meg. – nevettem fel.
-Jeongin...
-Ül... A kanapén. – mondtam, majd Hyunjin felhúzta a szemöldökét.
-Fegyverrel?
-Felix. Kérlek, ne aggodalmaskodj már... – sóhajtottam.
-Nehéz nem aggódnom. Elvégre egy idegen van a házadban. Mi lesz, ha anyádék megtudják?
-Nem fogják megtudni. És nem idegen már. – mosolyodtam el.
-De az. Lehet megtudtál ezt-azt, de idegen. – közölte.
-Tudod mit? Nyugodj meg jó? Majd beszélünk. – közöltem, majd bontottam a hívást.
Idegesen tettem le magam mellé a telefont, majd Hyunjin felkelt és átült mellém. Lassan ránéztem, majd mosolyogva tette egyik kezét a hozzá közelebb lévő combomra.
-Jeonginie. Nem akarok gondot. Ne veszekedjetek miattam. – mondta.
Lassan kezét levezettem a lábamról, majd kicsit arrébb csúsztam.
-Majd rájön, hogy igazam van. Megbékél azzal a tudattal, hogy itt vagy nálam. Felix a legjobb barátom. Meg fog érteni. – mondtam halkan.
-Hm... Tényleg mozoghatok kicsit otthonosabban? Kicsit kellemetlen a feszengés egy idegen házában. – nevetett fel kínosan.
-Persze. Érezd magad otthon. Legalább itt legyél szabad. – mosolyogtam rá.
-Aranyos vagy. – mosolygott. – Ezt megfogadom akkor.
-Akkor... Pizza? Mert rendelek akkor. Jó nem most rögtön, még kicsit odébb van dél.
-Pizza hát. – nevetett fel. – Elugrok egy fél órára oké? Váltok pár szót személyesen Seungminnel. – pattant fel.
-Jól van. A kulcsot hagyd belül. Nem zárom vissza az ajtót. – mondtam, majd szó nélkül indult az ajtó felé.
Egyedül leszek ismét.
Bár most nem baj. Legalább kicsit átgondolom a történteket és összeszedem magam.Utána pedig... Visszahívom Lixet.
CZYTASZ
Érzelmi kötelék ʰʸᵘⁿⁱⁿ [✓]
FanfictionJeongin egyedül marad egész nyárra egy olyan házban, amit a szülei tartanak fent a számára. Az elején minden rendben volt, aztán rájött, hogy egyedül abban a hatalmas házban szörnyen unalmas. Csakis legjobb barátjára, Felixre számíthatott, viszont t...