»21. rész«

1.8K 193 17
                                    

Amint visszaültem Hyunjin mellé a kanapéra egyből gondolataimba merültem.

Nem gondoltam volna, hogy Hyunjin idővel teljesen meg fogja változtatni az életemet. És azt sem gondoltam volna, hogy ennyire zavarni fog az, mikor Hyunjin a legjobb barátjával van...

Őt sem zavarja Lixie, akkor engem sem kéne zavarnia Seungminnek...

Meg kellene barátkoznom a helyzettel.
A tudattal, hogy ő csak a barátja.

Lehet jobb lenne, ha megismerném egy kicsit...

-Hyunjin... - néztem lassan a fiúra, ki amúgy is engem nézett.

-Azt hittem már nem kapsz észhez. - nevetett fel. - Min agyaltál ennyire?

-Neked Seungmin tényleg a legjobb barátod igaz? - kérdeztem halkan.

-Igen. Miért?

-Szeretném ha... Azok is maradnátok. Ha nem változna semmi köztetek. Nem akarok közétek állni. - közöltem.

-Nem állsz közénk. Csak... Kicsit furcsa helyzet alakult ki. - sóhajtott.

-Hívd fel. - mondtam ki, majd meglepetten nézett rám. - Jöjjön vissza.

-Már lassan esteledik...

-Akkor aludjon itt. - mondtam halkan.

-Beléd meg mi ütött? - kérdezte.

-Szólók Felixnek is. Simán visszajönne. - mosolyodtam el. - Hívd át Seungmint. Tartunk egy közös estét. Megismerjük egymást. Amúgy is... Rosszul érzem magam. - közöltem. - Seungmint mindig csak elüldözöm... Na gyerünk. Hívd át.

-Biztos ezt akarod? - kérdezte halkan.

-Biztos. - mondtam eléggé bizonytalanul.

-Jó. De tartsd a szemed előtt azt, hogy csak a barátom. Szorítsd vissza a kis féltékeny énedet. - mosolyodott el.

-Amúgy mikor megöleltem Felixet, akkor te mondtad azt, hogy féltékeny leszel. Most akkor ki is a féltékeny? - kérdeztem meg mosolyogva.

-Mindketten azok vagyunk. - vallotta be nevetve. - Na akkor felhívom.

-Én meg hívom Lixiet. - mondtam, majd telefonomat előkaptam a zsebemből.

Felix szokása szerint szinte egyből felvette. Ledaráltam neki az ötletem, ő pedig kicsit sem habozott a válaszon. Benne volt, viszont meg akarta beszélni a szüleivel is, úgyhogy megállapodtunk abban, hogy dob egy üzenetet amint megkérdezte őket is.

Miután bontottuk a hívást, a nappaliban fel-alá járkáló Hyunjinra néztem, majd sóhajtva emelte el a fülétől a telefonját.

-Nem veszi fel. - mondta halkan.

-Lehet nincs telefon közelben.

-Lehet... Na mindegy. - mondta, majd egyből megszólalt a telefonja. - Seungmin. - mosolyodott el.

-Látod? Nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni. - mondtam, miközben felvette a hívást.

Nagyjából tíz percig hallgattam, ahogy Hyunjin beszél vele, majd felkeltem a kanapéról és ott hagytam a nappaliban. Nem akartam közbeszólni, és azt sem, hogy miattam tegye le, szóval inkább a konyhába mentem.

Töltöttem magamnak egy pohár vizet, majd megrezzent a telefonom. Felix írt egy üzenetet arról, hogy este hét óra körül érkezik. Amint elolvastam beleittam a pohárba, majd nem sokkal rá Hyunjin jelent meg a konyha ajtajában, miközben még mindig Seungminnel beszélt.

Hirtelen a telefont nekem nyújtotta, majd kikerekedett szemekkel néztem rá.

-Seungmin veled akar beszélni. - közölte.

De... Miért?

-Hát jó. - mondtam, majd félve vettem át a telefont és a fülemhez emeltem. - Szia Seungmin. - köszöntem neki, majd Hyunjinra néztem, aki elmosolyodott.

-Szia Jeongin. Hyunjin említette az ötleted és... Ezt inkább veled szeretném megbeszélni... Egyáltalán miért hívsz át? - kérdezte.

-Szeretnélek megismerni. Nem volt szép tőlem, hogy kétszer is elüldöztelek. Sajnálom. Jóvá szeretném tenni. Ráadásul szeretnélek megismerni. Meg talán... Meg is beszélhetnénk mindent. Együtt. - mondtam.

-Kedves tőled, hogy a történtek után még meghívsz. - nevetett fel kínosan. - De teljesen igazad van. Amúgy is szeretném megismerni azt a személyt, akit Hyunjin választott. - közölte. - Mikorra jöjjek?

-Hét órára? - kérdeztem halkan.

-Tökéletes. - mondta, majd bontotta a hívást.

Valahogy úgy érzem, hogy Seungmin nem fogadta el azt, hogy Hyunjin és köztem kezd alakulni valami. Valami, ami több egyszerű barátságnál.

Ez az este lehet, hogy kínos lesz...

Érzelmi kötelék ʰʸᵘⁿⁱⁿ [✓]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang