»23. rész«

1.7K 189 61
                                    

-De... – kezdtem el, de inkább csendben maradtam.

Nem akarom...
Akkor alszok inkább én vele, csak te ne.

-Csak egy éjszaka. Ne aggódj.

-Ne aggódjak? Azért légy már észnél Hyunjin... Szeret téged. És így aludnál vele? – kérdeztem idegesen.

-Seungmin a legjobb barátom. – közölte. – Ne vágj hisztit ebből kérlek. Azért ez már sok lenne. – mondta idegesen.

-Nem kérek bocsánatot azért, mert rossz ötletnek tartom. Legyen a legjobb barátod nem érdekel. De szerelmes beléd... Hogy aludjak így nyugodt szívvel Hyunjin? Te mit szólnál ahhoz, ha Felix szeretne engem én meg mellette aludnék?

-Befejezted? – kérdezte.

-Be. Aludj vele akkor. – közöltem, majd idegesen mentem ki a szobájából.

Egészen a nappaliig meg sem álltam, miközben a fejemben Hyunjin szavai játszódtak le újra és újra.

Mi van ha tényleg én reagáltam túl?
Csak egy éjszakáról lenne szó...
Egy éjszaka. Hyunjin és Seungmin. Együtt...

Idegesen szorítottam ökölbe a kezeimet, majd hirtelen a csengő hangjára figyeltem fel.

Mi? Még biztos, hogy nincs hét óra...

Úgy nyitottam ki az ajtót, hogy szinte kitéptem a helyéről.

-Nyugalom Inie. – nevetett fel Felix, majd halványan elmosolyodtam.

-Ne haragudj. Gyere be. – mondtam, majd Felix az előszobában lekapta a cipőjét és beljebb mentünk.

-Történt valami?

-Hogy hogy előbb jöttél? – kérdeztem, mintha nem is hallottam volna kérdését.

-Már indulásra kész voltam. Meg unatkoztam. Gondoltam elindulok. Talán... Baj? – kérdezte halkan.

-Jaj Lixie, dehogy. – mosolyodtam el. – Örülök, hogy itt vagy.

-Hoztam nasit amúgy. – közölte, majd lekapta táskáját.

A nappaliban az asztalra Felix kipakolt, én pedig folyton csak az ajtó felé néztem.

Hyunjin le se akar jönni?

-Mi van Hyunjinnal? Alszik már vagy mi? – kérdezte nevetve.

-Biztos mindjárt jön. – mondtam halkan.

És úgy is lett. Hyunjin perceken belül a nappali ajtaján sétált be.

-Helló Felix. – köszönt neki Hyunjin, majd egyenesen felénk jött.

-Szia. Gyere egyél valamit. – mosolygott rá Felix.

-Nem kérek semmit. Egy falat nem menne le a torkomon. – közölte, majd leült a kanapéra.

-Minden oké? – kérdezte Lix.

-Hát hogyne. – válaszoltam Hyunjin helyett. – Amúgy Lix. Tiéd a szobám. Én itt alszok a kanapén.

-Nincs is annyi ágynemű... Megint elfelejtetted? – kérdezte tőlem Hyunjin.

-Tisztában vagyok vele. És nem érdekel. – közöltem.

-Huha... Forr a levegő köztetek. Elég rossz értelemben. – mondta Felix. – Miért nem alszotok együtt akkor?

-Hyunjin nem akar. – közöltem.

-Nem azt mondtam, hogy nem akarok...

-Akkor mondom másképp. Inkább ma mással aludna.

-Jeongin... – sóhajtott fel Hyunjin.

-Várnátok 3 percet? Pattogtatok popcornt. – mondta Lix, majd mérgesen néztem rá. – Jó bocsi... Folytassátok. Itt se vagyok. – emelte fel két kezét.

-Nem... Fejezzük ezt be. Nem azért van ez az este, hogy veszekedni lássanak minket. Elég volt. – közöltem.

-Inie... Miért nem bízol bennem? Egy kapcsolat erre épül... Ha nincs bizalom, akkor...

-Én Seungminben nem bízok. – közöltem.

-Hát én se. – közölte Felix, majd bocsánatot kért. -Aludjunk együtt mindannyian. – nevetett fel erőltetetten.

-Nem. – vágta rá Hyunjin.

-Felejtsük el. Akkor inkább maradjunk abban, hogy alszok Felixel. Te meg aludj csak Seungminnel. Igazad van. Legjobb barátod. És ahogy kérted... Befejezem a hisztit. – közöltem.

-Én fogok hisztizni, ha összevesztek. – vágta rá idegesen Felix.

-Akkor most mi legyen? – kérdezte sóhajtva Hyunjin, majd megszólalt újra a csengő.

-Döntse el Seungmin. – közöltem.

Döntse csak el.
Rosszabb már úgysem lehet.
Sőt csak javítana, ha azt mondaná, hogy nem akar Hyunjinnal aludni.

De... Miért mondaná ezt pont ő?

Érzelmi kötelék ʰʸᵘⁿⁱⁿ [✓]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang