wahhh~
tengok tu...
habang-habang stray kids lahh..
air liur yang mengalir tu aku kesat saat melihat kekacakan habang-habang stray kids yang tengah mandi di swimming pool tuh.
nafsu aku berterabur..waduhhh..
wahai yeseul, sila kutip balik nafsu yanda.
terutamanya si habang felix, wuhuhuhuhuhu..
aku meneruskan aktiviti meneropong sampai bengkak mata tu. ouh, lupa nak beritahu. nama aku kim yeseul, i am eighteen and ofkosh lah aku masih lagi bersekolah..
di sekolah menengah sukan perempuan seoul.
aku tau memang begitu sadis apabila tak dapat mencuci mata melihat kekacakan jejaka-jejaka macam sekolah lain.
dan tak merasa langsung apa itu couple.
hobi aku pula adalah skodeng budak lelaki. aku tau tu semua benda yang merapu tapi kesah apa aku MUAHEHEHEHEHEHE..
tapi aku sememangnya seorang yang BERTUAH WEYYYHHH..
sebab sekolah aku selang beberapa langkah je dengan sekolah menengah sukan lelaki seoul.
kau tau tak punya lah seronoknya aku skodeng diaorang setiap hari sebab kat luar pagar sekolah ni ada pokok. dan pokok ni lah port aku nak lepak dan intip mereka.
uhuhuhuhuhuhuhuhuhu..
sedang sibuk aku meneropong dan melihat kelincahan habang stray kids yang tengah mandi swinmming pool tu..
tetiba je..
"woii!!!
terus aktivitiku dihentikan apabila terdengar suara seseorang dari bawah pokok tu. aku menoleh ke arah gerangan tu.
" kau buat apa tu?"
gulp.
entah macam mana, aku hilang keseimbangan badan dann
BUKKK
aku terjatuh diatas lantai dah macam buah nangka masak je bunyinya.
"aduhhh"
aku mengusap punggungku yang terasa sakit ya amat tu.. sakit sangat weyhhhh..
gerangan yang melihat telatah aku tu sekadar memerhatikan saja. dia memeluk tubuh sambil memandang aku dengan pandangan tajam.
perasan aura yang lain macam di situ membuatkan aku menundukkan wajah aku.
habislah kau nakk..
"errrrr.."
"kau pekak ke? aku tanya kau kau buat apa kat sinie?!!"
bentaknya membuatkan aku ketap bibirku. baru saja mahu bangun daripada jatuh aku tu..
"LEE KNOWW!!"
suara seseorang membuatkan gerangan itu menoleh lalu memandang ke arah aku. tubuh aku ditarik ke dakapannya lalu dia menolak tubuhku dan tubuhnya bersembunyi disebalik pokok itu.
aku terpaku dengan perbuatannya itu. deruan nafasnya kedengaran jelas ditelingaku. haruman tubuh lelaki tu membuatkan aku terleka.
automatok pipiku membahang.
disebalik pokok itu, aku melihat beberapa orang pelajar lelaki sedang mencari sesuatu dan aku syak, dia tengah cari lelaki nieh..
lelaki itu turut memerhatikan rakannya yang sedang mencari dia tu.
"dia kat sana kut.."
ujar salah seorang daripada mereka lalu mereka berlalu pergi meninggalkan kawasan itu.
huh~
aku menghembuskan nafas lega apabila melihat mereka sudahpun berlalu pergi tapi..
AKU MASIH LAGI TERPERANGKAP DENGAN MAMAT NIEHH..
"bagitau aku.. siapa kau dan apa kau buat kat sini, hah? kau tau kan yang ini merupakan kawasan larangan buat pelajar perempuan?"
ujar lelaki tu sambil meleraikan pelukan dia tu.
ikutkan hati nak je aku cekik mamat ni sampai mati tapi bila terkenangkan tentang muka dia hensem, aku batalkan niat.
lalu aku pun memautkan lenganku padanya sambil membuat wajah paling comel..
"saya datang sini, sebab nak usha awaklah~"
ujarku.
dapat aku lihat wajahnya yang merona merah tu. hehe, nampaknya berkesanlah godaan aku nie.
"awak jangan cakap benda yang merepek boleh tak?"
aku nampak dia alihkan pandangannya sambil menolak lembut tanganku tu. aku sekadar mengukirkan senyuman.
jam di tanganku dipandang.
"alahh, saya dah lambat lah.. saya pergi dulu..
"aku melambaikan tanganku ke arahnya lalu beredar dari situ. dia membuntangkan matanya apabila sedar soalan dia tak dijawab.
"WOIII!!!!!!!"
-to be contineud-
HOPE YOU ALL ENJOY AND LOT LOVE FROM MEEE ❤❤❤ JANGAN LUPA UNTUK VOTE DAN COMMENT SEMUA ✨ ANYEONG 👋
YOU ARE READING
allergic + hwang hyunjin 현진
Fanfic+ ❝hyunjin, alah pada perempuan? ❞ starts ;30mac20 ends ;