Bir yorgunluk var ama anlatamıyorum. Ruhum, bedenimi önemsemeyecek kadar yorgun gibi...
hissedemiyorum...
"Bu kadar kolay olacağını sana düşündüren nedir?"
*****
Yataktan doğrulup pencereden dışarıya baktım . Hava yeni yeni aydınlanıyor du . Tahir beni burada ne kadar tutmayı düşünüyor du acaba!
Saatler önceki konuşmalarımız geldi aklıma burdan kurtulmanın kolay olmayacağını açıkça belirtmiş, beni bir odaya kapatmıştı. 'Ben diyene kadar burdasın' demiş kapıyı üstüme kilitlemişti. Dışarıda ki adamlar olmasaydı ne yapar eder kurtulurdum, ama şimdi baş kaldırmak işime gelmemişti.Şu an Ateş ne yapıyor acaba! Belki beni arıyordur!
Kimi kandırıyorum ki! Yokluğumu bile fark etmemiştir!
İmza belki imzaya gelmediğim için fark eder! Eder eder de beni aramaz ki! Niye arasın! Ben olsam aramam!Ne garip bana ait olmayan bir yerde yaşadım! Kimsem olmayan insanlarla aynı ortamı paylaştım! Kabul insan canlısı biri değilim tamam belki hiç değilim! Kimse ile de arkadaş olmadım! Beni kim neden merak etsin ki!
Ceylin ne kadar sıcak kanlı biriydi oysa. Etrafa hep tebessüm saçar, mutlaka mutlu olacak bir sebep bulurdu. Başkalarına kendinden çok daha fazla önem verir ikinci kişileri hayatının merkezi kabul ederdi. Sevdikkerinin her işine koşar, bir şey istesinler de yapıyım mutlu olsunlar diye gözlerinin içine bakardı.
Hele asla kin tutmaz. Ona ihanet de etseler yalan da söyleseler mutlaka vardır bir sebebi der anlayış gösterir, elinden geldiği kadarıyla empati kurar, affeder di hatta hiç kızamazdı ki!Ceylin bugün toprağın altında ise iyi niyetinden vurulması yüzünden çok sevmesi yüzünden oldu!
Bir daha sevmek mi ASLA!!
Ait olmak mı ASLA!!
Güvenmek mi ASLA!!
Merhamet! ASLA!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G E C E
Fiksi RemajaRuhunu kaybetmiş bir kadının hikâyesi... kalbi kırık yaralı bir kadın.. karanlıkta kaybolmuş bir kadın.. terk edilmiş kovulmuş bir kadın.. nefret ve öfke dolu bir kadın... en büyük öfkesi ve nefreti kendine olan bir kadın... insan kendini sevmezmiyd...