Öyle çok yanar ki canın, dünyadaki bütün suçları
işlediğini sanırsın. Oysa sadece sevmişsindir.
"Ben geldim!"
Derin bir nefes aldım , mezarın yanındaki ağacın dibine çöktüm.
"Nasılsın ceylin! İyi değilsin değil mi? Biz zaten hiç iyi olmadık ki!"
"Seninle birlikte geçmişimi de gömdüm buraya , ellerimle kazdım bu mezarı, o gün seni buraya gömünce sandım ki herşey güzel olacak , yeni bir kimlikle hayatıma devam edeceğim, bedenim değişince ben kendimi seveceğim! Olmadı! Ceylin de olsam gece de olsam içimdeki boşluk dolmuyor! Canımın acısı geçmiyor, içimdeki ateş sönmüyor.."
"İyinin! Güzelin! Doğrunun! Kavramını kaybettim ceylin! Kalbimin sesini duyamaz oldum! Ruhum karanlığa nefessiz koşmak için can atıyor! İçimde kendime olan nefret hiç eksilmedi! Hâla aynaya bakamıyorum! Önceden vücudumu beğenmediğim için bakamazdım , şimdi öyle güzel bir vücudum var ki... !"
Yandan alaycı bir gülüş sundum kendime
"O günü hatırlıyorsun değil mi? İnsanlar bize uzaylı görmüş gibi bakıp sonradan görmezden gelmişti! Küçümseyici bakışları! Biz spor yaparken aralarında ki fısıldaşmaları! Ne zaman vaz geçip gider kendini pizzaya gömer diye üzerime iddaya bile girmişlerdi! Hele spor hocası Egemen ! Her gün! her gün! Allah'ın her günü beni aşağılamış ;
"bu manzaraya katlanmak zorunda mıyım! Sen ne zaman pes edip gideceksin! Gel sana kocaman bir hamburger menü ısmarlayım yeterki git! Erkekliğim den soğudum! Sen kadın olduğuna eminmisin.....! "
"Unutmadın tabiki! Bende unutmadım!
Şimdi de bakıyorlar! geçtiğim yerde herkesin dikkatini çekiyorum ama bu sefer küçümseyen gözler hayranlıkla bakıyor! Başardım ceylin zayıfladım ne işe yaradı bilmiyorum ama başardım! Şimdi kimse bizi görmezden gelemiyor! İlgi odağı oldum ilanı aşk edenler şöyle dursun uğruma intihar eden bile var! Oysa önceden ne çabuk gözden çıkartılır! Kalbimiz duygusuzca parçalanır, gururumuz böcek gibi ezilirdi! "" Ama ben aynıyım be Ceylin bunlar beni tatmin etmiyor aksine midemi bulandırıyor! Evet bir tek Ateş'in dokunuşu beni rahatsız etmezken başkası dokununca midem ağzıma geliyor, maç sırasında bu olmuyor karşımdaki rakip dokunsada ki yumruk atıyor ondan olsa gerek ! sence tercihim mi değişti?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G E C E
Teen FictionRuhunu kaybetmiş bir kadının hikâyesi... kalbi kırık yaralı bir kadın.. karanlıkta kaybolmuş bir kadın.. terk edilmiş kovulmuş bir kadın.. nefret ve öfke dolu bir kadın... en büyük öfkesi ve nefreti kendine olan bir kadın... insan kendini sevmezmiyd...