Bölüm 13: Gerçek

68 3 0
                                    

   11 Ekim tarihinde Fırat'ın telefonuna gelen mesaj ile birlikte Fırat hemen harekete geçti. Çinçin'de uyuşturucu işi yaptığı ortağının polise gidip konuşacağı bilgisi gelince onu öldürdü. Ve bunu saklamak için diğer ortağı deri ceketli adamı kullandı. Adam Fırat'ı korumak için ceketini ve bıçağını ona vermişti. Ama o adam asla polise konuşmayacaktı. Diğer adamın öldürülmesini deri ceketli adama düşündüren ve Fırat'a mesaj atmasına sebep olan kişi bizzat Ahmet'ti. 

   26 Kasım'da ortaya çıkarak Burcu'yu öldüren de Ahmet'ti. Çünkü dizüstü bilgisayarı almalıydı Ahmet. Ele geçirdiğinde polis memurunu ve diğer adamı kasten öldürdüğü görüntüleri silerek yerine Fırat'ın adamı öldürdüğü görüntüleri yükledi. Ardından Oktay'ı evden çıkarmak için yine deri ceketli adamı kullandı. Zaten Metin takip etmesini istemişti Oktay'ı ve oda takip ediyordu. Evden çıktığında bir süre sonra kapıyı çaldı ve karısı evde olmadığını söyledi. Önemli olduğunu bir süre beklemek istediğini söyledi. Oktay'ın karısı mutfağa gittiğinde ise bilgisayarı ancak olay yeri incelemenin bulabileceği bir şekilde sakladı. Ve adamın karısına ''sanırım geç gelecek ben gideyim bari'' diye bahane uydurarak çıktı evden.

   10 Aralık tarihinde deri ceketli adamı öldürerek Burcu'yu öldürdüğü silahı onun eline tutuşturup intihar süsü verdi ve uzaklaşarak karakolu arayıp silah sesini ihbar etti.

   11 Aralık tarihinde Metin bazı deliller ortaya çıkarmıştı. Tüm delilleri birleştirene kadar kimseye bir şey demeyecekti.

   12 Aralık tarihinde Metin eve girdiğinde Ahmet'i evde buldu. Ahmet'e silah doğrulttu ve Ahmet'ten her şeyi anlatmasını istedi. Ahmet her şeyi anlattı hafif bir gülümseme ile yavaş yavaş anlattı sonra gözünü kapattı ve bir gürültü koptu. Ancak silah sesi yoktu ve yaralıda değildi. Gözünü açtığında karşısında Ayşegül'ü gördü. Ayşegül eline geçirdiği bıçağı sessizce Metin komiserin boğazına saplamış ve zavallı adam oracıkta can vermişti. Ahmet, ''Sana gitmeni söylemiştim. Ya yakalansaydın ne olacaktı ha!'' diyerek çıkıştı ama hemen pişman olup Ayşegül'e sımsıkı sarıldı. ''Temizlememiz lazım.'' diyerek bıçaktaki ve evdeki izlerini sildiler. Ahmet bıçağı daha sonra Oktay'ın evine bırakmıştı. Ve böylelikle Oktay tüm cinayetlerden sorumlu olmuştu.

   Ahmet bunu, öldürülen babasının intikamı için yapmıştı. Ancak ortada delil bırakmadığını düşünmüştü. Pişmanlık hissetmemişti. İlaçlarını almayı da uzun süredir kesmişti. Daha sonra sürekli ziyaret ettiği çocukların da uyuşturucu işine bulaşmamasını istedi ancak narkotik bu duruma hiçbir şey yapmıyordu ve çeteyi çökertmesi gerektiğini düşündü. Bunu çocuklar için yapmalıydı. Bir çeteyi tamamen havaya uçurmuştu ama bu çok ses getirmişti. Diğer yöntem daha mantıklıydı. Kendi kendilerini öldürtmek. Daha sonra Fırat'ın da bu masum çocukları batağa çektiğini öğrendi. Bu da yetmez gibi Oktay'ın da buna ses çıkarmadığı, rüşvet ve şantajla her şeyin üstünü örttüğünü öğrendi. Bunun için Çinçin olayı ile ilk adımları attı. Aklında asla Burcu'yu öldürmek yoktu. Daha sonra her şey planlandığı gibi giderken, Burcu Ahmet'in yaptığı olayı deşmeye başladı. Ahmet başta sakindi gülümseyip geçmişti bu duruma ancak daha sonra Burcu'nun bulduğu görüntüleri görünce başka çaresi kalmadı. Ve iki ailenin yıkılmasına sebep oldu. Kısaca Ahmet bunu kendi için yapmıştı, ama Ayşegül, bunu Ahmet için yapmıştı. Ona sırılsıklam aşık olan bu kadın uğruna ölmek yerine öldürmüştü. İşte bu gerçekten en zor şeydi. Uğruna ölünecek aşk değildi onlarınki, uğruna öldürecek aşktı...

Cinayet BüroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin