Bölüm 12: Deliller Yalan Söylemez!

39 3 0
                                    

11 Aralık 2011

   Başkomiser Oktay'ın yakaladığı deri ceketli adam, 26 Kasım tarihinde Ali'nin yakaladığı kadınla olduğunu söyledi. Kadının evindeki kamera kayıtlarına göre doğruyu söylüyordu. Adam 25 Kasım'da kadının evine girmiş ve 26 Kasım'da saat akşam sekizde çıkmıştı. Hatta komşuların söylediğine göre gürültülü bir şekilde müzik dinlemişlerdi. Her şey doğruydu ama tutmayan bir durum vardı. Adam 26 Kasımda ve Çinçin olayındaki tarihte olay yerlerinden uzakta olduğunu kanıtlamıştı ama aynı adam 10 Aralık tarihinde Kurtuluş Parkı'nda intihar etmiş ve intihar ettiği tabanca ile Burcu Komiser'in karnından çıkan mermi eşleşiyordu. Başkomiser Oktay ise telefon kayıtlarını çıkarmıştı. Adam Oktay'ı aramış ve ona oğlu ile alakalı çok önemli bir bilgisi olduğunu söylemişti. Oktay bu nedenle onunla buluşmuştu. 

13 Aralık 2011

   Oktay Başkomiser, Cinayet Büro Komiseri Metin Kaymak'ı öldürme suçu ile tutuklanarak göz altına alındı. Tüm emniyet camiasında büyük ses getiren bu olay gazetelerde en ön sayfadaydı:

''Uyuşturucu satan oğlunun tüm suçlarını rüşvetle ört bas ettiği düşünülen başkomiser kendi bürosunda çalışan Komiser Metin'i 11 Aralık akşamında öldürdü. Aldığımız bilgilere göre, oğlunun aleyhine deliller bulan ve bu delilleri ortaya çıkaran Komiser Burcu'yu öldürdü ve hemen sonra Burcu Komiser'in kocası olan ve aynı zamanda zanlının mesai arkadaşı olan Komiser Metin'inde bazı delillere sahip olduğunu öğrendiğinde onu da öldüren Başkomiser Oktay bugün tutuklandı ve göz altına alındı. Yarın mahkeme karşısına çıkacak. Bu bir insanlık suçudur bu adam asılmalı!'' diye gazeteler nefretlerini ve kinlerini döktüler.

14 Aralık 2011

   ''Oktay Gürpembe'nin uyuşturucu satmaktan, delilleri karartmaktan, iki masum insanı öldürmekten ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına çarptırılmasına karar verilmiştir.'' dedi hakim. ''Ben masumum, ben masumum.'' diye tekrarlıyordu Oktay. ''Masum musun ? Delillerin ışığında söyleyebilirim ki uyuşturucu tüccarı olan Çinçin'deki o adamı öldürttün. Çünkü uyuşturucuyu sadece sen satmak istedin para bölünsün istemedin öyle değil mi ? Sonra iş yaptığın o deri ceketli adamı Burcu Komiser ortaya çıkarınca korktun ve komiseri öldürttün. Adam bunun üzerine seni tehdit etti ve önce yakalattırıp sonra intihar süsü vererek onu da öldürdün. Daha sonra mesai arkadaşın Metin'in olayları çözeceğini düşünüp onu takip ettin. Metin Komiser senin ve oğlunun uyuşturucu sattığını ortaya çıkardığı delilleri bulduğunu anladığın an onu öldürdün. Onu öldürdüğün bıçak evinde ortaya çıktı. Evi aradığında bir şey bulamadın çünkü Metin Komiser zeki bir adamdı olacakları tahmin edip bulduğu delilleri saklamış. Yakalandığında kayıp olan diz üstü bilgisayar evinde saklanmış olarak bulundu. Bilgisayarda ki görüntülere göre  Çinçin'de öldürttüğün o adamın evinde bir detayı gözden kaçırmışsınız. Evde gizli kamera varmış. Bunu ortaya çıkaran Burcu Komiser'i öldürmek için bir sebep daha çıktı. O görüntülere göre eve girip o satıcıyı öldüren kişi oğlun Fırat'tı. Sende bunu kapatmak istedin değil mi ?''

Hakim haklıydı. Çinçin'deki eve girip adamı öldüren kişi gerçekten de Fırat'tı. O ceketli adam ise Fırat'ı koruyan kişiydi. Ancak işin aslı daha farklıydı. Gerçek başkaydı.

Cinayet BüroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin