- მეც ასევე მინდა შემეხო ტუჩებით, ცოტათი მაინც.ჯონგუკი საერთოდ არაფერს არ მოელოდა, მან არ იცის როგორია ჯიმინის განწყობა საწოლში, საკმარისად ბევრი იფანტაზიორა თავისთვის, მაგრამ რთულია ამ წვნიანი წარმოსახვიდან რომელიმეს რეოლობაში მოყვანა. რა ჯანდაბა სჭირს, ჯონს არ სურს არაფერი განსაკუთრებული, ოდნავი მოფერება, ცოტაოდენი სხეული, ოდნავ მეტი შეხება და სხვისი სითბო. ის იმედოვნებდა, რომ ჯიმინი იზიარებდა მის მოკრძალებულ სურვილებს და აი ისიც იზირებას, ამას ადასტურებს მის კისერზე არსებული ჩალურჯება, ჯიმინი შეუზღუდავად კოცნის, სწრაფად, კბენს კანზე, შემდეგ კი პირში იქცევს ამ ნაკბენს. ჯიმინის ხელები ნაზად ეხებიან ჯონგუკის მკერდს, ნაზად უმასაჯებენ ძუძუსთვებს, შემდეგ მის კუნთებზე ცურდებიან. ერთ ხელს მუცლის ქვედა ნაწილში ათავსებს, მეორეთი კი კისერზე ეხვევა.
,,ის ასევე ვაჟიშვილია,, - ახსენებს საკუთარ თავს ჯონგუკი, მაგრამ რთულია ამის დაჯერება. ჯიმინის მოქმედებები თავდაჯერებულია, თამამი, ამ ჯერზეც უშიშარი და მაცდუნებელია. გუკი მასთან თავს საეროდ უდანაშაულოდ და უცოდინრად გრძნობს: ის ატარებს ხელებს ჰიონის ტანზე, როგორც ბრმა ატარებს ხელებს ბრაილის შრიფტებზე, შეიგრძნობს რბილ სათამაშოს და საერთოდ არ იცის რა უნდა გააკეთოს შემდეგ. ჰიონს ლამაზი და ცეცხლოვანი სხეული აქვს, ჯონს კი შეუძლია მხოლოდ იფიქროს თავის გიჟურ ფანტაზიებში, როგორ თამამდ ეხება მას, რაც მას წარმოუდგენ სიამოვნებას გვრის.
- მე არც ისე კარგი ვარ, - უტყდება ჩუმად ჯონგუკი, მაშინ როდესაც ჯიმინი ერთი ხელით ეხება ადგილს სასქესო ორგანოსა და ანუსს შორის, მეორე კი მის თმაში აქვს ახლართული, ტუჩებით კი ეხება მის ლავიწებს.
- მეც ასევე, -ჩქარა პასუხობს ჰიონი და ყლპავს დაგროვებულ ნერწყვს. - მომწონს როდესაც მეხები, არ გაჩერდე კარგი?
ეს ჯონს შეუძლია, ის აგრძელებს ხელების მოძრაობას, ეხება ყველგან და აკვირდება პაკის რეაქციებს. ჯიმინი მშვიდად რეაგირებს ზოგიერთ შეხებებზე, ზოგირთზე კი ძვლივს იღიმება, ზოგიერთი კი აკანკალებს. გუკი აგრძელებს მის შეხებას ხერხემლის თავიდან მის ბოლომდე, წელის არეში შეხებოსას ჯიმინი კანკალებს, ჯონგუკი გრძნობს, რომ მისი სხეულიც იწყებს კანკალს. ის არ ამბობს ,,გააკეთე ასე კიდევ ერთხელ,, - მაგრამ გუკმა იცის, რომ მას ეს ძალიან უნდა.
YOU ARE READING
ინტიმური სახელები
Fanfictionჯონგუკს ძალიან, ძალიან ინტიმური პრობლემა აქვს, რომლის გადაჭრაც არაფრით არ შეუძლია. ყველაფერი დაიწყო ნანატრი სახელის გამოჩენით - ,,soulmate", რომლის გამოჩენასაც ის დიდი ხანი ელოდა. როგორც ჩანს ეს მშვენიერი მოვლენა იყო, მაგრამ ეს სახელი რატომღაც მის ო...