11

1K 111 68
                                    


ხანმოკლე, მაგრამ სულელური გამოსვლის დროს ჯონგუკის ხმა იყო დამარწმუნებელი, თავდაჯერებული და გულწრფელი. მაგრამ როდესაც ცხიმი გადაინაწილა ხელზე ცოტა დაიბნა. სიტყვების საშუალებით თავი მაგარ საყვარლად წარმოაჩინა, სინამდვილეში კი ასე არ არის, საქმე ზიზღში არ არის, როგორც ეს ჯიმინს გონია, საქმე გამოუცდელობაშია. აი შენ წინ წევს საყვარელი ადამიანი, ფეხები გაშლილი აქვს, სახე წითელი, პენისი ამდგარი, საიდანაც სითხე იღვრება. შენ ზიხარ მის წინ მუხლებზე, ცხიმით თითებზე, აპირებ მის გაჭიმვას და მისთვის სიამოვნების მინიჭებას. ასე ამაღელვებელი არ არის? ჯონი ღელავს, რომ ახლა ყველაფერს გააფუჭებს. მან წაიკითხა რამდენიმე სტატია პროსტატაზე, ანალურ სექსზე და ზოგადად იცის რა და როგორ. მან თავის თავზეც კი სცადა პროსტატას პოვნა, მაგრამ სიამოვნება საერთოდ არ განუცდია: მას უბრალოდ საპირფარეშოში მოუნდა, და რა მოხდება ჯიმინთან რომ არ გამოუვიდეს?

ორი თითით გუკი ფრთხილად აფართოებს ანალურ ხვრელს, ათვალიერებს ჰიონის პენისს და ხაზებს მის შუბლზე. ,, მას უფრო პატარა აქვს'' - რატომღაც, გარკვეული მიზეზების გამო ამბობს თავისთვის ჯონგუკი, მაგრამ შემდეგ იხსენებს თუ რა საქმით არის დაკავებული. თითები უმტკივნეულოდ შედიან, სიმჭიდროვეა, მაგრამ მათი მოძრაობა შესაძლებელია. ჯიმინი ღრმა ამოსუნთქვებს და ნელ ჩასუნთქვებს აკეთებს, გუკი მოხიბლულია იმის ყურებით თუ როგორ იზნიქება და ეშვება მისი მკერდი, ის მოდუნებას ცდილობს, რომ თითებს გაუდვილოს ანუსის გაჭიმვა.

დროა გადავიდნენ უფრო გადამწყვეტ მოქმედებებზე, წყვეტს ჯონგუკი, გამბედაობას იკრებს, აკვირდება ჰიონის პენისზე მყარი ძარღვების ჯაჭვს. ფრთხილად ამოძრავებს თითებს შიგნით, გრძნობს, როგორ არ უნდათ კედლებს კარგად გაფართოება.

- ასე კარგია? - ჩურჩულით ინტერესდება გუკი.

- უფრო თამამად ამოძრავე, - მკაცრად სთხოვს ჯიმინი. - ყველაფერი კარგადაა, მართლა.

ინტიმური სახელებიWhere stories live. Discover now