12

1.5K 136 44
                                    

ოთახში აღარ ისმის ლედი გაგას ხმა. ისინი სხედან საწოლზე და დუმან. ჯონგუკი სველ ადგილს იწმენდს საბნის ქვემოდან, ჯიმინი კი ისევ განაგრძობს გაბრაზებას, უფროსი ძმის ლანძღვას, როგორც ჩანს ის ძალიან გაბრაზდა, ისინი ხომ ასე ახლოს არიან ერთმანეთთან.

- და რა მოხდა წინა წელს იუნგისთან? - ჯონი ცდილობს დაძაბული ატმოსფეროს განმუხტვას.

- ის ავარიში მოყვა, თავისი მოტოციკლეტით. სამი ნეკნი გაიტეხა, ფეხი მოიტეხა, თავის ტვინის შერყევა მიიღო, მე ვიფიქრე რომ ის მოკვდებოდა. ამიტომ ის მტირალას მეძახის.

- თქვენ ბავშობიდან მეგობრობთ?

- დიახ, ჩვენ მეზობლები ვართ. ჯანდაბა, მე და შენ თითქმის ყველფერი გამოგვივიდა. თავიდანვე სიმართლე უნდა მეთქვა, მაშინ ის არ გამოჩნდებოდა, როგორ დავუშვი ასეთი რამ.

ჯიმინი თავის თავს ძალიან მკაცრად განსჯის, ჯონგუკს არც კი უფიქრია, რომ ჰიონი ავადმყოფურად პერფექციონალისტია. იგი ხუმრობით ამშვიდებს მას, ზურგზე და მხრებზე ეხება.... ისიც ასევე შეურაცხოფილია, რომ ყველფერი ასე წავიდა, მაგრამ მათ ხომ კიდევ აქვთ დრო?

- იქნებ გავაგრძელოთ, რაც დავიწყეთ? - ჩუმად ინტერესდება გუკი, გაკვირვებულ პაკს საწოლზე აწვენს.

- ატმოსფერე უკვე არც ისე...

- რა მნიშვნელობა ქვს, შენ ხომ აქ ხარ.

- უბრალოდ მე მინდოდა მოგწონებოდა. - ამბობს ჯიმინი და საშუალებას აძლევს ჯონს ტანსაცმელი გახადოს. - არ მინდა რომ ჩემით იმედგაცრუებული იყო, რადგან ძალიან მომწონხარ.

- შენ ხომ ჩართე სიმღერა არა იმიტომ რომ გენატრებოდა გაგს ხმა?

- იმიტომ ჩავრთე, რომ არ შეწუხებულიყავი ხმებისგან, რომელსაც გამოვცემდი.

- რა სულელიხარ. - კმაყოფილი ამბობს ჯონგუკი. მჭიდროდ ეხუტება ჰიონს. - მე არ მაღელვებს, რომ შენ ბიჭი ხარ. შეწყვიტე ამის გამო ნერვიულობა, მე ის უფრო მეტად მაღელვებს, რომ ვაჟიშვილი ვარ და შიძლება რამე არასწორად გავაკეთო.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 22, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ინტიმური სახელებიWhere stories live. Discover now