üç |part1

1K 120 13
                                    

İyi okumalar, siz harikasınız =) !

 @rosepetalnovels Thanks for PERMİSSİON !

O caddeden aşağı koşarken Faye'nin nefesleri ağır ve uzundu. Karanlık onu yutmuştu, herhangi bir şey görmesini imkansızlaştırıyordu. Kıyafetleri sırılsıklamdı ve kemiklerine kadar üşüyordu. Kız kendi nefeslerinden ve etrafındaki zeminin aleyhine yağan yağmurdan başka bir şey duymadı, ve eğer hala orada durursa sonunun kötü olacağını da biliyordu. 

Onun akciğerleri o kadar çok yorulmuştu ve kalbi ağrıyordu ki ama birşey onu devam etmeye zorluyordu. Bir şeyler biliyordu ya da birisi onun peşindeydi ama ne olduğunu her kimse duymamış, görmüştü. 

Her adımda o şey bacaklarında kırılma gibi hissettiriyordu, akciğerlerinden çığlık atmak istediğinde atamadı, o sadece koştu. Faye arkasına baktı ama gördüğü tek şey karanlık olunca kendisini bir kez daha hayal kırıklığına uğramış buldu. Ya da belki bu sadece onu daha fazla korkutmuştu. 

Faye sağa döndü ve iki ev arasına koştu. Bir an için için uzakta olmak istiyorum diye düşündü ama sonra geriye doğru düşerek bir şeye çarptı. Kız baktı ve tuğla duvar bir anda önünde belirdi. Faye büyük gözlerle baktı ve ayağa kalktı. Yavaşça elini kaldırdı ve dikketlice duvara dokundu, bu gerçekti.

"Hayır!" Kız çığlık attı. "Hayır! Bu duvarın burada olmaması gerekir!" Eliyle duvarda sıçramaya başlarken sesi karanlık sokakta yankılandı. Bunun üzerine kız dondu, bir şeyler hissetti. Bu duygu, ona başka birinin sunduğu duyguydu. Kız etrafında döndü ve sokağa baktı, ama orada hiç kimse yoktu. Duvara yaslandı ve rahatlamayla derin bir nefes verdi. 

Yoktu, orada hiç kimse yoktu, tehlike bitti diye düşündü ama kulak tırmalayıcı bir ses kulağına ulaştı ve ardından boğazının etrafını bir şeyin kavradığını hissetti. Koştuğu için çiğerleri daha fazla acıdı, bununla birlikte aldığı her nefeste çabaladı. 

Hala onu dehşete düşüren ve boğan kişinin kim olduğunu göremiyordu.Kalbi çok sert attığından her iki elini de göğüsüne bastırmak istedi. Fakat odaklanabildiği tek şey boğazının etrafındaki kavrayış oldu.

Kız kaybolmak istedi, ancak hiç bir şey yapamadı. Gücü çoktan vücudunun dışına sızmaya başlamıştı.

"Lütfen..." Kız fısıldayarak yalvardı. Yanaklarından akan yaşları hissedebiliyordu, onlar onun soğuk çildine karşı yanıyorlardı.

"Lütfen." Kelime güçlükle duyulabiliyordu, görüşü bulanıklaşmaya ve kalbi pes etmeye başlamıştı.

Daha sonra, kulak tırmalayan ve karanlık bir ses kulaklarına ulaştı.

"Seninle oynamaktan zevk alıyorum."

*****

Part 1 geldi, part ikide 1 çümle beni öldürünce bekletmek istemedim. Çok üzgünüm, beklettiğim için. Umarım beyenmişsinizdir. 

İyi geceler ! Xx

Haunted || h.s (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin