GİTTİ GALİBA?

980 15 1
                                    

Hoca "tamam sakin ol biraz hemen gidelim"dedi. Bende hadi gidelim hocam dedim. Evden hızla çıktık arabaya bindik yarım saat'te ali'nin yanına gittik. Ben araba'da hoca'ya hocam bence benim arkadaşlarımın yanında olmam lazım. Hoca "tamam bence de doğru diyorsun keşke arkadaşların da senin gibi cesur olsa arkadaşların sure ve dua biliyo mu?"' Dedi bende hayır hocam fatiha suresi ve ihlas'tan başka hiç sure bilmiyor. "Tamam o zaman aile'lerine her şeyi anlatalım onlarda bizde kalsınlar"dedi bende çok iyi olur dedim. Konu'yu ali ve hasan'a anlattık. Onlarda kabul etti. Aile'lelerine herşeyi anlattık. Onlar hüzünlü bir şekilde "olur sizde kalsın ama barış'da gelsin sizle" dedi. barış ali'nin abisi'ydi bizde kabul ettik. Araba'ya bindik eve doğru yol aldık....
Eve gelmiştik oda'ya gittik.yatağa uzandım bende bugün başıma geleni anlattım. 3'ude pişman bir şekilde keşke bizde senin gibi dua ezberleseydik Dediler. Barış bu konu'da çok bilgisiz'di. Neyse hadi yatalım Dedim. HepimiZ de yorgunduk 3 dk belki olmadı. Hepimiz yattık. Uyandığımda çok rahat uyumuştum. Arkadaşlarıma baktığımda sadece barış uyanmıştı. Ona günaydın dedim oda bana "günaydın botan" dedi. Pencereden dışarı baktım da hava çok güzeldi. Barış "hava çok güzel" dedi.bende aynen dedim. Ali ve hasanda uyandı "günaydın" ali ve hasan'da "günaydın"dedi. Saat'te baktığımda saat 9:00'dı mutfağa gittim buzdolabı açtım sucuk,yumurta,peynir,zeytin bal ve reçel vardı.sucuklu yumurta yaptım çay yaptım oturma odasına herşeyi serdim. Hoca ve arkadaşları çağırdım. Hepsi geldi ve hoca"erkencisin maşallah"dedi."ali "botan hep öyledir"dedi. gerçekten de ali doğru demişti. Ben asla birinin evinde ona yük olmaya çalışmam herşeye ben koşarım gerekirse. Herkes 'ellerine sağlık" dedi. Bismillah diyerek yemek yeme'ye başladık. Elhamdülillah diyerek sofradan kalktık. Sofrayı arkadaşlarlarla kaldırdık. Hoca "oğlum gelsene sana bişey söyliyecem" dedi. Tamam diyerek yanına gittim. Bana "bu akşam şerli ile konuşacağız. Onun için bazı malzemeler lazım gel beraber malzemeleri toplıyalım" dedi. bende tamam diyerek çeketimi aldım. Dışarı çıktık dağın üstüne çıkıp orda malzemeleri toplamaya başladık burası bir sürü çiçek ve otluk bi yerdi bana büyük papatya şekilli kırmızı bir çiçek bul 4 tane dedi bende tamam diyerek aramaya başladım. 5 tane buldum ve buluşacağımız yere gittim oda,baya bi malzeme bulmuştu. Eve gittik saat 1:30'tu rütüel odasına gittik arkadaşlarım;"nerdeydiniz aklımız gitti". Bende şaka niyetinde eee her delikanlının bi gidişi vardır dedim. 3. De komik değildi dedi. "Hoca sizin iş için malzeme topladık" dedi. Ve oda'ya girdik.hoca benim topladığım çicekleri bi suya kattı. Ve üstüne toprak benzeri bir toz döktü. Onun üstüne de bir ot kattı. Ve karıştırmaya başladı. Bi 2:30 dk karıştırdıktan sonra nasıl karıştırdığını anladığım için hocam istersen ben karıştırım dedim bana "yok evlat gerek yok zaten az kaldı" dedi ve durdu suyu bi kaseye döktü ve inanamadım. Hepsi toprak benzeri birşey olmuştu ve o tozla odanın tam ortasına birşeyler mırıldanarak çember çizdi. tam ortasına da 3 tane sandalye koydu. Sonra kase'leri alıp oda'dan çıktık oturma odasına geçtik.arkadaşlar kahvaltı yapmışlardı. Gülerek benim yerime geçmişsiniz dedim ali "sen biz'den farklı mı sandın kendini" dedi. Bismillah diyerek yemek yeme'ye başladık. Elhamdülillah diyerek sofradan kalktık yine. Sofrayı arkadaşlarlarla kaldırdık.saat 2:15'di arkadaşlarla korku konuşması yapmadık hiç.
Telefonu'mu şarja takımda barış bi soru sordu. Sorusu siz neden böyle bi işe kalkıştınız. Ben merakımızdan dolayı dedim barış 19 yaşındaydı. Hoca'ya "hocam gerçekten kurtara bilecekmiyiz"dedi hoca"bugün onla konuşacagız amacı nedir onu öğreneceğiz ."dedi ve birden kapı açıldı içeri çarşaflı biri geldi. Barış "bu ne LANN" diye bağırdı ve ali ile hasan 'da barışa katıldı. Ben gülerek korkmayın bu hoca'nın yardımcısı dedim. Cin kapı'yı kapatarak geri gitti ben anlamıştım. Hüddam'ların yardımcısı zihinden konuşur ondan zihinden haber verdi ama biz duymadık. Hoca'ya noldu hocam kötü bi durum mu var dedim. Hoca"yok oğlum merak etme AMA sen nerden biliyosun bana bir şey dedi."ben de hocam artık alışın bana ben çok şey bilirim dedim. Arkadaşlarım pes sana botan dediler. Hoca benim işim var diyerek dışarı çıktı. Arkadaşlarla sohbet ettikten sonra sanki bi kişi bana hoca seni aşağıya bekliyo dedi ben aşağı indim hoca orda'ydı "botan benim'le gelsene işim var tek başıma gidersem yarını bulur senle akşam iş biter ve sizin işi yaparız" ben de tamam dedim. Evden çıktık araba'ya bindik. Önce petrol'e sonra amca'nın evine gittik amca tellaşlı sesle hocam sizin bütün muskaları kızım parçalara ayırdı. Hoca'yla kızın yanına gittik. Kız çıldırmış bir faziyet'teydi. Hoca'yla nas ve felak okuduk. Hoca kapı ve pencereleri örttü. Ve perde'yi çekti. Arapça bir şey söyledi ve kız ona karşılık verdi. Arapça bir şekilde hoca"yla konuşuyordu hoca her konuşmasında sinirleniyodu ben de yardım amacı kızın kulağına ayetel-kürsi felak,nas ve ihlas suresini okudum. Kız acıya dayanamıyarak bayıldı. Hoca'ya ne oldu. Dediğimde "içindeki cini öldürdük" Dedi. Bende peki kızı kurtardık mı dedim "evet" dedi. Sevinmiştim,Amca ile teyze'ye anlattık çok sevindiler. Helalleşip evden çıktık hava kararmıstı. Eve geldik arkadaşlar yine gittiniz bize söylemeden dediler. Bende özür diliyerek onlara sarıldım. Nedensiz sarılışıma karşılık vererek "hadi bizim olayı yapalım"dedi hasan, bende şimdi yapacağız dedim arkadan kara çarşaflı cin geldi hoca'ya hocam yardımcınızın ismi ne dedim 'bana "MERA"dedi. Rütüel odasına girerek rütiel'e başladık 3 sandalyeye oturduk barış ise bizim önümüze yere oturdu hoca ise çemberin dışında kuran-ı kerim okuyordu. Hoca bize sakın çemberden çıkmayın dedi. Bizde tamam dedik. Hoca kuran-i kerim kapatıp elinde tuttu ve birşeyler söyledi. Birden etrafımıza bir sürü şerli varlıklarla doldu. Hepsi ailemizin kılığına girip bizi yanına çağırıyordu ondan sonrasını hatırlamıyorum.

ALİ
Botan birden kendini kaybederek çemberden çıkmaya çalışıyordu. Biz öyle zor tutuyoduk ki sanki 2 kişinin gücünu almış . Birden bi şerli varlık hoca ile ibranice konuşmaya başladı. Birbirleri ile konuşuyordular. Sonunda botan bayılmıştı. Biz yine de tutuyoduk. Birden bütün varlık bağırarak"O BİZİM OLACAK"diyerek bağırdı. Ve ortama büyük bir sessizlik hakim oldu. Hoca botanın yanına oturdu. Kucağına alıp salon'daki koltuğa koydu. 1 saat geçtikten sonra botan uyandı.

BOTAN
Uyandığımda salonda uzanmış bir faziyet'teydim etrafimda arkadaşlarım ve hoca vardı. noldu  dedim bana hocam "güçsüz kalıp bayıldın." Dedi ali söz alarak bana herşeyi anlattı. Şok olmuştum ben nasıl öyle şeyler yapabilirdim. piskolojim bozuldu sandım,çok halsizdim. Gözümü kapatıp yatmak istiyordum ama yapamıyordum hoca ne oldu şerli konuştumu dedim. Hoca"sakin ol evlat sen dinlen sana yarın anlatırım dedi arkadaşlarım beni yatağa götürmek için yardım ettiler yatmamı istediler gözümü kapatıp açtığımda kendimi evin dışında buldum. Evin kapısına dokundum da önüme bi şerli geldi bir anlık irkilmeyle kendimi yerde buldum. O şerli bizim çağırdımız şerliydi. Şerli bana "AYAĞA KALK VE ARKANI DÖN "dedi bende uzandığım yerden kafamı çevirip arkama baktım da istemsizce ağzımdan OLAMAZZ kelimesi çıktı ali,hasan ve barış şerli ler ayağından tutmuş bi vaziyet'te ormana sürüklüyor ayet-el kürsi okuyarak arkadaşarıma doğru koştum ormana girdim baya ilerledik'ten sonra kaybolmuştum arkadaşlarımı etrafıma bakarak  Ali hasan barış nerdesiniz lan diyerek bağırıyordum birden şerli önümde belirdi. Beni ayağımdan tutup sürüklemeye başladı. Öyle canım yanıyorduki her yerim kesilmişti galiba, bir ses gelmeye başladı kalabalık şekilde çok kötü bir kah kaha sesleri geliyordu gözümü kapatıp nefes alıp verişini düzelmeye çalıştım beceremiycemi anladım gözümü açtım büyük Bi kalabalık vardı beni şerlilerin ortasına fırlatıp gülmeye başladı. Etrafıma baktığımda her tarafta şerli ortada büyük bir ateş bismillah çekmeye çalıştığımda diyemiyordum çünkü bis diyordum devamını unutuyordum çok kötü bir andı şerli birden eğilip tırnaklarını karnıma batırıp döndürmeye başladı sanki bir kişi bütün organlarımı söküyordu. Sonra bağırarak"SEN KENDİNİ BİR ŞEY Mİ SANDIN PİS ÇAMUR"bende bir cesaret toplamaya çalışıyodum öyle acı çekiyodum ki açıklanamaz. Bende cevap olarak asıl sen kendini ne sanıyosun ALLAH tarafindan lanetlenmiş şerli. pis bir kahkaha ile tırnağını bastırarak döndürmeye başladı acım iki katına çıkımıştı beni iki eli ile tutup ağaca fırlattı. Galiba burda ölecektim dedim içımden bana "DOĞRU BİLDİN ÇAMUR SENİ BURDA OLDÜRECEĞİM"nasıl anlamıştı benim öyle bir kelime geçirdiğimi içimden anlamadım. Ama cinni olduğu için aklımı okuma imkanı vardı.ve birden uyandım yatağımda uzanmış bir şekildeydim. Etrafımda arkadaşlarım ve hocam vardı. Nefes nefes'e kalmıştım derin nefes alarak rahatlama ya çalıştım sakinleşip karnıma baktığımda aman YA RABBİ bu da ne karnım da 15'ten fazla kesik yaraları var. Arkadaşlarım şok olmuş bir pozisyon'da noldu botan sana iyi misin. Dediler bende hocam dün rütielde ne oldu hoca "şerli ile konuştum ne istersin insan oğlundan dedim o ise onlar beni çağırdı ama hiç bir şey bilmeden bende botan'nın enerjisini sevdim onu alacam o bizim olacak dedi bende adın ne dedim bana HARA kabilesinden urda'yım dedi.bende bırak onu yoksa olacaklardan sorumlu değilim dedim oda bana sen kim olursunda beni ölümle tehtid ediyorsun pis çamur seni avucumla öldürürüm. Dedi bende acı çektirerek gönderdim. "mera'ya soyledim nasıl biri dedim. Mera bana sevdiği kişiyi acı çektirerek sever yani botan'a çok zarar verir. Cok hırçın biridir" dedi dedikleri karşısında şok oldum bende çabuk kurtulurmuyum bunlardan dedim hoca "zor o evlat hemde çok zor"dedi

KAFİR CİNLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin