HAYIR HABAİS

338 9 0
                                    

HASAN

Sonunda eve varmıştık hemen yanıma koyduğum gül suyu ve defne yaprağını alıp arabadan çıktım. Ardımdan ali ve barış da geliyordu. Üzerimde bulunan sinir o kadar çoktu ki. Ama eve yaklaştığımda her adımla sinirim de geri de kalıyordu.
Büyü ve cin enerjisini bütün vücudumda hissedilirken bir enerji beni hem korkutup hemde sakinleşdiriyordu. Kapıyı çaldım kapıyı MERA açmıştı. Hızlıca merdivenlerden çıkıp oturma odasına gittim oda da yoktu karşı odaya gidecek üzereyken rütüel odasından çıkıp "essellamün aleyküm ve rahmetullahu ve berekatu" dedi bende selamını alarak hemen söze başlamıştım bile   botann sen çıldırmışsın sen herkesten bu işin daha kötü bir şey olduğunu biliyor sanıyordum. Hangi aklınla karar verdin o içine giren cin den mi dess "bi dakka bi dakka siz biliyordunuz benim içime girdiğini kim söyledi yada kim izin verdi olacak o soru. "
Sözümü yarıda kesip bana sakince cevap verirken ona bi türlü yukselemiyordum. Ama sorduğu soruya bakılırsa anlaşılan aliyin yaptığı büyük hatayı bilmiyordu. Sen bilmiyor musun hocanın aliyle arabada ne konuştuğunu." ne zaman hangi arabada " seni ambulansla hastaneye kaldırıldı zaman hocayla ali de arabayla bizle geliyordu ne olduysa orda oldu zaten. "Ali ile barış nerde tek mi geldin." Hayır tek gelmedim onlarda peşimden geliyordu bilmiyorum."EĞMED nerdeler" demek alışmışsın buna gerçekten sevindim."ALLAH RAZI OLSUN hocayla birlikteymiş" tamam bir şey soracağım cinian erkek mi"hayir HABAİS " yani erkek değil "evet" URDA çok sesiz bir şey planlıyor ama ne benden sonra hiç birşey yaptımı "hayır çok sessiz gerçekten de bir şey planlıyor ama ne EĞMED urda'yı bula bilir misin" gülümseyerek botana baktım botan neden hüddam olmak istedin bu güzel birşey gibi......

KAFİR CİNLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin