ALİ
20DK bekledikten sonra kafamı kaldırıp botana bakmaya başladım biraz daha iyiydi. Sevinmiştim hepimiz botana bakıyoduk hiç kimse ne konuşuyor ne de kıpırdıyordu. "AHH"botan uyanmıştı. Hemen yanısına gidip iyimisin dedim. Bana "ölecek gibiyim heryerim ağrıyo ne oldu bana" dedi bende bişey yok her seferinde de soru soruyon yat dinlen yorma kendini. Diyip hasan ve abime baktım ayağa kalkıp yataklarına geçtiler bende yatağıma gidip yatmaya başladım.
BOTAN
Heryerim ağrıyordu kafam karışıktı. Şimdi ben rüyamı gördüm. Ama gerçekse neden kollarımda kesik izleri vardı. Ağrılarım yüzünden kıpırdıyamıyordum. Yatmaya çalıştımda sanki ağrılarım daha da artıyordu. Anlaşılan yatamıyacaktım.
İçimden sure okumaya başladım en azından unutmazdım. Nede olsa kitabı bugün ezberledim.kitaptaki bütün sureleri baştan sona tekrarladım her okuyuşumda üstümden bi yük kalkıyordu sanki. Kitabı 3 defa tekrarladıktan sonra ağrımın yüzde seksanını yok ettim sanki. Gözlerim artık uykuya yenik düşüp yatmıştım. Allaha şükür bu sefer rüya görmedim. Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu ali hasan ve barış yanımdaydı. Hepsi bana bakıyodu ne oldu ne bakıyosunuz ölmedik ya.Dedim ali gülümseyerek nasılsın dedi bende iyiyim bana,ne oldu anlat. Dedim bana tamam diyerek anlatmaya başladı. Herşeyi anlattıktan sonra o URDA'YI ellerimle öldürmek istiyodum. Bana bi cümle söyleyerek ne hale getirmişti inanamıyodum. Herkes odadan çıktığında kendi kendime konuşuyodum kendimi motive ediyodum. Ayağa kalkmayı o kadar çok istiyodum ki hemen kalkıp o şerliyi yok etmek istiyodum. Ama başaramıyorum, artık boş boş duvara bakmaya başlamıştım böyle 5dk kaldıktan sonra hasan ve ali odaya girerek sana yemeğini getirdik dedi. Bende benle fazla ilgilenmeyin ben iyiyim yemeğimi alabilirim.ikiside tabi tabi diyerek kucağıma yemeği koydular ve al hızlı iyileşte bunları yok edelim ebediyen. Dedi ve odadan çıktılar yemeğime yiyip ayağa kalkmak istiyodum artık ağrılarımdan biraz da olsa azalmıştı. Gittikçe iyi olmaya başladım yemeğimi yedikten sonra ayağa kalkıp tepsiyi mutfağa koydum. Ve oturma odasına girdim. Hoca odada deyildi. Ama arkadaşlarım odadaydı. Bişeyler Konuşuyolardı bende sohbetiniz bol olsun diyerek yanlarına oturdum ali "hakkatten kalktın lan helal olsun sana be aslanım benim" hasan "lan öldün sandık lan Öbümüz koptu".dedi bende tamam o kadar abartmayın bu daha hiç daha neler olacak.barış; "botan doğru söylüyor bu daha hiç daha neler göreceğiz ALLAH BİZİ KORUSUN. Dedi bende aynen hoca nerde dedim. hasan rütüel odasında bişeyler hazırlıyor. Dedi bende bi bakim dedim. ali otursana ayağa zor kalkıyon zaten ne bakması. Dedi bende abartmasana dedim ve odadan çıktım. Rütüel odasına girdiğimda hoca birşeyler yapıyordu. İçeri girerek kolay gelsin hocam ne yapıyosunuz.dedim hoca iyleşmişsin kısa zamanda aferin dedi bende sağolun hocam dedim ne yaptığına baktığımda anladım cin sandalye tuzağı yapıyosun.dedim hoca aferin iyi bildin az kaldı zaten gel yapalım dedi nasıl yapıdığını hemen anlatim kırmızı bir sandalyeyi odanın köşesine koyup etrafına tuzdan çember yapiyosunuz yaparken sureler söylüyoruz sandalyenin bacak ve belimizi yasladığımız yere toplamda 8 ip bağlıyoruz cinni geldiğinde bi şekilde URDAYI çember atıp sandalyeye geçmesini sağlıyacağız ve iplerin içine girecek istemsizce ipler onu sarıp tutacak ve biz bu sayede ona herşey yapabiliriz. İNŞALLAH BU İŞ BAŞARILI OLUR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFİR CİNLER
ParanormaleCin mussallatına uğramış gençlerin kurtulmak için hüddam oluşu. hayatın onlara zorla ittiği yolun sonuna varmaları gerek...