★27★

2K 443 92
                                    

.
.
.
Vote
.
.
.

سێهون :- من واناکەم ... نامەوێت ئەم دوە لەیەکدی بکەم !

ب.راهون ملی سێهونی گرت :- شششـ ... وتم دەیکەیت واتا دەیکەت ! تێگەشتی ؟؟؟؟

سێهون :- ئم ...

.
.
.
.
.

ڕۆژی ئەنجام دانی پلانەکە هات ...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بە سوتفە ئەو ڕۆژەی کە ب.راهون پلانەکەی دانابو ئەنجامی بدات ... ئەو ڕۆژە راهون و جۆنگ کووک دووبارە لەیەکدی تورە بوون لەسەر شتێکی زۆر بێمانا ....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

راهون :- خراپ توڕە بووم ئیمجارە ...

جۆنگ کووک :- راهونااا ... توڕەمەبە .... دووبارەی ناکەمەوە تەواو ...

راهون :- نات بوورم .. بۆچی گاڵتەم پێدەکەیت کە پێت دەڵێم ئۆپا ...

جۆنگ کووک :- باشە .... دووبارە نابێتەوە .. بمبورە دەیی ...

راهون :- جۆنگ گووک بڕۆ دەرەوە لە ماڵەکەم تکایە .. خراپ توڕە بومە ئیمجارە .. ئیمڕۆ مەیەوە باشە !..

جۆنگ کووک بە مۆنی :- کەواتە ئاوا .... هەر شتێکیش بوو داوا نەکەیت بێمەوە خوات لەگەڵ ..

جۆنگ کووک ڕۆشت بە توڕەیی ... راهونیش زۆر گریا دەی وت نەدەبو ئاوا بکەم ....

ب.راهون و سێهون گوێیان لە هەمو شتێ بوو ... ب.راهون زانی ئیمجارە پلانەکەی بەباشترین شێوە سەر دەگرێ ...

جۆنگ کووک لەدەرەوەی ماڵەکەیان وەستا بوو سەیری ژوورەکەی راهونی دەکرد ... پەشیمان بویەوە ویستی بڕواتە ژوورەوە تێلی بۆ هات ..

جۆنگ کووک :- سڵاو باوکە ..

ب.کووکی :- سڵاو کوڕەکەم ... وەرە کۆمپانیا کارم پێتە باشە .. ئێستا وەرە ..

جۆنگ کووک :- باشە .. واهاتم ..

تێلی داخستەوە و ڕووی لە ژووری راهون کرد :- دەڕۆمە لای باوکم تا بزانی توڕەم لێت جارێکیتر ئاوا نەکەیتەوە کیوتی ..

جۆنگ کووک ڕۆشتە لای باوکی ..

راهون ویستی بچێتە خوارەوە گوێی لە باوکی بوو
.

jung kook❤️Møñstér☠️Where stories live. Discover now