★23★

2.6K 479 99
                                    

.
.
.
Vote
.
.
.

بۆ ڕۆژی دواتر .....

راهون تێلی بۆ جیمین کرد

جیمین :- سڵاو راهون ... چی بوە ؟ تۆ باشی ؟

راهون :- من باشم تۆ چۆنی ؟

جیمین :- باشم سپاس ...

راهون :- جیمین ... ئەوە دوێنێ وتم شتێکت پێ دەڵێم ..

جیمین :- ئائا وا بوو .. بڵێ چی هەیە ؟

راهون :- ئەوە دەزانم کە جۆنگ کووک لەگەڵ ماڵەوەیان بەینی نیە ... وە ویستم پرست پێ بکەم کە کارێکی ئاوا بکەم بە ڕای تۆ باشە ؟

جیمین :- چی دەکەیت ؟

راهون :- ئاشتی دەکەمەوە لەگەڵ ماڵەوەی ... نامەوێت ئاوا بیبینم بێ خێزان ..

جیمین :- بەڕاستی کارێکی تا بڵێی باشە بەڵام سودی نیە ... چونکە منیش زۆر هەوڵم داوە نایەت لەگەڵم ...

راهون :- ئەی ئەگەر پێی نەڵێین بۆ کوێ دەچین ؟

جیمین کەمێ وەستا دواتر قسەی کرد :- واهــ .... تۆ زۆر زیرەکیت. .. ئاوا دەبێت ... پێیبڵێ ئاهەنگێک هەیە بەیەکەوە دەڕۆین شتێکی لەم بابەتە ئامادە بکە ....

راهون :- بێ خەمبە شتێک دەکەم .. بەڵام تۆ سەرەتا شتێکم بۆ بکە ... بە ماڵەوی جۆنگ کووگ ڕابگەیەنە کە دێین بۆ ئاشتبوونەوە .... وە بڵێ لەگەڵ خۆشەویسەکەی دێت ... پێیان بڵێ کە راهونە ..

جیمین :- خەمی ئەمەیانت نەبێت ... چارەی دەکەم بەڵام راهون ...

راهون :- بەڵێ ؟؟

جیمین :-نازانم چۆن پێتی بڵێم ...

(دەی ویست شتێک بڵێتە دڕندەکە)

بڵێ ئێستا ... چیت دەوێت ؟

جیمین :- واووو چۆن زانیت تۆم دەوێت ...

قسە بکە جیمین !

جیمین :- باشە .. دەڵێم ... کەشەکە کاتی ئەمە نیە دەزانیت ؟ وا هەردوکیان خۆت دەڵێیت چاودێریان لەسەرە .. بڕۆنە دەرەوە گەر شتێک بوو ؟

هههه هەمو شتێک باش دەبێت بێخەمبە ... وە من خۆم بیرۆکەی ئاشتبونەوەی جۆنگ کووک و ماڵەوەیانم دا بە راهون ... ئەمە شتێکی باش دەبێت ... دەتوانین کەمێ خۆمان لە دوژمن بە دوور بگرین ...

جیمین :- کەواتە ئاوا .... باشە زۆر چاکە ...

راهون :- چی زۆر چاکە ؟ دیسان دڕندەکە هات قسەی کرد ...

جیمین :- ههه راهون ئەوە تۆیت .... ئەویش قسەکانی تۆی دووبارە کردەوە ههههه

راهون :- باشە دەی خوات لەگەڵ کارم زۆرە ...

جیمین :- بابای ...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

jung kook❤️Møñstér☠️Where stories live. Discover now