Гл.точка Т/И
Тръгнах си след малката изненада на Шуга. Прибрах се в къщи изкъпах се, и си облакох черни къси панталонки и една дълга сива тениска, после легнах на дивана и гледах "Бързи и яростни" и неусетно съм заспала. Вечерта Шуга не спираше да ми пише и просто си изключих тела.На следващият ден се събудих с мисли за Шуга.
ЧАКАЙ КАКВО!!!
НЕ, трябва да спря да мисля за него.
Трябва да го забравя, веднъж завинаги.Грагхпп?!
Станах и като си включих тела осъзнах, че като ми е бил изключен тела не ми е звъняла алармата, след това като видях часа, так се вцепених. След това бързо се оправих и се качих в колата след което пристигнах и бързо казах на шофьора чао и се качих по-стълбите, където срещнах Шуга.-Ти пък, от къде се взе-учудено попитах.
-По същата причина като теб.
-Оффф, какво ще правя.- Отчаяно казах аз.
-И да влезеш и да не влезеш ще е все едно пак ще получиш отсъствие.
Сложих си качулката на главата и се "депресирах"
-Стига де за едно отсъствие ли си-прекъснах го преди да се докаже.
-ДВЕ, две -казах настървено аз.
-Първо се успокой, а после прави каквото искаш-каза той загрижено.
-Прав си - приятелски настроена.
После настъпи кратка тишина после звънеца би, а г-жата излезна
Станах ме и ;
-Приготви се за най-лошото - каза той, леко изплашен.
-Тихо - казах аз леко притеснена.
-Знаете какво следва след това нали, не ви се случва за първи път.
-Да г-жо - казах ме в един глас
-Ама, тя подиграва ли ни се.
- Оффф, и ти си един - казах аз и двамата се за смяхме.
За първи път си прекарах добре с него, е по-добре от колкото да го зяпам от съседният чин в часовете.
Гл точка Шуга
Днес си прекарах повече от добре, мисля, че тя дори ме възприема приятелски. : )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Хора, днес грам не ми се пише такаче сори. Надявам се да ви е харесала тази част ; )
YOU ARE READING
Нещо повече от триъгълник { Tae and Suga } (В Редакция)
RandomАз: Не искам да ви виждам и двамата ??? : Но' ?: Не можеш да ни заебеш така Аз: Вие мА заебахте още преди месеци ..............