Несбъднати мечти (pt.2)

17 1 0
                                    

И тогава той сля устните ни в целувка. Не след дълго се отделихме поради липсата на кислород.

-Обичам те!

-И аз! - казах аз с лека възбуда.

Тогава сляхме устните си.Той ме вдигна аз кръстосах краката си около него. Тогава Юнги задълбочи целувката ни и ме постави върху масата(как да го  обясня просто съблекалня с пейка ппосредата).Той свали блузата ми без капка колебание.Започна да целува меката ми кожа. Той започваше да се приближава все по-надолу и по-надолу. А,аз тихо стенех. Започнах да махам прилепналата му тениска и той видя не сполучливите ми опити и с един замах я метна в някой произволен ъгъл на стаята, след което пред мен се появи тяло на полу-бог. За това колко време съм мечтала.Няма те си и на представа. Той ми свлече полата заедно с бикините ми и започна да пъха един пръст в мен после втори и на края трети.След това аз събух панталоните му а той ми помогна и събу боксерките.Аз ни преобърнах и след това мое действие той се усмихна дяволито(онзи поглед казващ   "Добро момиче"). Преметнах косата си на една страна и се свлякох надолу и се спрях пред (знаете кое говоря, не се правете). Облизах главичката му след това го поех на половина. Той хвана глаата ми като я тласкаше надолу-нагоре,а аз се опитвях да не се задавя тъй като му беше доста голям. После се спогледахме.

-Искаш ли да бъдеш моя - каза той.

-И питаш - казах аз доста възбуден глас.

Той вкара члена си в мен а аз стенех от болка след два-три тласъка  стоновете ми се превърнаха в удоволствие.Стоновете ми озвучаваха целият салон.Аз стенех и гърчех под него докато той се тласкаше в мен все по бързо и с по голямо удоволствие.

-Юнги аз.....

- И аз скъпа!                      

Станах от пейката и той шлапна по дупето. Облякох се. Дано никой да не ни е видял иначе ще стане лошо.

-Хей не мисли, че това е нещо сериозно просто за една вечер.

-Но нали каза, че ме обичаш!

-Казвам на всяка кучка това не се мисли за по-специална от тях.

Аз се почувствах използвана някак.....мръсна. Излязох от салона с насълзени очи и се затичах към вкъщи след това се събудих.Бях цялата в пот.

-Какво сънувах току що!

Цялото това е било сън от кога почнах да го сънувам. А от кога имам мръсни сънища и то с НеГо.

Няколко минути седях като камък. Станах от леглото и се запътих към банят, изкъпах се  и си направих сутрешните процедури. След това си облякох униформата, която между другото изглежда така:

 След това си облякох униформата, която между другото изглежда така:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Нищо особено просто обикновена и скучна униформа.Тогава погледнах часа и щях да закъснея за училище. Тръгнах по най-бързият начин. И си викнах такси хи хи голяма чийтърка съм. И влязох в стаята точно преди г-жата да влезе. Хи хи. Седнах си на чина и не спрях да гледам към него ахх толкова е сладък искам да е само мой. Тогава той се обърна към мен, а аз по най-бързия начин си отмести погледа настрани. Часовете минаха в гледане на кръша. Харесвам го още от първи клас. Но мислех, че е само детско увлечение, но с годините ставаше   все по-силно и тогава осъзнах, че съм се влюбила.Даже си представих как един ден ще сме омъжени и ще си имаме две деца.Едно момиче и едно момче. Момичето ще се казва Yoora ,а момчето Young Jae.Мечтите са безплатни.

Нещо повече от триъгълник            { Tae and Suga }      (В Редакция)Where stories live. Discover now