След този тежък и изморителен ден се прибрах в къщи където срещнах домашният си любимец Тото.Да правилно прочетохте имам котка на име Тото малко странно име за котка ама.Преоблякох се и веднага се проснах на леглото и заспах.
На сутринта
Събудих се от шибаната си аларма.Кой въобще е създал това нещо.Това само ти разваля сънят и ти придава вид на зомби.Станах и се запътих към банята след което се изкъпах и измих зъбите си.Облякох си униформата и тръгнах към училище.По пътя срещнах най-добрата си приятелка Мин.-Оооо шматке! - поздравих я аз по най-милия начин.
- оуууу овцо!
Ние попринцип така си говорим.-Хей какво ти е, изглеждаш малко оклумала? - каза тя с лека нотка притеснение в гласа.
-Нищо ми няма,ти кажи сега ще му кажеш ли или.... - тя ме прекъсна
-Ами незнам още не съм сигорна, че е добра идея
-Оке няма да ти се меся когато си готова сама ще му кажеш!
Ако се чудите за какво или по точно за кого говорим.Е нека ви разкажа:
Ретроспекция:
Мин още от първи клас харесва Ким Те - хьонг.И тя си мислеше, че е само едно детско увлечение, но след толкова много време тя все още изпитва това чувство към него, но с годините се увеличавал .След около осем години:
Г-жата ги сложи заедно.А точно това и беше слабост и тя не спираше да мисли за него. А и оценките ѝ и приятелите и спадаха до числото две. Но на едно контролно той и помогнал малко и казал, че ще остане след часовете и ще и помага тя винаги когато е сядала до него сърцето и се преобръща на 390 градуса.И тези негови ,,частни уроци" и се отразяваха много добре и тя си възвърнала старите оценки и приятели (защо въобще има такива приятели ако не си умен ти бият шута) и всичко си беше по-старому е освен......чувствата ѝ. Той след време стана по-секси и всички му налитаха и той всеки ден се мляскаше с различна,но не с всички (знаете какво има предвид) А Мин постоянно се депресираше за това (и да знам какво е депресия не съм малоумна) Даже няколко пъти я бяха викали при директора за това, че се е държала лошо с учителите, и че не е присъствала в някой часове.Но накрая се взе в ръце и си продължи нормално,но сърцето и бе все така разчупено на две.Но най-добрата ѝ приятелка постоянно я разсмиваше и тя се опитваше да бъде добре, колкото и да беше трудно.
В едно училище!
В един клас!
Беше като кошмар.
Край на ретроспекцията.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Това е от мен за тази седмица ще се опитам да качвам два пъти в седмицата : )
YOU ARE READING
Нещо повече от триъгълник { Tae and Suga } (В Редакция)
RandomАз: Не искам да ви виждам и двамата ??? : Но' ?: Не можеш да ни заебеш така Аз: Вие мА заебахте още преди месеци ..............