Време беше.
Стигнах ме до моята стая и Шуга почука.
Чук
Чук
И се чу отваряне
Джънгкук- Кой по...Шуга: Защо не си я пуснал да влезе все пак това е не е само твоя стая. -още от вратата се развива той.
Джънгкук веднага си смени гримасата на лицето.
Джънгкук- Ааа ама аз не знаех, че тя няма ключ, съжалявам ела да влезеш да се исушиш, че цялата си подгизнала. -и се усмихна мазно.
Шуга- Влез, ако има проблем на долният етаж съм стая **-и се обърна към Джънгкук -И без глупости.
Джънгкук- Дадено - и отпраши
Ии олеле загазих го.
Джънгкук- И той няма да те спаси другият път.
И ми направи път да вляза.
Влязох в стаята и взех от сака първите дрехи които видях. Влязох в банята да се изкъпя и бях настанала и след това само кихах както и очаквах. Нищо особено просто обикновена настинка. Изкъпах се, преоблякох се и излязох от банята. Джънгкук го нямаше. Сигорно пак е отишъл при някоя от кифлите. Аз легнах в края на моето легло и просто се взирах в белият таван и си мислех... за всичко. И неусетно съм заспала.
На сутринта...
Събудих се от ледената вода, която се излива върху мен. Да Джънгкук и неговите номера. Хммм днес е по леко от очакваното.
Джънгкук: Ставай урод майчин.
Аз: Ставам, ставам.
Казах едвам едвам аз. След това станах и се отправих към банята. Изкъпах се с гореща вода. Ма и тя не мА стопли. И се приготвих за днешния ден.
Облякох се така:Да можеше на вън да е топло ама след снощния дъжд и днешният лед...Ми е малко студено. Е разбира се под тази блуза имах потник. Отправих се към голямата стая с много храна. (топа е обяснението) Когато влязох се загледах за познати лица или по точно за Мин. След пет-минутно зяпаме из тълпата от ученици. _Да малко съм кьорава. _ Я намерих.
Аз: Минууууу ябълка такава. - и се метнах на врата ѝ.
Мин: ооо Т/И тюфлек такъв кво си се облякла като педесет годишен.
(Нищо лично, всичко е в кръгът на шегата:)Аз: Не питай. Аз къв съм каръг вчера киснах в дъжда.
Тя знаеше за какво и говоря.
Мин: Аха хайде да сядаме че съм гладна. - и си потупваше коремчето.
Аз: Хайде - и седнах ме на една от по задните свободни масички. Взехме си храна и започнахме да дебелеем.
Skip time...
След като закусихме аз се разхождах в близката гора. А Мин си тръгна. Нали е в стая със Тае баето си.
Разхождам се и аз гората в опит да не се загубя отново. Малко се уморих и реших да си почина малко. Легнах на едната страна на едно дърво включих си тела и слушалките и си пуснах тъжна или по скоро бавна музичка и без да искам съм заспала.
To be continued...
YOU ARE READING
Нещо повече от триъгълник { Tae and Suga } (В Редакция)
RandomАз: Не искам да ви виждам и двамата ??? : Но' ?: Не можеш да ни заебеш така Аз: Вие мА заебахте още преди месеци ..............