Оффф.....след случката с Шуга не мога да си го избия от главата. Оффф какво ми става днес.
Както и да е реших да се оправям за училище. Униформата ми беше мокра УЖАС сега как ще ме пуснат в училище. Не че ми пукаше много.Реших да си облека това:
Попринцип нося такива дрехи,но напоследък нещо почнах да слагам худита и така и погледите на момчетата им се върнаха в устата. Трябваше да взема 1 нещо, което видя за да не закъснея за училище и даскалката пак да ми чете дозата конско.
Вървя и си слушах музика-това ме успокояваше.Това ми е любимото нещо след купоните те са незабравими. И сега не ме мислете за някоя кучка дет мноо се лигави. Но не съм такава просто обичам да се напивам с приятели(Мина) и на сутринта да се сещам кви забавни и луди неща съм праяила, както и тя.
Докато си мислих вече се осъзнах и разтърсих глава. Оказало се, че съм точно пред училище. И исках малко да подразни момчетата и да си знаят, че не съм тяхна хахаха.
Влезнах през входа на училището, но охраната ме спря да вляза по-напред.-Еййййй шибабяк АКО НЕ МЕ пуснеш. ЩЕ НАПРАВЯ ТАКА ЧЕ ДА СЪЖАЛИШ, ЧЕ СИ СЕ РОДИЛ.
-Съжалявам, госпожице но не можете да влезете без униформа.
-АБЕ ТИ НА КЪВ МИ СЕ ПРАИШ БЕ, КВО ДА НАПРАВЯ, ЧЕ ШИБАНАТА УНИФОРМА МИ Е МОКРА.
-Съжалявам, но не можете да влезете!
Дълго време гоеорих-спорих то ако не споря няма да съм аз. Хаха
И после и Шуга дойде да той не закъснява често за училище но пък за сметка на това си ходи без униформа.-Абе я я пусни таз да не чувам ужасния глас повече.
Аха и охраната го послуша и отправих един гневен поглед на охраната. Значи аз от полувин-час го умолявам да ме пусне а той като дойде оная утребка и каза му две изречения и ме пусна най-сетне.
После влязох в час.-Госпожице Т/И защо закъсняхме и защо сте БЕЗ униформа.
-Защото униформата ми беше мокра и второ разправят се с тоя долу да ме пусне.-казах спокойно аз.
-Отива те при директора и там обяснявай това.
-Щом се налага. -измрънках под носа си.
Отидох в Дирекцията и:
-Госпожице Т/И защо сте тук.
-Ами класната ме изпрати защото закъснях и нямам униформа.
-Ах Т/И защо се държиш така.
-В смисъл.
-Това, че родителите ти не са тук не значи че можеш да се държиш така.
-НЕ НАМЕСВАЙ ТЕ МЪРТВИТЕ МИ РОДИТЕЛИ. - казах троснато аз.
След това излязох и пред мен седеше Шуга.
-Разкарай се
Блъснах го и Отидох на покрива за да плача- това е единственото място, което ме успокоява.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Сори, че е кратко ама поне има нещо. Надявам се да ви хареса. Това все повече заприличва на нормална история. Сории ама сн не се зарежда а съм извън България и нямам много мегабайти.
YOU ARE READING
Нещо повече от триъгълник { Tae and Suga } (В Редакция)
RandomАз: Не искам да ви виждам и двамата ??? : Но' ?: Не можеш да ни заебеш така Аз: Вие мА заебахте още преди месеци ..............