Каквото пожелаеш (pt1)

12 1 0
                                    

Вече бяхме пред училище. Влязохме  в стаята където ни беше и първият час а именно Корейски . След този и още няколко часа беше време за обяд всички се изстреляха....както винаги. Аз и Мин отидохме столовата и се наредихме на опашката. Преди да дойде моят ред някой ме избута и отиде пред мен и щях да падна. Тогава побеснях.

- Айшш, тъпак..... какво ти стана дойде ли ти силата. Време беше! - след като казах това се обърна и съжалих за думите си. Дам това беше грешка ама голяма при това.

-Ашш, на кой ще викаш  ,,тъпак" ма за ква се взе......о я виж кой бил тук (е не бе брат за първи път ходи в столовата)
за двойната доза от миналият път ли си дошла?

Ако се чудите кой е това е това е Джонкук (колко банално) лошо момче в горният клас. За щастие ще завършва скоро ама май няма щот повтаря вече 2 год. (знам малко е странно да ,,повтаряш 2 год. Си да си популярен ама тва не зависи от оценките.)

                                                                                               Гл.точка на Т/И

    Това е :^) той ме тормози от 8 - ми клас, но аз въпреки това го затапвам . И преди се носеха слухове, че ме харесвал и всички (момичета) ме гледаха на криво.   :-[

След това ме отведе в тоалетните и.   [  bts928447 ах ти перверзницо какво си помисли банан. ᕙ༼◕ ᴥ ◕༽ᕗ.   ]

ииии ме понатупа малко след това се приближи до мен и ми прошепна ............. [ Не пак bts928447 ]

.....ми каза за пореден път да не му се отварям иначе другият път ще бъде по-зле ама то и така си боли ама какво да правя характер и  ,,гордост"

Това е без значение сега и ако се питате какво станамв Мин не тя не е ме е предала и се опита да ми помогне ама Ви я спря (за пореден път) или да после се върнах при Мин и тя не ме разпитваше защото (абе знаете за тези няколко г. все едно се случва)
Такам върнахме се в стаята аз куцайки а Мин държаща ме да не падна и влизаме в часа,  в който едва щяхме да закъснеем, но за щастие звънецът би и ние влезнахме и г-жа я нямаше.  И тогава г-жата влезе:

-Деца, имате да направите проект, ще ви групирам по 2 -ма

-Seyhan и Vergil

-Gancho и Fotios

- ...........................

-Джимин и Мин

-И накрая Т/И и Шуга

                      Гл.точка на Мин   

Ами.......незнам даже как да реагирам. Нямам против него ама ние не сме и приятели и в крайна сметка в такива. ,, групови случай ,, правя всичко сАМа. Сега сигурно няма да е по - различно.  :-!

 
                                                  Гл.точка на Т/И

Какво ще правя !  Аз и т-той !  Дали ще успея да прикрия изчервяването си ?   О НЕ !  Сигурно пак ще направя някоя глупост !  Знаех си, че к-драмите не са добра идея, само се филмирам .

                                                            
                                                         Гл.точка на неотрал

Докато Т/И се филмираше и Мин се отчайваше. Всъщност........
    


              To be continued...

   

Нещо повече от триъгълник            { Tae and Suga }      (В Редакция)Where stories live. Discover now