Несбъднати мечти (pt.1)

23 2 0
                                    

       Гл.точка Шуга

Когато влязох в час естествено даскалката трябва да ме изгледа лошо.

-Защо закъсняхме Мин Юнги.

-Ако ви кажа вие няма да повярвате.

-Така ли. Я кажи какво е толкова неумопроумяващо, че всички да разберем.

-хахха ами не си намерих обувките.

След това мое изказване всички почнаха да се смеят докато тази не почука с маркера по бюрото си.И естествено всички спряха и поклюкарстваха малко.

-Сега мога ли да седна на мястото си? - попитах зачудено.

-Да може, но на стола в кабинета на директора.

Запътих се натам и като бях пред вратата на път да почуках  чух?

-НЕ ЗАМЕСВАЙ ТЕ МЪРТВИТЕ МИ РОДИТЕЛИ. - този глас ми беше до болка познат.

Тогава вратата се отвори и от там излезе Т/И.От очите и разбрах, че е направо бясна.Какво толкова е станало и защо аз не знам за това?
Тогава тя извика:

-Разкарай се! - каза тя и ме избута и тръгна на някъде. Ех ако не беше това щях да я догонят и....няма значение.
И влязох и затворих вратата след себе си.

-Е защо сте тук Мин Юнги?

-Класната ме изпрати тук защото закъснях.

-Ако продължаваш така може да спрат парите за семейството ти!

Да правилно чухте има едно малко братче (16) и по-голяма сестра (20).Родителите ни починаха когато Джей(брат ми) беше само на 1.

-Няма да се повтори.

-Да се надяваменадява ме.

Оффф трябва да се стегна.
След часовете класната каза, че иска да говори за нещо с мен.
Когато влезнах пред г-жата беше Т/И явно иска да ни кажа нещо, което засяга и двама ни.И сега какво......г-жата каза:

-Е на вратата ли ще стоиш. Влизай, че нямам цял следобяд. - каза тросното тя.

-Е както знаете ще имате наказание.

-Какво ще е то? - попита Т/И

-Ще чистите салона на футболистите за половин месец!

-КАКВО! - извиках ме в един глас с Т/И

-Каквото чухте, започвате от утре.И без повече възражения.

-Добре Г-жо - казах ме и си тръгнах ме.

         Гл.точка на Т/И

Прибрах се в къщи и си облякох по-удобни дрехи погледнах малко К-драма и си легнах.

След дълга нощ се събудих от алармата си. Ох шибана аларма другият път ще излезиш през прозореца.Ах как мразя да се будя така. След това си облякох униформата и си сложих слушалките в ушите. И се запътих към онова проклето училище.

След около 3/4 песни пристигнах.
Часовете минаваха като минута в очите ми. След това понечих  да си тръгна, но тогава се сетих, че трябва  да почиствам салона на футболистите с Юнги. Хмммм

И малко се върнах и заварих по коридорите Ви (плейбоя на училището) Той ме погледна и в следващият момент ме притисна към стената и ме целуна. ЧАКАЙ КАКВО,ТОЙ МЕ ЦЕЛУНА!ЗАЩО МЕ ЦЕЛУНА!-въпросите каняха в главата ми.

После той си тръгна а аз останах очудена и нз....

После след няколко секунди се осъзнах разтърсих глава. Тогава се запътих към салона.
Отворих вратата и там беше чисто. Ама той какво е направил. По чудих се. И изведнъж той се появи и затвори вратата зад мен.Аз се стреснах. А той все повече се приближаваше до мен.А аз все повече пристъпвах назад. Но накрая бях между стената и
Юнги.
Тогава той.....

              Следва продължение

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Надявам се главта да ви е харесала ще качвам 1/2 в седмицата (този път найстина, обещавам)

Нещо повече от триъгълник            { Tae and Suga }      (В Редакция)Where stories live. Discover now