Hana [1]

1.4K 97 64
                                    

☾︎ Kapının açılmasıyla Nayeon dudaklarını Mina'dan çekti. Chaeyoung içeriye gözlerini gezdirdikten sonra yavaşça girmişti.

Mina kabalık olmasın diye Nayeon'un kucağından inmiş, Nayeon buna bozulmuş olsa da pek takmamıştı.

Genç kız, sessiz adımlarıyla bir yere geçip oturmuş, kitabını açıp ilgisini oraya vermeye çalışmıştı. Daha saat erken olduğundan derslikte kimse yoktu. Bu boşluğu fırsat bilen Nayeon Mina'ya yeniden yaklaşınca Mina onu durdurmuş, uzun siyah saçlarını arkaya atarken sorgulayan bakışlarını Mina'ya yöneltmiş, Mina ise gözlerini kaçırıp arkasına yaslanmıştı.

Chaeyoung'un gizliden onları izlediğini fark eden Nayeon kaşlarını çatıp Chaeyoung ile gözlerini birleştirmişti. Chae büyük bir endişeyle yeniden önüne dönse de Nayeon kuşkulanmıştı. Gözlerini Mina'ya kaldırınca kalemle oynayıp gizliden Chaeyoung'a baktığını fark etmişti. Ne oluyordu ?

Ortamdaki gerginlik kalabalıklaşmaya başlayan derslikle azalmıştı. Lâkin Nayeon elbette Mina'yı sorgulayacaktı.

Kafeteryada gülüşüp yemek yiyen masadakilerin gürültüsünü Nayeon bozmuştu. Genç kız, elini ensesindeki saçlarına götürüp oynamaya başlamıştı, ve arkadaşları bunun anlamını biliyorlardı, Nayeon'un hoşuna gitmeyen bir şey olmuştu. Çok geçmeden söze girdi, genç kız.

"Mina, bugün derslikte olan şeye karşılık açıklama yapmaya ne dersin ?"

Mina salatasını çiğnerken düşünmüştü ne olduğunu, aklına gelen şeyle salatasını zorlukla yuttu.

"Neyden bahsediyorsun tatlım ?"

Nayeon yüzündeki ifadeyi bozmadan ekledi,

"Tabi ki o kız geldikten sonraki davranışlarından. Beni kendinden uzaklaştırdın ve sürekli gözleriniz buluşuyordu."

Masada oturan diğerleri çıt çıkarmadan ufak çaplı kaosu izliyorlardı. Mina 'anlamaz' olduğunu umduğu bakışlarını Nayeon'a gönderirken sormuştu.

"Kız rahatsız olmasın diye uzaklaştırdım güzelim, bir profesöre ispiyonlaması bizim için kötü olabilirdi bu yüzden hareketlerini inceledim."

Nayeon gülümseyerek onayladıktan sonra Bambam söze girmişti.

"Im Nayeon'u ispiyonlamak mı ? O cesareti gösterebilecek kızı çok merak ettim."

Masada kıkırtılar yükselirken Mina sıktığı elini serbest bırakmıştı.

Öğle molasının bitmesiyle herkes dersliğine ilerlemiş, ayrı sınıflarda dersi olan Minayeon çifti birbirlerine görüşürüz öpücüğü verdikten sonra arkalarını dönüp ilerlemiştiler.

Mina boş bulduğu bir yere geçerken arkadan gelen konuşmaya biraz kulak misafiri olmuştu.

"Chaeyoung bir şey mi oldu..?"

"Nereden çıkardın unnie..? Bir şeyim yok."

"Kimseyi duymadan resim çiziyorsun ve gözlerin dolu gibi sanki."

"Yok bir şey unnie, sorduğun için teşekkürler."

Mina yavaşça ince boynunu arkaya çevirdi. Sakince resim çizen kızla gözleri buluşunca bu sefer gözlerini kaçırmamıştı.

Kız hızlıca çizdiği defteri kapadı ve gözlerini yeniden Mina'yla buluşturdu.
Ikisi de hiç bir şey demeden öylece duruyorlardı.

Sessizliğin bozulmayacagını anlayan Mina söze girmişti.

"Merhaba, demek aynı üniversitedeyiz."

Chaeyoung, Mina'yla iletişim kurmasına şaşırmış, büyük gözlerle karşısındaki kızı izliyordu.

"B-beni hatırlıyor musun..?"

Mina içten bir şekilde gülümsedi.

"Evet, elbette. Adın Chaeyoung'tu değil mi..?"

Chaeyoung büyülenmişçesine önündeki kızı izlerken dudaklarını araladı.

"E-evet öyle. Beni hatırlamana gerçekten çok sevindim."

Mina da Chaeyoung'unkiler gibi anlamlı bakan gözlerini ayırmadan konuşmuştu.

"Ben seni hiç unutmadım ki Chaeyoung.."

SELAMLAR

YENIDEN BIR MICHAENG KITABIYLA BURADAYIM ♡

DIGER KITABIMDAN DA BILIYORSUNUZ KI BEN KITAPLARIMDA PICLIK SANATINA YER VERMEYE BAYILIRIM

OKUYUCULARI BUGA SOKMAK EN BÜYÜK HOBIMDIR :)

KITABI SEVIN VE BOLCA YORUM YAPIN ♡


Melody Of A Murder 𖤐 Michaeng + MinayeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin