Nayeon küçük gözlerini Yugyeom'un attığı mesajlarda gezdirdi. Yugyeom'un kızın telefon numarasına kadar bulduğunu görünce zaferle sırıtmıştı.
Yeni bir sohbet açıp parmaklarını klavyeyle buluşturdu.
Nayeon: Merhaba Kim Jennie, tanışmamız gerektiğini düşünüyorum.
|||
"Chaeyoung hadi ama, anlat."
Chaeyoung'un gülümsemesi kırmızı yanaklarına daha da yayılmıştı.
"Peki Tzuyu, anlatıyorum."
Tzuyu gülümseyip Chaeyoung'a ilgiyle döndü,
"Mina beni öptü."
Tzuyu'nin gözleri şokla büyümüştü. Nayeon unniesine olan saygısı ve sevgisinden dolayı Chaeyoung'un dedikleri vücudunu sinirle doldurmuştu.
"Chaeyoung, sen ciddi misin..? Nayeon ile çıktıklarını biliyorsun..!"
Chaeyoung aldığı tepkiyle korkak gözlerini Tzuyu'e kaldırdı,
"B-ben biliyorum ama bi anda oldu."
Tzuyu sakinleşmesi ve pot kırmaması gerektiğini kendine hatırlatarak Chaeyoung'u yanıtladı,
"P-pardon biraz fazla tepki verdim, şaşırdım da. Ee detay ver."
Chaeyoung rahatlamışça nefes verip sözüne devam etti,
"Onunla konuşuyorduk sana bahsettiğim geçenki konu hakkında sonra bi anda beni arka bahçeye sürükledi ve ö-öptü."
Tzuyu'nin ağzı şaşkınlıkla aralanırken bunları Nayeon'a anlatma isteğiyle yanıp tutuşuyordu.
"Sevgili misiniz şimdi..?"
Chaeyoung utançla gözlerini kaçırdı,
"Hayır değiliz sanırım Zaten sevgili olabilmemiz için Nayeon olmaması lazım."
Tzuyu sinirini yatıştırmaya çalışarak bi süre daha Chaeyoung'la sohbet etmişti.
Sohbetleri bittikten sonra Tzuyu hızlı adımlarla Chaeyoung'un yanından ayrılmıştı. Derslikte olabileceğini tahmin ettiği Nayeon'un yanına ilerledi.
Gözleri Nayeon ile buluşunca koşar adımlarla sırasına eğildi.
"Nayeon unnie acilen konuşmamız lazım."
Nayeon, Tzuyu'nin gözlerindeki endişeyi görünce kalbi hızlanmıştı. Başını sallayıp onayladıktan sonra kimsenin olmadığı bir yere ilerlediler.
"Noldu Tzuyu..?"
Tzuyu nefesini düzene sokmaya çalışırken Nayeon'u yanıtladı,
"C-chaeyoung ve Mina.. Ö-öpüşmüşler."
Nayeon'un gözleri korkuyla büyürken kulaklarının uğuldadığını hissetmişti.
Gözleri nefret ve şaşkınlıkla titrerken bi elini duvara yaslamıştı. Olayların kontrolünden çıktığı düşüncesi bedenini ele geçirmeye başlamıştı."N-nasıl olmuş anlattı mı..?"
Tzuyu hızla başını sallayıp Unnie'sini onayladı,
"Şu sizi duyma olayı hakkında Mina ondan özür diliyormuş, sonra konuşma ilerlemiş. Mina onu arka bahçeye götürmüş ve ö-öpmüş, Chaeyoung da karşılık vermiş."
Nayeon dudaklarını kemirirken yerdeki gözlerini Tzuyu ile buluşturdu,
"Öylesine konuşuyormuş gibi yapıp ona şunu sorar mısın; eğer Jennie veya sana liseyi hatırlatacak biri bu üniversiteye gelirse n'aparsın..?"
Tzuyu her zamanki gibi nedenini sorgulamadan Nayeon'u onaylamıştı, ikisi de ayrı taraftan bahçeye çıkıp dersliklerine ilerlediler.
|||
"Mina bir sorun mu var..?"
Mina, Bambam'ın sorusuyla irkilerek gözlerini sabitlediği, masadan kaldırdı.
"H-hayır."
Bambam dudaklarını bastırıp burnundan sıkıntıyla nefes verdi.
"Yalan söyleme Mina, bana anlatabilirsin."
Mina emin olamayarak dudaklarını araladı,
"Nayeon, beni seviyor mu sence..?"
Bambam'ın gözleri şaşkınlıkla büyümüştü.
"Tabi ki, seviyor. Neden ki sevmediğini mi düşünüyorsun..?"
"H-hayır öyle değil, sevdiğini biliyorum ama yine de.. Bilemiyorum."
Bambam sandalyesini Mina'ya yakınlaştırdı,
"Mina, ne olduğunu tam olarak anlatırsan seni tatmin edebilecek bir cevap verebilirim."
Mina gözlerini kaçırdı,
"Peki, şöyle sorsam; Nayeon'u iyi tanıyorsun ve ikimiz de kıskanç biri olduğunu biliyoruz. Bu kıskançlığı ona kötü bir şey yaptırabilir mi ya da en fazla ne yaptırabilir..?"
Bambam anladığını onaylamak için başını sallayıp Mina'yı yanıtladı,
"Nayeon ile liseden beri arkadaşız, dediğin gibi onu iyi tanıyorum. Şöyle söyleyeyim, lise 2. Sınıftık sanırım, bi kızla yakın arkadaştılar, belki Nayeon kıza karşı daha farklı şeyler hissediyordu yani ben öyle düşünüyordum. Her neyse, sonra bu kızın bir erkek arkadaşı oldu ve Nayeon'a eskisi gibi ilgi göstermemeye başladı. Haliyle Nayeon sinirlendi, çocukla bir kez defa konuşurken görmüştüm onu iki-üç hafta sonra çocuk okuldan bi anda ayrıldı. Hocalar ne olduğunu bilmediklerini söylediler ama ben eminim Nayeon bir şey yaptı ve inanıyorum ki bu Nayeon'un kıskançlıkla yapabileceklerinin en fazlası -zirvesi- değil."
Yugyeom'un Bambam'ı çağırmasıyla Bambam el sallayıp masadan ayrıldı.
Korku Mina'nın vücudunu daha da ele geçirmişti, Bambam'ın dedikleri aklında dönüyordu, "Nayeon'un kıskançlıkla yapabileceklerinin en fazlası -zirvesi- değil."
|||
Bölüm sonu
Pcde watty icin çok güzel özellikler keşfettim aww
Bölümü beğendiniz mi bebiklerim
Vote ve yorumları unutmayalım lütfen seviyorum sizi 愛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melody Of A Murder 𖤐 Michaeng + Minayeon
FanfictionNayeon'un altını çizdiği bir yer görünce gözlerini o satıra indirdi, "Soğuk bir mart akşamı, cinayet için en uygun zamandır zaten." ➳ Tamamlandı 🦇