Net [4]

558 71 38
                                    

Nayeon gelen mesajla olayı anlamıştı. Tzuyu çıkışta beraber gitmeyi teklif ediyordu. Onaylayıcı bir mesaj attıktan sonra sırıttı. Istediklerini alıyordu, her zamanki gibi.

"Minari~ çıkışta bi arkadaşımla gideceğim beni bekleme tamam mı..?"

Mina onu gülümseyerek onayladı. Istediği onayı alınca hızlıca kendi dersliğine gitmişti. Bir süre sonra profesör girince defterini çıkarıp notlarını almaya başladı.

Telefonunun titremesiyle ters çevirdi. Bu dersi vermek zorundaydı bu yüzden notlarını güzelce almalıydı. Telefonuna ısrarla bildirimler yağmaya devam edince oflayarak telefonunu eline almıştı ve küçük çaplı bir şok geçirdi, sevgilisi Chaeyoung ile dersi asmıştı.

Fotoğrafları gönderen Bambam'dı ve altına seninkine sahip çık yazmıştı. Bambam'ın yazdığına ne kadar sinirlense de haklıydı. Bu kız tehlikeden başka bir şey değildi. Mina, sevgilisi Nayeon için bile dersini asmazdı.

Elleri ensesindeki saçlarına giderken gözlerini duvarlarda gezdirdi, güzel planları vardı..


"Sana güvenebilir mi..? Her şeyi anlatacak kadar..?"

Tzuyu hızlıca başını salladı.

"Bana üniversiteye geldiğinden beri doğru düzgün arkadaş edinemediğinden bahsetti. Yanı kısa sürede güvenebilir diye düşünüyorum."

Nayeon zafer kazanmışçasına gülümsedi,

"Tzuyu sana güvenebileceğimi biliyordum..! Şimdi sana öğrenmen gereken konuları söylüyorum, lise zamanlarını, yönelimini, ilgisini çeken biri olup olmadığını falan.. Ama sakın pat diye sorma yoksa bu sorulara dayanarak senin ondan hoşlandığını düşünür."

Tzuyu bir yandan Nayeon'un dediklerini not alıp bir yandan onu onaylıyordu. Teşekkür faslı geçtikten sonra ikisi de yollarına ayrılmıştı.

Nayeon derslikteki kitaplarını topluyordu, onu izleyen Chaeyoung'u fark etmeden. Birden gelen cam kırılma sesiyle arkasını döndü. Kalbini tutup hızlıca nefes alan Chaeyoung'a şaşırırken Mina'nın koşarak ona sarılmasıyla 2x şaşırmıştı.

Mina elini Chaeyoung'un yanağına koyup baş parmağıyla yanağını okşamaya başladı,

"S-sakin ol Chaeyoung.. N'oluyor..?"

Chaeyoung parmağını kaldırıp gösterince Mina Nayeon'un burada olduğunu yeni fark etmişti. Chaeyoung nefesini kontrol altına alırken dudaklarını araladı.

"Onu çok benzettim. Arkadan tıpkı onun gibi gözüküyor."

Chae arada gözlerini Nayeon'dan kaçırıp Mina'yla buluştururken konuşmuştu. Mina anlamaz bakışlarla Chaeyoung'a döndü.

"O derken..?"

Chae dudaklarını aralarken çoktan gözleri dolmuştu bile.

"J-jennie."

Mina hızlıca kollarını Chaeyoung'a sardı, karşısında dudaklarını kemirip onları izleyen Nayeon'u unutarak.

"Ne oluyor..?!"

Mina Chaeyoung'tan ayrılıp Nayeon'a döndü. Gerginliği bir rüzgarmışcasına tüylerinin diken diken olmasına neden olmuştu.

"H-hiç bir şey.. Chaeyoung seni birine benzetmişte.."

Nayeon kollarını göğsünde bağlayarak ikiliye yaklaştı. Sinirini büyük ustalıkla dindirmiş, ateş püsküren bakışlarının yerini kuşkucu bakışlar almıştı.

"Onu tanımadığını sanıyordum, Mina. Bana yalan mı söyledin..?"

Mina gözlerini kaçırırken Nayeon sözlerini devam ettirdi.

"Bu kadar tepki vermesini sağlayan kişi kim merak ettim, küçükken sokağa bırakan annesi falan mı..?"

Nayeon'un alayla söylediği şeylere karşılık Mina'nın kaşları çatılmıştı. Chaeyoung için bu çok hassas bir konuydu.

"Nayeon.. Lütfen.."

Nayeon 'ne var' dercesine kafasını salladıktan sonra çantasını sırtına takıp kapıdan çıkmıştı bile.

Mina oflayarak konuştu,

"Trip yiyeceğim."

"Ne..?"

Mina söylemekte kararsız olduğu şeyi bu sefer söylemişti.

"Chaeyoung, o benim sevgilim."

"Tzuyu bugün garip bir şey oldu, o kız beni gördüğünde bildiğimiz krize girdi sonra Mina bi anda çıkıp sarıldı falan ardından Mina'ya beni Jennie diye birine benzettiğini söyledi."

Tzuyu olduğu yerde kalmıştı.
Şaşkınlıkla ağzı aralanmış gözleri istemsizce açılmıştı. Nayeon Tzuyu'nin gelmediğini anlayınca arkasını döndü.

"N'oldu..?"

"Galiba ben Jennie'nin kim olduğunu biliyorum."

Tzuyu'nin heyecanla kurduğu cümleye karşılık Nayeon'un kaşları havalnmıştı.

"O zaman anlat, dinliyorum."

Tzuyu Chaeyoung'tan dinlediği lise hikayesini baştan sona ayrıntılarıyla anlatmıştı. Nayeon duyduğu şeylerle gülümsedi.

"Acaba Mina'nın bu olayla ilgisi ne..?"

Tzuyu gülerek Nayeon'a döndü.

"Öğreneceğim."

Hi

Mina'yı kim kapacak sizce ?

Oy ve yorumlarınız benim için çok değerli unutmayın lütfen ♡

Melody Of A Murder 𖤐 Michaeng + MinayeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin