Yol - Yosat [16]

380 56 88
                                    

[[ Lütfen satır arası yorum yapmayı unutmayın, sınır koymak istemiyorum :( ♡ ]]

𓂀

Mina kapıya yaslanmış stresle dudaklarını kemirmeye devam ediyor, bir yandan da önündeki kitaba odaklanmış Nayeon'u izliyordu.

Kendine rahatlaması yönünde telkinler verdikten sonra adımlarını Nayeon'un sırasına yöneltti. Nayeon okuduğu kitaba odaklandığı için başında dikilen Mina'yı fark etmemişti.

"Nayeon."

Soluk ve kırık çıkan sesiyle Nayeon okuduğu kitaptan başını kaldırmıştı. Ifadesizce kendisine bakan Mina'yı görünce gülümsedi fakat gülümsemesi Mina'nın ruhsuz bakışlarıyla son bulmuştu. 

"Sorun ne Mina, iyi misin ?"

Mina onaylayıcı bir şekilde başını salladıktan sonra Nayeon'un yanındaki sıraya oturdu. Bu işi hemen bitirmeyi diliyordu.

"Nayeon bir şey konuşa-"

Nayeon Mina'dan önce davranıp söze girmişti,

"Ah Mina haberin var mı, Bobbo ölmüş."

Mina'nın gözleri hayretle açılmıştı.

"Ne, nasıl ölmüş daha iki gün önce gördüm parktaydı."

Nayeon olumsuzca başını salladıktan sonra sözlerine devam etti.

"Galiba gece arabanın altında kalmış, park görevlisi yolda bulmuş."

Mina sıkıntıyla nefes verip kafasını onaylarcasına sallamıştı.

Bobbo, Nayeon ile ilk dudaklarının birleştiği yerde dolanan bi kediydi. Park üniversiteye yakın olduğundan öğrencilerin yoğun ilgisine maruz kalıyordu.

Bobbo'yu her gördüğünde aklına Nayeon ile yakınlaştıkları sırada üzerlerine atladığı aklına geliyordu.

Şimdi bu anılar gözünün önüne gelince garip hissetmişti, Mina.

"Bir şey söyleyecektin sanırım."

Mina daldığından dolayı Nayeon'un bir anda seslenmesiyle irkilmişti.

Dudaklarını ıslattıktan sonra söze girdi.

"Yok ya çok önemli bir şey değildi."

Nayeon onayladıktan sonra Mina'nın yanağına küçük bi buse bırakmıştı. Ardından kaldığı yerden kitabını okumaya devam etti.

Mina umutsuzca nefes verdikten sonra derslikten ayrılmıştı.

Nayeon, telefonuna gelen bildirimle gözlerini kitaptan çekip eline telefonunu aldı.

Mesajın sahibinin Jennie olduğunu görünce içini anlam veremediği bi tedirginlik kaplamıştı.

Jennie: Nayeon çok kötü bir şey oldu

Sen dün gittiğin için anlatamadım

Arka bahçeye gelsen iyi olur.

Nayeon: Tamam.

Nayeon, yutkunup kitabını çantasına atarak ayaklanmıştı. Vücudunu gerginlik ele geçirirken kafasında oluşmaya başlayan senaryolara engel olmaya çalışıyordu.

Kalbi agzında atarak geldiği yol sonunda bitmiş kadrajına Jennie girmişti.

Bi süre duraksayıp rahatlamaya çalıştıktan sonra Jennie'ye adımladı.

Melody Of A Murder 𖤐 Michaeng + MinayeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin