Nayeon arkadaşlarıyla gülüşürken gelen mesajla gözlerini çevrede gezdirdi. Tzuyu heyecanla onu kenarda bekliyordu. Tzuyu'nin sabırsızlığını fark eden Nayeon da istemsizce heyecanlanmıştı.
"Ben lavaboya gidip geliyorum."
Arkadaşları onaylayıcı sesler çıkarıp konuşmalarına geri döndüler. Nayeon hızlı adımlarla kapıya doğru ilerledi, Tzuyu'nin yanından geçerken fısıldamıştı.
"Eski kantinin yanına gel."
Tzuyu hafifçe başını sallayıp Nayeon'un arkasından ilerledi. Sanki torbacılık yapıyormuş gibi davranıyorlardı.
En sonunda eski kantinin yanında buluştular.
"Noldu, Tzuyu..?"
Tzuyu heyecanla söze girdi,
"Chaeyoung'un güvenini sonunda kazandım ve ağzından biraz laf aldım."
Nayeon devam etmesini istercesine başını salladı.
"Galiba dün Mina ile telefonda konuştuktan sonra Mina telefonu kapamayı unutmuş ve sizi duymuş."
Nayeon'un gözleri şaşkınlıkla açılmıştı. Zaferle gülümsedikten sonra Tzuyu'e döndü,
"Eee nasıl tepki verdi..?"
"Garip bi şekilde hüzünlendiğini hissetmiş, açıklayamadığı duygu ve düşünceleri varmış."
Nayeon kollarını bağlayıp bi süre gözlerini yerde gezdirdi.
"Böyle olacağı belliydi, iyi ki önceden önlem almışım. Her neyse bizi beraber görmesinler, sen de ondan bilgi almaya devam et."
Tzuyu Nayeon'u onayladıktan sonra ayrıldılar.
Nayeon düşünceli gözlerini gri gökyüzünde gezdirdikten sonra karşısındaki banklara indirdi. Kitap okuyan bir Chaeyoung görmeyi beklemiyordu.
Yavaş adımlara Chaeyoung'un yanına ilerledi,
"Merhaba, Chae."
Chae daldığı kitaptan irkilerek gözlerini kaldırdı. Bir süre duraksadıktan sonra o da selam verdi,
"Merhaba, Nayeon."
Nayeon, yüzünün bi anda solmasının sebebini bildiğinden içinden sırıtıyordu.
"Ah.. Sherlock Holmes mü okuyorsun..?"
Chaeyoung gülümseyerek Nayeon'u onayladı. Nayeon hâlâ nasıl gülümsemeye devam edebiliyor diye düşünmeden edememişti.
"Sherlock Holmes serisi gerçekten hoşuma gidiyor, sen de sever misin..?"
"Bayılırım, hatta çantamda bir tane var. Gördügüm üzere bu kitabını bitirmeye az kalmış istersen sana onu bir süreligine verebilirim."
Chaeyoung parlak gözleriyle gülümsemişti.
"Olur..!"
Nayeon da gülümseyip gözleriyle okulu işaret etti,
"Gel o zaman benim dersliğime gidip alalım kitabı."
Chaeyoung aceleyle yerinden kalkıp Nayeon ile ilerlemeye başlamıştı. Önünden ilerleyen Nayeon'un uzun kahverengi saçlarında bir süre gözlerini gezdirdi. Dünkü olayda Nayeon'a karşı hoş olmayan hisler beslemişti fakat davranışlarını izledikten sonra kötü hissetmesinin nedeninin bu kız değil de Mina olduğuna karar vermişti.
Dersliğe girmeleriyle düşüncelerine ara vermişti Chae. Nayeon çantasını karıştırdıktan sonra kitabı Chaeyoung'a uzattı.
Arka sıralarda oturan Mina'yı fark etmeden konuşmaya devam ettiler. Bi süre sonra Chaeyoung'un gözleri Mina'yla çakışınca Nayeon da o tarafa bakmıştı.
Chaeyoung'un anlamlı bakışlarında gözlerini gezdirdi, Chae ve Mina aralarındaki bu his dolu bakışmanın sebebini tek kendilerinin bildiğini sanıyorlardı. Fakat Nayeon'un her şeyden haberi vardı..
Chae gözlerini kaçırıp Nayeon'a döndü,
"Kitap için teşekkür ederim, bir kaç güne okuyup getiririm, görüşürüz."
Nayeon gülümseyip Chaeyoung'un arkasından el salladıktan sonra Mina'nın yanına ilerledi.
Nayeon Mina'ya sırnaşırken Mina en yapmacık hareketlerini kullanıyordu. Dolan gözlerini Nayeon görmemeliydi.
Onlar birbirlerine öpücüklerini ikram ederken Chae gülümseyerek Nayeon'un verdiği kitabı inceliyordu. Nayeon'un altını çizdiği bir yer görünce gözlerini o satıra indirdi,
"Soğuk bir mart akşamı, cinayet için en uygun zamandır zaten."
••Selamlar
Nayeon neden Chae'ye kitap verdi ki
Tzuyu Nayeon'a ihanet eder mi acaba
Mina, Chae ile arasını düzeltebilecek mi ki
Biraz kafanız karışsın (:
>> vote & yorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melody Of A Murder 𖤐 Michaeng + Minayeon
FanfictionNayeon'un altını çizdiği bir yer görünce gözlerini o satıra indirdi, "Soğuk bir mart akşamı, cinayet için en uygun zamandır zaten." ➳ Tamamlandı 🦇