"Ne demek bu Mina ?! Böyle bir şey yaptığına inanamıyorum."
Mina sinirle gözlerini kaçırdı. Nayeon'a partner olamayacaklarını çünkü Chaeyoung'u Jennie ile olmasından kurtarmak için partner değiştirdiğinden bahsettiğinden beri Nayeon başının etini yiyordu.
"Nayeon gereksiz sinirleniyorsun, Jennie ve Chaeyoung arasındaki durumu biliyorsun. Keyfimden onunla partner olmadım."
Kemirdiği tırnaklarını ağzından çekip göz ucuyla Mina'ya baktı. Kendine 'altı üstü saçma bir ödev.' Diye telkin vermeyi de ihmal etmiyordu.
"Pekâlâ, farkındayım biraz abarttım ama anlasana beni, ben kıskanç biriyim Mina-shii~"
Mina kıkırdayıp kollarını Nayeon'un beline sardı.
Gülüşüp sarılırken Mina gözlerini açık kapıdan koridora kaydırdı. Kadrajına giren arkası dönük, biriyle konuşan Chaeyoung ile kollarını hızla Nayeon'un belinden çekti.
Chaeyoung'un onları görmediğine bi yandan şükrederken bi yandan da neden bu konuda endişelendiğini sorguluyordu. Chaeyoung onun neyiydi ki ?
Nayeon, Mina'nın birden gelişen bu hareketine anlam veremese de umursamamıştı.
Biraz daha sohbet ettikten sonra Nayeon işi olduğunu söyleyip bulundukları sınıftan ayrıldı. Mina da oyalanmayıp Nayeon'un ardından sınıftan çıktı.
Boş küçük sınıfa giren Chaeyoung'un ardından Mina da ilerledi.
"Chaeyoungie~"
Chaeyoung birden adının seslenilmesi ile irkilirken gözleri Mina'yı bulunca gülümsemişti.
Mina kapıyı kapatıp Chaeyoung'un yanına ilerledi.
"Ee n'apıyorsun ?"
Chaeyoung dudaklarını bastırıp başını Mina'ya çevirdi.
"Hiç. Bu arada Jennie ile partner olmaktan kurtardığın için teşekkür ederim."
Mina gülümseyip kısılan gözlerini yere indirdi.
"Önemli değil."
Chaeyoung dudaklarını ıslatıp içten içe çok merak ettiği soruyu önemsiz bir şeymiş gibi gözlerini boş duvarlarda gezdirip sordu,
"Ee Nayeon'a partner olmadığınızı söyledin mi ? Çok tepki vermedi değil mi ?"
Mina dudaklarını ıslatıp Chae'nin sorusunu yanıtladı,
"Evet söyledim, başta biraz tepki verse de sonra o da yaptığımın mantıklı olduğu kararına vardı."
Mina sonlara doğru gözlerini kaçırmıştı kısa bi süre önce sevgilisi Nayeon ile flört ederken şimdi bir adım uzağında olan Chaeyoung'tan deli gibi etkileniyordu.
Gözleri yaslandıkları sırada yan yana duran ama değmeyen ellerine kaydı. Fark etmeden yutkunmuştu.
Sessizlik ile gerginleşen ortamda ikisi de stresten dudaklarını kemiriyorlardı. Birbirlerine temas etmek, söylemek istedikleri kelimeler vardı fakat ikisi de ilk adımı atamayacak kadar utanıyordu. Belki de korkuyordu.
Chaeyoung bu isin böyle gitmeyeceğini düşünerek günlerdir aklında olan soruyu Mina'ya yöneltti,
"Mina biliyorsun.. Biz arka bahçede fazla yakınlaştık.."
Biraz duraksayıp devam etti,
"Yanı bunun bi açıklaması olmalı değil mi ?"
Mina'nın yüzleşmek istemediği gerçek sonunda yüzüne vurulmuştu. Gerginlikle dudaklarını araladı.
"Ben, bilmiyorum Chae.."
Chaeyoung sıkıntıyla nefes verdi. Aralarında arkadaşlıktan fazlası vardı değil mi ? Birbirlerini oyalamanın ne anlamı vardı ?
"Mina, birbirimize karşı dürüst olmalıyız."
Mina yutkunup Chaeyoung'a döndü. Bir şey demeden bir süre birbirlerine baktılar. Sonunda Mina dudaklarını aralasa da açıklayıcı şeyler söylemedi.
"Olmalıyız.. Ama.."
Chaeyoung biraz daha yaklaşıp Mina'nın gözlerinden gözlerini çekmedi.
"Ama ?"
Mina bir kez daha yutkunmuştu. Gözlerini kaçırmak istese de yapamıyordu.
Chaeyoung biliyordu ki eğer şuan Mina'ya cezbedici bir etki bırakmazsa bu olay kapanacak ve arkadaş oldukları kanısına varılacaktı ve Chaeyoung bunu istemiyordu.
Dudaklarını ıslatıp Mina'ya biraz daha yaklaştı, nefesleri birbirine çarpıyordu,
"Cevap ver Mina, şuan aklına Nayeon'u ya da başka birini getirmeden cevap ver."
Mina gözlerini aşağı indirerek gülümsedi. Ardından gözlerini tekrardan Chaeyoung ile buluşturup dudaklarını araladı.
Başını Chaeyoung'a biraz daha yaklaştırıp aralarındaki mesafeyi 0'a indirdi. Yavaş hareketlerle Chaeyoung'un dudaklarını, dudakları arasına aldı.
Chaeyoung da karşılık verince ikisi de cevaplarını vermiş ve istedikleri yanıtı almışlardı.
Mina bi elini Chaeyoung'un beline sararken Chaeyoung da kollarını Mina'nın omuzlarına atmıştı.
Dudaklarını sadece nefes almak için aralayıp derslik içerisinde ilerlerken çok geçmeden Chaeyoung'un sırtı soğuk duvarı bulmuştu.
Yavaş hareketleri oldukça hızlanmış ve sertleşmişti. Birinin dersliğe girme olasılığı akıllarında dolaşsa da birbirlerini bırakmak istemiyorlardı.
Dudakları boyunlarının etrafını, kolları birbirlerinin vücutlarını turlarken ayrılmaları gerektiğini unutup anın hazzına kapılmışlardı.
Ta ki kapı açılana kadar.
🕸
🐚|| Bölüm Sonu
🐰|| Kaos kaos ahahah
Bu michaeng ikilisi de hep arka bahçeye arka odaya fln geçince kuduruyor pü
⚘|| Nys Minayeoncular kızmayın bana :(
Vote vermeyi unutmayın ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melody Of A Murder 𖤐 Michaeng + Minayeon
FanfictionNayeon'un altını çizdiği bir yer görünce gözlerini o satıra indirdi, "Soğuk bir mart akşamı, cinayet için en uygun zamandır zaten." ➳ Tamamlandı 🦇