Du [2]

648 84 39
                                    

"Ben seni hiç unutmadım ki Chaeyoung.."

Ikili Mina'nın sözlerinden sonra da birbirine bakmayı sürdürmüştü. Yüzleri düşerken ikisinin de hatırladığı şey aynıydı; lisedeki olay.

FLASHBACK

"Chaeyoung inanamıyorum sana..! Nasıl olur da en yakın arkadaşının sevgilisiyle yatarsın..?!"

Chaeyoung dolu gözleriyle olayı yeniden açıklıyordu, belki 50. defa.

"Ya gerçekten öyle bir şey yok..! Hepsi Jennie'nin uydurması."

Sınıftakiler Chaeyoung'un söylediklerine karşı sadece göz deviriyorlardı. Çünkü video vardı, evet Jennie'nin bütün okula yaydığı video.

Sınıfa gelen Jongin ile gözler ona dönmüştü. Jennie'nin sevgilisi Jongin.. Chaeyoung bu sefer Jongin'e çevirdi dolu gözlerini.

"Jongin bari sen söyle, aramızda hiç bir şey geçmediğini onlara sen anlat."

Herkes Jongin'den açıklama beklercesine ona dikkat kesilmişti. Jongin gözlerini Chaeyoung ile buluşturdu,

"Chaeyoung biraz dışarıya gelebilir misin..?"

Dışarı çıkmalarıyla Chaeyoung vakit kaybetmeden söze girdi, Jongin ile beraber durmaları onu geriyordu. Koridorda fısıldaşan grupların bakışları altında kim olsa gerilirdi.

"Jongin öyle bir şey olmadığını sen de biliyorsun, hepsi Jennie'nin uydurması. Aramızda öyle bir şey geçmedi."

Jongin emin değildi, o gece fazla içmişti ve doğru düzgün ne olduğunu hatırlamıyordu. Jennie ise ona Chaeyoung'la yattığına inandırmıştı.

"Chaeyoung.. bak ben emin değilim.. Yanı o gece çok sarhoştum ve ne olduğunu hatırlamıyorum üstelik video da var."

Chaeyoung büyük bir şokla Jongin'e bakıyordu. Jennie onu yalanlarına inandırmıştı bile.

"O video da kimin olduğu belli bile değil."

Jongin umutsuzlukla başını salladı,

"Chae.. Aramızda hiç bir şey yaşanmamış bile olsa Jennie herkesi ikna edecek ve herkes ona inanacak, sen de biliyorsun."

Evet Chaeyoung da biliyordu ama Jennie'nin neden böyle bir şey yaptıgını bilmiyordu, onlar en iyi arkadaşlar değil miydi ?

Chaeyoung ağzını aralayıp bir şey söyleyecekken yükselen bağırışla arkasını döndü. Jennie sinirle yanlarına geliyordu.

"Sen hâla sevgilimin yanında ne arıyorsun, aptal ?!"

Herkes kınayıcı bakışlarını Chaeyoung'a gönderirken Chaeyoung tekrar kendini açıklamayı denemişti. Ama bir işe yaramamıştı, her zaman ki gibi.

Okuldaki son bir haftasında herkesin ona uzaylı muamelesi yapması, hakkında dedikodular dönmesi ve aldığı hakaretlere daha fazla dayanamayarak okuldan ayrılmıştı.

O günden sonra ne Mina ne de başka biri Chaeyoung'u görmüştü.

FLASHBACK END

"O gün sana destek çıkmadığım için özür dilerim Chae."

Chaeyoung burukça gülümsedi.

"Destek cikmadigin iyi oldu aslında. Eğer bana destek çıksaydın bir kaç gün sonra senin hakkında da asılsız dedikodular çıkaracaklardı."

Mina dudaklarını bastırıp Chaeyoung'un sırasındaki kalemle oynamaya başladı.

"Acaba şimdi ne yapıyorlardır..?"

Chaeyoung kaşlarını çatıp homurdandı. Ona o gözle bakan herkesin suratı bir bir gözlerinin önünden geçiyordu.

"Umarım vicdan azabından ölmüşlerdir."

Mina kıkırdayınca Chaeyoung da kıkırdamıştı, onları izleyen Nayeon'u fark etmeden.

Mina ince elini Chaeyoung'un elinin üzerine koyup, ona destek vericek şeyler söylerken Nayeon çoktan telefonunun kamerasını açmıştı.

Kendi kendine fısıldadı

'gülümseyin'.

Fotoğrafı çektikten sonra dersliğe asıl gelme sebebini yapıp yani profesörün dosyalarını masaya bırakıp derslikten ayrıldı.

Merhaba ♡

Karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz, yazabilirsiniz ♡

Vote ve yorumları unutmayalım ☆

Melody Of A Murder 𖤐 Michaeng + MinayeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin