Set [3]

606 81 63
                                    

Satır arası yorum yapmayı unutmayın ♡

••

Nayeon odasında oturmuş bugün çektiği fotoğrafa bakıyordu. Yüzünde bir mimik oynamadan fotoğrafı incelemeye devam etti.

Fotoğrafı yakınlaştırıp Chaeyoung'un bakışlarını inceledi. Mina'ya yakınlaştırınca görünmeyen yüzüne karşı dudağını büzmüştü.

Ardından kendine acı çektirmek istercesine ekranı aşağı kaydırdı. Üst üste olan ellerine..

Nayeon o aptal kıskanç sevgililer gibi değildi. Birini tehlike olarak gördüğünde ınstagramdan engellemezdi veya sevgilisine onunla konuşma yasağı vermezdi. Akıllıca davranırdı.

Ekrana düşen aramayla gülümsedi.

"Alo..? Bambam..? Buldun mu bir şeyler..?"

"Ben değil de Yugyeom bir şeyler buldu. Biliyorsun bu tarz işlerden anlıyor."

Nayeon şaşkınlıkla sordu.

"Nasıl onu ikna ettin..? Yugyeom bu tarz bir şeyi bedavaya yapmaz."

"Bilmem ki bu aralar benimle muhattap olmak için her şeyi yapıyor, heralde benim ultra yakışıklılığıma kapıldı. Her neyse ben sana attım tüm bilgileri bakarsın oradan, bye."

Nayeon yüzüne kapanan telefona çok takılmadan Bambamın attığı mesaja tıkladı.

Chaeyoung hakkında bi araştırma istemişti ve çok geçmeden -her konu da olduğu gibi- istediğini elde etmişti.

Ismini, cismini falan okurken gözüne takılan detayla gözleri büyüdü. Mina ile aynı lisede okumuşlardı.

Ilk başta içi rahatlamıştı, çünkü liseden sonra karşılaşınca şaşırmış olacaklardı ki bu konuda sohbet ettiklerini düşünmüştü.

Sonra aklına düşen tilkilerle duraksamıştı, bu kadar normal bir olaysa neden ilk karşılaştıklarında saçma sapan bakışmışlardı, birbirlerine selam vermemişlerdi..? Mina kafetreryada neden yalan söylemişti..?

Nayeon boş duvarı bir süre izledikten sonra karar verdi, bunu Chaeyoung'tan öğrenecekti.

"Anladın değil mi..? Pot kırarsan sonucu pek iyi olmaz."

Karşısında ona göre boyca biraz daha uzun olan Tzuyu'e tehditkar bi şekilde dün telefonda anlattıklarını tekrar ediyordu.

"Endişelenmeyin Nayeon sunbaenim, en iyi şekilde yapacağım."

Nayeon gülümseyerek Tzuyu'nin omzunu pat patladı.

"Güveniyorum sana, Tzuyu."

Yanından ayrılan Tzuyu'i biraz izledikten sonra kantine ilerledi.

Kadrajına giren sevgilisiyle gülümsemişti.
Masasına ilerleyip ona el salladı,

"Myoui inek Mina, yine mi ders çalışıyorsun..?"

Mina, dikkatini verdiği notlarından başını kaldırıp kıkırdamıştı.

"Ya inek değilim sadece biraz çalışkanım."

Nayeon masadaki çikolatalı çubuktan bir ısırık alırken sevgilisine döndü,

"Biraz mı..?"

Mina gülerek kafasını eğdi,

"Imm.. birazdan cok az bir şey fazla olabilir."

Nayeon Mina'nın boynuna yaklaşıp fısıldamıştı.

"Hmm.. Öyle mi..?"

Mina da Nayeon'un yanağına elini koyup yanağına nefesinin çarpmasına dikkat ederek konuştu.

"Hmhm.. Öyle.."

Çok geçmeden dudakları birleşmişti. Nayeon o fotoğrafı gözlerinin önüne getirerek öpüşünü daha da sertleştiriyordu. Mina bu kadar sert davranmasının sebebini anlamasa da karşılık vermeye çalışmıştı.

Chaeyoung kahve almak için kantine indiğinde gözleri öpüşen Minayeon çiftini bulunca kafasını çevirmişti.

Kahvesini aldıktan sonra tekrar gözlerini onlarla buluşturdu. Mina'nın onu farketmesini istiyordu lakin yüzünü Nayeon'un boynundan kaldırmadan onu fark edemezdi.

Umutsuzca başını salladıktan sonra dersliğine çıktı. Gözüne kestirdiği yere oturup kitabını açtı. Gözleri satırlarda gezinirken gelen sesle beraber kafasını kaldırmıştı.

"Merhaba, buraya oturabilir miyim..?"

Yanına gelen fiziği kadar yüzü de güzel olan kıza gülümsedi ve onayladı. Kız elini kaldırıp Chaeyoung'a dönmüştü.

"Ben Tzuyu, sen..?"

Chaeyoung sonunda bir arkadaş bulduğunu düşünerek hevesle Tzuyu'nin elini tuttu.

"Ben de Chaeyoung, memnun oldum."

Chaeyoung, Tzuyu'e en içten gülümsemesini sunarken Tzuyu de en sahte gülümsemesini sunuyordu.

Konnichiwaa

Minayeon mu michaeng mi ?

Yorum ve vote..! Unutmayalım lütfen

Melody Of A Murder 𖤐 Michaeng + MinayeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin