📽|| Satır arası yorum yapmayana küsüyorum >:(
「밤」
"Dinliyorum, Tzuyu."
Tzuyu içtiği yeşil çayı bi kenara bırakıp gözlerini Nayeon'un gözleriyle birleştirdi.
"Unnie senin işine karışmak gibi olmasın ama.."
Nayeon sıkıntıyla nefes verip ellerini çenesinin altında birleştirdi ve başını yasladı.
"Ne geveliyorsan açık açık söyler misin Tzuyu ?"
Tzuyu kuruyan dudaklarını çayı ile ıslattıktan sonra cevapladı.
"Planın iyi bir fikir değildi."
Nayeon'un kaşları çatılırken kendine sakin olması yönünde telkinler veriyordu. Planı gayet mükemmeldi ve mükemmel işliyordu, ona göre. Lâkin Tzuyu'nin durduk yere böyle bir şey demesi onu şaşırtmıştı, işine asla karışmayan kız şimdi bunu söylüyorsa mutlaka bir bildiği vardı.
"Neden ?"
Tzuyu sert bir tepki almadığı için şükrettikten sonra hızla dudaklarını araladı,
"Chaeyoung ile konuştum. Onu gördüğünde gözlerinin önüne lise zamanlarının geldiğinden bahsetti. Bi anlığına tüm her şeyi bırakıp üniversiteden ayrılmayı bile düşünmüş ama sonra vazgeçmiş."
Nayeon soluksuz konuşan Tzuyu'i soluksuz dinlemişti. Elleri sıcak kahve fincanını daha da kavradı.
"Neden vazgeçmiş, söyledi mi ?"
Tzuyu çayıyla oynarken yanıtladı,
"Mina yüzünden."
Nayeon'un elleri sinirle saçlarına gitti. Chaeyoung'un düşüncelerini baştan sona bilmek istiyordu.
"Mina'yı mı bırakmak istememiş ? Bu çok saçma istese zaman buldukça dışarıda da görüşebilir."
Tzuyu olumsuzca başını sallamıştı.
"Mina'yı bırakmak istemediğinden değil, lisede Mina'dan göremediği desteği şimdi hissetmiş. Mina onu teselli edince bu işin üzerinden gelebileceğini düşünmüş, güçlü hissediyormuş."
Nayeon alayla sırıttıktan sonra sırtını sandalyesine vermişti. Kollarını önünde bağlayıp gözlerini yere indirdi.
"Demek güçlü hissediyor.. Mina'nın en ufak hareketi onu güçlü hissettiriyorsa en ufak hareketi onu güçsüz de hissettirebilir."
Tzuyu kaşlarını çatıp çayından yudumladı.
"Nasıl yani, unnie ?"
Nayeon gülümsedikten sonra ayaklanmıştı.
"Orası tamamiyle benim hayal gücümle alakalı ve bilirsin hayal dünyam pekte aydınlık değildir."
Tzuyu'nin hayranlık ve korku dolu bakışlarına karşı Nayeon elini sallamıştı. Çantasından cüzdanını çıkarırken konuştu,
"Içecekler benden olsun."
「밤」
"Chaeyoung ödevin için bir partner seçtin mi ?"
Chaeyoung olumsuzca karşısında oturan profesöre karşı başını salladı.
"O zaman ben sana bir partner ayarlamalıyım."
Chaeyoung yine ağzını açmadan başıyla onaylamıştı. Profesör bilgisayarı ile ilgilenirken gelen kapı açılma sesiyle Chaeyoung gözlerini kapıya çevirdi.
Kadrajına giren Mina bu tatlı tesadüfün mutluluğunu Chaeyoung'un kalbinde hissetmesine neden olmuştu.
Profesörün sesiyle anlamlı bakışmaları yarıda kesilmişti.
"Hm, Chaeyoung o zaman seni şu yeni öğrenciyle partner yapalım. Neydi adı..?"
Profesör bilgisayarından birkaç yere daha tıkladıktan sonra gülümseyerek gözlerini Chaeyoung'a çevirdi.
"Hah, evet. Jennie, Kim Jennie.."
Profesör konuşmasına devam ederken Chaeyoung duyduğu isim ile kulaklarının uğuldadığını hissetmişti. Mina da endişeyle bi süre durakladıktan sonra kendine gelip hızla söze girdi.
"Y-yeni öğrenci ile olmasına gerek yok. Ben Chaeyoung ile partner olurum."
Chaeyoung dolu gözlerini onu kurtaran kıza çevirdikten sonra minnetle gülümsemişti.
Çatık kaşlarıyla ekranı inceleyen profesör çok geçmeden gözlerini Mina'ya çevirdi.
"Seni Im Nayeon ile partner olarak not almışım ama.."
Mina gülümseyip söz aldı,
"Im Nayeon, Kim Jennie ile partner olabilir. Yeni öğrencilerle iletişimi iyidir, bu yüzden Son Chaeyoung ile partner olmayı talep ediyorum."
Profesör dudağını büküp 'sorun yok' dercesine kafasını salladı. Kalın parmaklarını klavyesi ile buluşturmuştu."Peki, siz bilirsiniz. O şekilde not alıyorum o zaman. Bayan Son, çıkabilirsiniz. Bu arada bayan Myoui ne için gelmiştiniz ?"
Mina profesöre bir şeyler söylerken Chaeyoung küçük gözlerini minnetle Mina'nın üzerinde gezdirdi.
Ona kapılıyordu, belki de çoktan kapılmıştı.
「밤」
🎬|| Bölüm sonu !
🌙|| Nayeon iyice saf dışı bırakıldı bea
ー Nayeon sizce Mina'nın yaptığına -partner değiştirme olayı- nasıl tepki verecek ?
Boyamayı unutmayın > ☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melody Of A Murder 𖤐 Michaeng + Minayeon
FanficNayeon'un altını çizdiği bir yer görünce gözlerini o satıra indirdi, "Soğuk bir mart akşamı, cinayet için en uygun zamandır zaten." ➳ Tamamlandı 🦇