Gu [9]

479 59 34
                                    

♧ Satır arası yorum alabilir miyim 👉🏻👈🏻

••

"Hadi ama Yugyeom..!"

"Tch, tch.. Önce adamı getir, sonra karşılığı.. Polisi karıştırmak yok."

"Ahahah, çok komik. Çok fazla polisiye film izliyorsun heralde, her neyse. Tamam ben onu arıyorum şimdi, senin dediğin gibi olsun bakalım."

Nayeon, telefonu Yugyeom'un suratına kapayıp sıkınıtla nefes verdikten sonra rehberinde parmağını gezdirdi.

Bambam'ın ismine gelince yavaşça parmağını değdirdi. Çok geçmeden telefon açılmıştı.

"Selam, n'oldu..?"

"Sana işim düştü, Bambam."

Bambam'in sıkıntılı gülüşü Nayeon'un kulağını doldurmuştu,

"Zaten işin düşmese aramazsın, her neyse ne oldu..?"

"Ben Yugyeom'dan bir şey istedim ve karşılığında projesinde ona yardım etmen gerekiyor, lütfen 1. Sınıf projesi zaten."

Bambam sıkıntıyla nefes verdikten biraz sonra konuşmaya başladı,

"Peki, tamam."

Nayeon içinin rahatladığını hissetmişti. Gülümseyip başını salladı, Bambam'ın görmediği aklına gelince hızla teşekkür etti.

Bambam ile konuşmasını sonlandırdıktan sonra Yugyeom'a mesaj atmak üzere sohbete girdi,

Nayeon: Hallettim, şimdi sıra sende.

Yugyeom: En iyi şekilde halledeceğimden emin olabilirsin :)

¡

Chaeyoung kakaolu sütünü içerken bi yandan da Nayeon'un ödünç verdiği kitabı okuyordu. Yanında hareketlilik hissedince gözlerini kitaptan kaldırdı.

Yanına oturan kişinin, güneş düşen güzel yüzünü gördüğüne bi yandan mutlu olurken bi yandan da kalbi acıyordu.

"Merhaba, Chaeyoung biraz konuşabilir miyiz..?"

Chaeyoung cevap vermeden kitabındaki ayraçla oynamaya başladı. Mina cevap alamayacağını anlayınca konuşmaya devam etti.

"Geçen gün için özür dilerim. Telefonu kapadım sanmıştım."

Chaeyoung küçük gözlerini oynadığı ayraçtan kaldırmadan acıyla gülümsedi,

"Sorun değil."

Mina böyle bi cevap almasına sevinse mi üzülse mi bilemiyordu. Onu geçiştirmek için böyle konuştuğunu biliyordu.

Dudaklarını ıslatıp aklına takılanı sordu,

"Ben telefonu kapamayı unuttum fakat sen neden telefonunu kapamayıp bizi dinledin..?"

Melody Of A Murder 𖤐 Michaeng + MinayeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin