macera baslasin o zaman..

23.8K 449 175
                                    

Arkadaslar.. Bu yazdigim ilk kitap oldugu icin biraz hatalarim olabilir. Bu seferlik kusura bakmayin. Herkese iyi okumalar!!**

Akiyordu artik kanim. Gozlerim kararmaya baslamisti. Yasadigim hersey gozlerimin onunden bir film seridi gibi geciyordu. Simdi gercek karanligi tatma zamaniydi. Maviler geride kalmisti. Tipki geride biraktigim hersey gibi.

Neden mi buradayim? Bundan birkac yil onceye. Yani 16 yasima geri donelim...

* * *

Ben Pelin. 16 yasindayim. Son zamanlarda okulumuzda birkac soylenti cikti. Bizim zekicikler okulun lanetli oldugunu dusunuyorlar. Hadi ama ya.. Gercekten inandiniz mi boyle bi sacmaliga.?. En yakin arkadaslarim; Özge, Hilal ve Kubra.. Bizim dörtlüde de uc kisi buna inaniyor.. İnanmayan dadece.. TABİKİ DE BEN..

Özge beni dürttü ve; "Kapat artik su kamerayi Pelin. Zil caldi. Derse girmemiz lazim."

Kafami sallayarak Özge'yi onayladim ve kamerami kapatip sinifin yolunu tuttum. Zaten son dersti.

Seray hocanin ve sıkıcı bir fen dersinin ardindan son ders bitti, artik eve gitme zamani. Cantami tek omzuma atip merdivenlerden ite kaka inerek okuldan ciktim.Olamazz yol biraz (!) karanlik. Belki lanetli bi okula inanmiyorum ama benim karanlik korkum var...

Yolda yururken kulaklik takip sarki dinlemenin beni rahatlatacagini dusundum ve yol yerine sarkiya odaklandim.. Yaklasik yarim saat sonra Sag saglim eve vardim. Pijamalar, topuzum ve pofuduk terliklerim...Hepsi tamam!!

En sevdigim diziyi izliyordum ki HAYIRR!?!?!? Olamaz yaa bu bi kabus falan olmali. Evet evet. Bence kesin koltukda uyuya kaldim ben. Bakiyim. Malesef kabus degil. Elektirikler kesildi. Hemen salondan el fenerini almaliyim. Bi dakika.. Mutfagin kapisini ben kapatmamistim. Neyse ya ruzgardan kapanmis pencere acikti...

Karanlik oldugundan bir turlu gozume uyku girmiyordu. Sarı gecelambam olmadan hayattta uyuyamam ki ben. Yarin okulda neler konusulcak acaba diye kafamda kendi kendime senaryolar kurarken kendimi bi anda uyumus buldum.
                          ***
Alarmin gicik sesiyle uyandim. Ders saatinden bile iki saat geçmişti bile. Kendi kendimeOf ya gene okula gec kalmisim diye homurdanırken hızlıca üstümü değiştirip saçımı toplayıp çıktım. Kahvaltı yapamamıştım ama okulda atıştırırdım nasıl olsa.

Otobüs beklediğimden erken geldi     8 durak sonra inmiştim. Bi 150m kadar yolum vardı durakla okul arası. Kosarak üçüncü derse yetistim.

Tenefüste birşeylerin ters gittiğini hissettim. Herkes tedirgindi. Biraz araştırdıktan sonra öğrendim ki bizim okuldaki herkesin dun gece elektrikleri kesilmis. Herkes LANETLENDİK diyor ama bence oyle bisey yok. Muhtemelen bi elektrik diregi devrildi ... Tüm ısrarlarıma rağmen Bu soylentiler tum gun surdu.

E hal böyle olunca da benim aklıma her türlü şeytanlık geldi. Normalde şakalara iyi çalışan kafam bugün ek mesai yapıyordu. Okul çapında bi şaka tasarlamıştım ve hazırlıklara hemen şimdi başlıyordum. İçimden geçirdiğim standart motive cümlemi söyledim;

"Öyleyse Macera Başlasıınn !!"

***arkadaslar bolum biraz kisa oldu ama bu daha ilk bolum. Asil macera simdi basliyor..!!?!

Okul (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin