Sanırım dünkü elektrik sorunu giderilmişti ki durağa giden yol aydınlıktı. Buna ciddi anlamda sevinmiştim çünkü benim gittiğim yönde giden bi arkadaşım bile olmadığından bu fobimle baş etmek için uygun ortamın bu sokak olduğunu hiç sanmıyorum.
Hazır elektrikler de gelmişken bu işin ustasından (hasan abi) bi düzenek kurmasını isteyebilirdim. Otobüsten bi durak erken inerek kaldığım eve yakın olan elektrikçiye gittim. Okula girişi biraz tehlikeliydi ama eski bi aile dostumuz olduğu için beni kırmadı.
Dükkana girerek:
"Kolay gelsin Hasan Abi." dedim.
"Hos geldin Pelin. Neye bakmistin?" dedi. Ben de yapilacaklari anlatip, parayi erkenden verdim.Okulun sistemiyle oynamak pek kolay olmayacağından güzel bi yalan planı yaptık. Okula elektrik kaçağı ihbarına geldiğini söyleyerek sigortaya bakmak için spor salonuna inecekti. Bu işte tecrübesi olduğunu söylüyor ama açıkçası pek de dinlemek istemediğimden hiç sormadım oda anlatma gereği duymadı.
Düzeneğin kurulum maliyeti bana pahalıya patladı e öğrenciyiz sonuçta. Sonucu her ne olurca olsun buna değerdi. (Elveda nutellalar ve yeni tişörtler. ) Kontrol tuşları kolay yerlerde olmasına ramen unutmamak için klasik kopya yontemiyle elime yazdım :
"+masanin altinda uc tane
+kapinin kolunda bir tane
+son olarak da potanin yaninda bes tane "Kontrol dugmesi vardi...
Bizimkilere hemen mesaj attim bizim evde toplandik. Çok önemli bi konu konuşmamız gerekmiş gibi davrandım. Geldikleri gibi benim odama geçtik ve konuya girdim. Onlara korkularini yenmeleri icin bugun gece yarisinda okula cin cagirmaya gidecegimizi soyledim. Once hepsi zirladi ama ovunmek gibi olmasin superr bir ikna kabiliyetim vardir...
Aksam gece yarisi olmadan oradaydim. Hava sogutku. Beklerken buz oldum.Bizimkiler geldi. Ama dur bi dakika? iki kisi fazlaydi. Biraz yaklastiklarinda fark ettim ki Bunlar da kizlari yalniz birakmamak icin gelen Fatih ve Can dan baskasi degildi. (Can Özge'nin, Fatih ise Hilal'in erkek arkadaşı) Hiç şaşırmadım desem yeridir. Çünkü biz ne zaman toplansak onlarda geliyor. Aslında pek de rahatsız olduğum söylenemez. İki koruma gibiler.
Onlar kizlarla ilgilenirken ben de titreyen Kubra ile ilgilendim. Tellerden atlayarak okula giriş yaptık. Hasan abi kameraları devredışı bırakmıştı.
Rasgele bi sınıfa girer gibi ikinci karttaki sapdan üçüncü sınıfa girdik. Erkekler benim hazirladigim sirayi sanki o an secmisim gibi getirdiler. Ben de spor salonunun lambalarini actim. Ve kapinin kulpuna dokunmamla okuldaki butun kapilarin aynı anda kapanması ve ortaya devasa bir gürültü çıkarmaları bir oldu. Kizlar bagirmaya basladi.. Bu sese katlanmak istemedigimden onlara camlar acik cereyan var dedim. Pek etkili olmadı ama erkeklerin yardımıyla onları suaturduk.
Hepimiz masanin etrafina dolustuk. Cin cagirmaya basladik. Daha dorusu kimse bilmediği için el ele tutuşup "ey cin gel!'' Gibi şeyler söyledik. Bende hazır kerkes gözünü kapatmışken elimi sıyırıp hemen masanin altindaki dugmeye bastim ve isiklarin yarisi kapandi. İkinci ve son dugmeye ayni anda basinca yer biraz sarsildi. Sadece elektrik akımı oldugundan cok sallanamadi.
Kizlar agliyordu. Hatta erkekler kacmaya calisti. Onlar sakinlesince devam ettik. Ardindan direkler devrildi.. İyi ama bunu ben yapmadim. Butun lambalar kapandi. Noluyor burada.??. Tuslarin takili kalma ihtimaline karsi Hemen potaya dogru kosmaya basladim. Tam yaklasmisken lambalar simşek gibi hizlica birkac defa acilip kapandi. Potanin yaninda biri vardi. Hemde gozunden kan geliyordu. Tıpkı bir.. gozyasi gibi. Ama bu kimdi. İsiklar bir kez daha acildi. İnanamiyorum bu.. bu..
HİLAL!! ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul (Düzenleniyor)
Mystery / ThrillerKorkmaktan Korkan Bir Kızın, Korku Dolu Hikayesi..