Korkarak arkama baktığımda hemşirenin eski insan haline geri döndüğünü fark ettim.
Aslında ben onu benimle konuşurken bile normal halinde görmemişim hep farklı hallerinde görmüşüm. Artik onu görebiliyordum. Bu nasil olur?? Nasil yaparsin bunu bana?? Bu.. Bu... Özge!.!!!.! O benim kankimdi. Beni oldurmek istemezdi. Bu kesinlikle bi ruya falan olmaliydi ya da bir şaka..
Korksam bile tedirgin adımlarla özgenin yanına gittim. Onunla konuşmalı mıydım?? yoksa oradan kaçıp geri mi dönmeliydim?? kafamda bu sorular dolaşırken ne yapacağımı bilmiyordum ve arkamdan can geliyordu.
Özge"siz beni unuttunuz.. Sen ve digerleri kacarken ben kacamadim. Senin yüzunden bu haldeyim.. SENİN YÜZÜNDENNNN!!"" bagiriyordu. Ne yapicagimi sasirmis durumdaydim. Can beni surukleyerek kacti. Ben agliyordum cana bagirarak"Dur artik dur.. Sen onu seviyorsun. Ona bunu yapamazsin. Burada birakip gidemeyizz..!!"
Can beni duymuyordu bile. Dogrusu duymamazliktan geliyordu. Kosmaktan yorulmustum. Dayanamiyordum artik... Can bunu farketmis olmali ki durdu.
Kafami ellerinin arasina alip" Beni dinle Pelin. Onu birakmaliydik. Sana zarar verebilirdi. Şimdi beni iyi dinde. Ben o gece özge icin gelmedim. Senin icin geldim. " suan kafam karismisti. Ve yine anladigi icin durumu özetledi ve bana su cumleyi sicak nefesiyle fisildadi"Seni seviyorum..."
????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul (Düzenleniyor)
Misterio / SuspensoKorkmaktan Korkan Bir Kızın, Korku Dolu Hikayesi..