Mavi..

3.8K 127 26
                                    

Bunu ogrendikten sonra butun dengem alt ust olmustu. Ne yapacagimi bilmiyordum. Bana bi oyun oynanmisti. Ama neden?

Ben bunlari dusunurken can beni sakinlestirmeye calisiyordu.

Şşş.. Tamam gecti. Ben buradayim. Yanindayim..

Bende buradayim.

İkimizde ayni anda kafamizi sesin geldigi yone cevirdik. Heh... Zaten birtek sen eksiktin tatlim.

Ne isin var burada.

Sakin ol can bey. Senin icin degil pelin icin geldim. Hic bosuna heveslenme. Ahahahh

Sende dayak yemeden durabilmek icin heveslenme bence ukala eraycık.

Beyler susarmisiniz. Zaten olumden dondum. Ayrica senin nereden haberin oldu?

Mertin telefonundan fatihi arayip yerini ogrendim. Bu olaylardan haberim yoktu!

Sen abine mert mi diyorsun?

Aramizda sadece bir yas var. Ayrica senden buyugum can.cık!

Yaniliyorsun. Ayni yastayiz..

Cocuklar gercekten harika moral veriyorsunuz. Hatta isterseniz ben gideyim. Siz de rahat rahat kavga edin.

Diyerek oradan uzaklasmaya basladim. Arkamda ayak sesleri vardi. Sonra omuzumda bir cift el hissettim. Biri can digeri eramis. Arkami dondum:

Pelin ben... Dedi ikiside ayni anda.. Bu durum bana cok komil geldi ve gulmemi tutamadim..

Pelin biraz konusabilirmiyiz?

Hayir konusamazsin cunku once bana vermesi gereken bir cevap var.

İkisinide dinlemen eve gitecekken kapinin onunde bir not buldum.

BU DAHA BASLANGİC..

Eray bi gelirmisin?

Tabi .. Diyip hizla yanima geldi..

Sen fatihi nereden aramistin?

Mertin telefonundan.

Yanindami.

Evet.

Ararmisin tekrar?

Tamam hemen ariyorum.

Telefon acilinca bana verdi.

Oyunumuz guzelmiydi?

Fatih ben pelin. Ne yapmaya calistigini bilmiyorum. Ama bu herneyse bi an once son ver.

Yok ya..?. Nedenmis o?

Senin icinde bir parca acima yokmu?

Peki senin yokmuydu pelin ??

Nasil?

Sen benim sevdigim kizi bu hale getirdin. Senin yuzunden hastanelerde dolaniyo. Bizim onunla cok guzel.planlarimiz vardi. Cicek gibi hayallerimizi bir asagilik cin cagirma numarasi yapip yikana kadar. Biz onunla bir yuva kuracaktik. Kendi evimiz olacakti. Ben hergun işe gidecekyim HASTANE KOSELERİNE DEGİL..  Sen bizi bu hale hetirdin. Ve artik cezani cekeceksin...

Ben.. Diit diit diit...suratima kapatmisti. Demek bunlarin hepsini fatih yapmisti ha?

Ama neden beeennn??!?!??!

Diye bagirinca can hemen bana sarilip beni sakinlestirmeye calisti. O sirada eraya
Bizi yalniz birak anlaminda birseyler yapti. Tabi eray da gerizekali olmadigi icin gitti. 

Can beni sakinlesince sahile goturdu. Bir banka oturduk. Dalgalarin kayaya vuran sesleri bir cocugunun sessiz cigliklari gibiydi. Hava karanlik ve deniz siyahti. Urpertici bile olsa huzur veriyordu. Belkide dayanamiyordu artik ruhum yasadiklarina. Kaldiramiyordu belkide zavalli bedenim. Bu dusuncelerle dalmistim derin uykuma.

    Burada saatlerce kalabilirdi cunku can vardi. Can varken guvendeydi ona gore. Huzur veriyordu canin varligi.

Uyandiginda can uyanikti. Uyamisti sabaha kadar. Sadece kendisini seyretmisti. Hala.ayni uerdeydiler. Sabah oldugundan deniz maviydi.denize seslenmisti icinden..

Dalgalarin.. Mavinin hangi tonu?...

Okul (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin