Kar tatili dolayisiyla yb yazmaya karar verdim. Sizleri kiramadim. Uzun suredir beklediginiz icin lafi uzatmayacagim iyi okumalar.
Kendimi artik daha iyi hissediyordum fakat bu yasadiklarimdan sonra psikolojik destek almamin gerektigini dusunuyorum. Ama once eve gitmem lazimdi. Canin bakislarina hopsolmus halimden kendimi kurtararak toparlanmaya basladim..
Tesekkur ederim..
Neden pelin?
Yanimda oldugun icin.
Asil ben tesekkur ederim.
O neden?
Yerinde oldugun icin?
Neresiymis benim yerim?
Benim yanim tabiki.
Acikcasi boyle bir cevap beklemedigimden biraz sasirmistim. Cantamin icindekileri de kontrol edip yola koyuldum..
Eve geldigimde icerisi cok tuhaf kokuyordu. Ama asiri derece igrenc bi tuhaflik. Her an burada kusabilirdim.
Evin kapisini kapatip odama yoneldim. Ben giderken kapi caldi. Geri donup delikten baktim. Kimse yoktu. Korktugum icin kapiyi acmadim.
Yine odama yoneldim ama bu sefer kosarak. Odama geldigimde gordugum manzara igrencti. Bir ceset odama tavandan itina ile asilmisti. Ama bana sirti donuktu. Birkac adim atarak yuzune baktim.
KÜBRA?!?!??!;;"/'/!;/!/"?!?!/
Ama bunu kim neden yapsin? Ona bunu yapan ya banada''!? Az once icimden akil gucu ile bagirdim. Yani bagirmayi hayal etmek gibi bisey. Tamam pelin. Sus pelin.
Hemen kosarak odamin kapisini kapattim. Evin kapisi artik calmiyordu. Daha kotusu. Odamin kapisi caliyordu.
Ne yapacagimi bilmiyordum. Bilemiyordum. Sessizce agliyordum korkumdan. Resmen gozyaslarim icime akiyordu. İcimdeki ciglik atma refleksine engel olup hemen yatagin altina girdim. O sey her kim veya neyse odama girmeyi basarmisti. Siyah cizmeleri vardi.
Tık.. Tık.. Tık..
Ayak sesleri bir saat gibi ritimli sekilde yaklasiyordu. İslik calmaya basladi.
Yavru kuuuş! Hadi ama saklanma da kura cekelim.
Yere egilip dolabin altina bakti.
Bak cok seviceksin bu oyunu.Simdide egilip yatagin altina.. Yuzunde maske vardi..
Yavru ku'.. Ahaa! İste buldum seni! Saklanabilirsin ama kacamazsin. Puhahahahah.
Sacimi birak!
Bence boyle daha cok sikmaliyim. Ya oyun oynariz yada olursun.
Ne oyunu ?
Kura. Bu torbadan kura cekiceksin.
Tamam seni lanet olasi yeterr .:. Yeterki sacimi yolmayi birak.
Anlastik o halde diyip pis pis siritarak elimi zorla torbaya soktu. Elime gelen seyler de neydi?
Oldurduklerimin parmaklari.
Ben az once seslimi dusundum?
Hayir?
Noluyo lan?
Neler soracagini tahmin edebiliyorum.
Cikar elimi burdan.
Eliyle cenemi yanlarindan sıkarak sabitledi. Kafami asili olan cesete dogru cevirip fısıldadi.
Bunu goruyormusun. İste ona hic acima. Neden mi? Cunku oda senin adini bu torbadan cekti. Simdi eline gelen ilk parmagi cek ve seslice oku. Anlastikmi yavru kuş?
Bana yavru kuş deme!
Anlastikmi dedim sana ??
Of tamam be!
Elimi bu torbada daha fazla tutmak istemedigim icin elime gelen ilk parmagi cektim.
Okumasam ?
Oku.
Nolur?
Oku dedim.
Olmeden onceki son dilegimse?
İyi... ver!!!
Suan kalp ritmim diye bisey kalmadi.
Okudu;
Can BERRAK
Ne????€+€++€-#+((€+-€€-&#&-#€?/"-!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul (Düzenleniyor)
Mystery / ThrillerKorkmaktan Korkan Bir Kızın, Korku Dolu Hikayesi..