Haber

4K 142 40
                                    

Önce paketleri teker teker actim.. Hepsinde birer not vardi.. Ask sozleri beni etkilemisti dogrusu. Artik bir cevap vermeliydim cunku can beni izliyor ve cevabimi sabirla bekliyordu. Sabri tasmadan yanina gittim. Gozlerine baktim. Cok heyecanliydi.

Ben.. Ne diyecegimi bilmiyorum. Cok tesekkur ederim.

Asil ben tesekkur ederim. Senin sayende aşkı ogrendim. Kalbimin disiplinli ritmi senin sayende degisti..

Cok romantiksin.

Cunku cok guzelsin.

Cevabimi merak ediyormusun?

Herseyden cok

O zaman siki dur.! Cevabım'!

Pardon mert ariyor. Uzgunum.

Onemli degil.. Acsana..

Gercekten de tam zaminda aradi yaa. Hoff...

Telefonla konusunca beyninden vurulmusa dondu.

Efendim murat amca(mertin babasi)?
Hangi hastane?
Tamam. Hemen oradayim.

Endiselenmeye basladim..!.!.

Nolmus?

Mert ve ada kaza yapmislar. Durumlari cok agirmis.

Hadi hemen gidelim..

E.. Cevap?

Bosver cevabi ada daha onemli.

Tabi canim tabiki yani bencede oyle aynen yani.

Can uzatma, koş!...!!!

Ayaklarimin beni goturebilevegi en yuksek hizda kosuyordum. Can da yanimdaydi.. Ada benim neredyse en samimi arkadasimdi ve onu kaybetmek istemiyordum. Hastaneye vardigimizda mertin anne ve babasi kapida bekliyorlardi. Annesinin aglamaktan sisen gozleri ve akan rimeri anlatmaya yetiyordu uzuntusunu.. Babasi ise harap olmustu..

Adanin ailesini merak ettiniz degilmi? Adanin bir ailesi yok.. Hepsini bir kazada kaybetmisti.. O yuzden tek ailesi simge ve bendim.. O yuzdende ona birsey olursa kalbim diye birsey kalmazdi. Yasayamazdim artik bu hayatta.

Odadan cikan doktorla beraber hepimiz ayaklandik.. Ben hemen ada ve mertin durumunu sordum. Cunku anne ve babasinin konusacak halleri kalmamisti artik..

Ada hanimin durumu iyi. Bugun tanurcu bile olabilir. Fakat mert bey icin durum cok riskli.

Mertin ailesi yikilmisti o an. Can onlarla ilgilenirken ben de adanin yanina gittim ve durumu anlattim. Ada yerinde durmadi.. Hemen mert'in yani biricik sevdasinin yanina gitti. Yururken zorlandigi cok belli oluyordu. Fakat merti bir kerecik gorebilmek icin herseyi goze alabilirdi..

Doktorlari ikna etmek icin gosterdigi cabadan daha az aciyor du cani sanirim yururken.. Sonunda doktorlari ikna edip mertin odasina girdi.

İceride oldukca cok hemsire ve doktor oldugundan mertin yanina zor ulasmisti. Onu o halde gorunce yikilmisti ve aglamaya basladi.. Ellerini tuttu mertin. Onu yasamaya zorluyordu adeta. Derken bir ses geldi...


***

Elektro soklar yapildi ama bi fayda olmamisti. Sonunda o aci haber geldigimde etrafta adayi goriyorduk. Bir ihtimal ile mertin odasina baktigimda iki cansiz beden yan yana yatiyordu. Sarilmislardi birbirlerine. Birinin kalbi durmus, oburunun ise bilekleri intahar amacli kesilmisti... Bitmisti artik.. Ada yoktu, mert yoktu.. Eksikti pelin artik..

Elveda Ada...
Elveda Mert..

Okul (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin