Part 12

853 27 0
                                    


JESLYN POV.

Dalam perjalanan aku balik dan sebuah kereta berhenti di sebelah jalan.

"Heyy jess,masuk i hantar u balik-Leslly dari dalam kereta.
"Heyy..takpe i jalan kaki je..tak jauh lagi-jawab aku dan sambung balik jalan.

Leslly pandu kereta dengan perlahan
"Hey please..masuk dan lewat malam ni.-Pujuk leslly.

Aku pun akur dan masuk ke dalam kereta leslly.

"Mmm heyy,, i nak minta tolong u boleh?-Leslly bersuara.
"Boleh tapi ape?-Balas ringkas aku.
"I nak pindah keluar almari dalam bilik i,. Sebab dekat rumah ,i stay sorang buat masa ni,parents i takde dekat rumah..Boleh? pleaseee-Rayu lessy lagi.

Aku hanya mengangguk ,dan tak tahu niat sebenar leslly..

"Hey jum masuk-Leslly tarik tangan aku masuk ke dalam rumahnya.
Aku tarik tangan aku dan ikut dia dari belakang menuju ke bilik nya.

"Hey,u tunggu dulu dalam bilik ni,i ambil air jap untuk u- Leslly keluar dari bilik belum sempat aku balas.

Aku pun duduk di katil dan menunggu leslly,aku memandang sekitar bilik leslly tapi takde pun almari besar.Dan kecil sahaja boleh angkat sendiri kot.

"Leslly masuk ke bilik bawa air kosong,i letak sini air ok-leslly bersuara.

Aku hanya mengangguk.
"oh yeah..almari??-Aku tanya.
"Mmm jess,i nak bagitahu something..mmmm mm i..i..-Leslly teragak-agak.
"i ape???-Aku tanya.
"I suka u dari mula-mula u masuk kelas,dan i falling in love with you..And sudi u jadi girlfriend i?i tahu u suka perempuan- Leslly beritahu sambil memandang aku.

"Oh wow woww..thanks.,but sorry leslly..i anggap u kawan je lly and i taken-Balas aku,aku cuba explain aku taknak leslly marah or cuba nak rogol aku..Lol walaupun aku tahu dia dan aku perempuan.Tapi aku tak rela..
Aku cuba keluar dari bilik aku,tiba-tiba tangan aku kena tarik.

"Wait jess,tapi setahu i.Dekat sekolah i tak pernah nampak u dating .I dah tanya mira,dia bagitahu u single-Explain leslly wajah takut.

"mira tak tahu yang i ade girlfriend.-Aku cuba lari dari situasi ni.

Tapi dengan kuat nya badan aku kena tarik dan aku terhempas dekat atas katil.Leslly berada di atas badan aku dannnnnn....
"No jess,u milik i..i dah lama suka u ..2tahun i tunggu u jess.-Explain leslly.

Aku dah mula cuak dan cuba sekuat tenaga aku cuba lepas dari genggaman tangan leslly .Tapi leslly kuat dari aku,dan dia mula cium aku.

"No leslly,wait..waittt-Aku cuba bersuara.Tapi leslly tak pedulikan aku,dia cium bibir aku dengan rakus.

Aku cuba berfikir macam mana cara nak lari dari perempuan gila ni..
"Oh maigod jess,iloveyou jess-Leslly bersuara dan cuba mencium leher aku sekarang.

Aku dah cuak gila dan tiba-tiba
*Tinggggg* keluar idea dalam keadaan kena macam ni.

Aku cuba bagi respon ,aku cuba balas ciuman leslly dan berpura-pura layan leslly..Bila leslly dah percaya aku,dia mula buka baju aku dan pegang my breast..
Bila aku dah nampak leslly mula lembut dengan aku,jadi aku kumpul kekuatakn aku..Aku tolak leslly sampai terjatuh.Aku berlari keluar dari bilik dan cepat-cepat keluar dari rumah nya.

Aku berlari tanpa pandang belakang,tapi aku tahu leslly masih kejar aku sebab leslly jerit nama aku..

Aku cuba kol seseorang sebab nak minta bantuan,dalam kepala aku nama clara yang muncul.Aku terus kol no clara,tak sampai 1minit.

"Hai jess-clara bersuara-
"Heyy..please help me,-Balas aku-
"hey hey...u dekat mana sekarang i datang-Suara risau clara bertanya-

Aku bagi tahu location aku dan aku cuba sorok celah-celah bangunan.
Dalam aku bersorok aku cuba lihat sekitar jalan raya,kot clara dah sampai..Tak lama kemudian kereta clara muncul di hadapan mata aku.Tanpa teragak-agak aku terus berlari ke arah kereta clara.

Aku cepat-cepat masuk kedalam kereta clara.
"Cepat pergi dari sini!!-Arah aku.

Clara hanya buat apa yang aku bagitahu.
"heyy..sape kejar u?tanya clara raut wajah risau.
"Orang gila,nanti sampai rumah i bagitahu ok?-Aku balas,aku cuba ambil nafas aku yang hilang tadi.

DIRUMAH.

clara pegang tangan aku menuju ke ruang tamu,dan periksa tubuh aku.
"Wait,ada luka dekat leher u-Clara bersuara.

"Ha? ape..???-aku cuba pegang leher aku cari luka yang clara sebut.

"jangan pegang,u tunggu sini kejap.-Clara bersuara,raut wajah dia dari risau jadi serius.

Clara datang bawa box di tangan nya.

"duduk diam,i cuci luka ni-Arah clara.

Aku hanya duduk diam memerhati wajah clara.Tak sampai lima minit siap.

"okay jess,bagitahu apa yang jadi-Tanya clara.

Aku pun cerita A sampai Z.Wajah clara berubah dan mula marah.

"hey u pergi mana?-Tanya aku nada risau,aku pegang tangan clara.

"I nak ajar perempuan gila tu,berani dia buat u macam ni-Balas clara.

"hey..*aku tarik tangan clara dan duduk di sebelah aku*,, takpe clara biarkan dia,kalau dia buat lagi.I report polis okay?-Aku cuba tenangkan clara.

"Tapi kalau dia cuba rapat dengan u,and u jatuh cinta dengan dia?-Soalan clara,raut wajah malu dan merah.

"Ha? ehehe..hey heyy.. tak mungkin i jatuh cinta dengan dia,kalau hati i hanya untuk clara-Aku luah tanpa aku sedar sambil memegang wajah clara.

Clara hanya terdiam pandang aku.
Aku tak fikir panjang,dan tak peduli kalau lepas ni clara benci aku.

"ingat mula-mula kita jumpa dekat cafe? I dah mula suka u,tapi i tak sedar.Sampai lah u jadi cikgu i dan i mula cari gaduh dengan u sebab i nak u perasan kehadiran i dalam hidup u.Dan makin lama perasaan i terhadap u makin kuat clara... dan.. dan i nak bersama dengan u clara..-Aku Luah apa yang aku pendam selama ni.

Clara hanya berdiam dan memandang aku,tiba-tiba clara mendekati aku dan cium lembut di bibir aku.Bagaikan terkena elekrik dari bibir clara.

"me too jess,i cintakan u,i suka u walaupun u student i,,I dah cuba buang perasaan ni,tapi u sentiasa dalam fikiran i jess..I takut nak bagi tahu ni sebab,i lebih tua dan maybe u anggap i kakak u-Luah clara.

"heyy..mungkin umur kita jauh beza,tapi tu tak halang i..yang i jatuh cinta dekat u..*aku mengambil nafas *Iloveyou clara johnson- Aku memandang clara.

"Mee too,iloveyou Jesslyn madlyn ,iloveyou so much-Balas clara dan cium bibir aku lagi.

Clara pegang wajah aku,dan cium bibir aku dengan lembut.Tangan aku memegang pinggang clara dan aku cuba baringkan clara perlahan lahan.
Aku senyum dan memandang wajah orang yang aku cinta ,

"Iloveyou ms clara-bisik aku di telinga clara.Clara senyum dan mencium bibir aku lagi.Aku mencium leher clara dengan lembut dan naik cium lembut di cuping telinga clara..Clara hanya mendesah kecil setiap kali aku mencium cuping telinga nya.

Aku mencium leher clara lagi ,kali ni aku keluarkan lidah dan menjilat kecil di lehernya.Clara mengeluarkan suara,membuat aku semakin ingin menjelajahi tubuh nya.

"Masuk bilik i..-Clara bangun dan tarik tangan aku..

*😅so how guys???commnet and vote😘Loveyouguys.

HANCURWhere stories live. Discover now