WARNING 18TAHUN KEATAS.
.
.
.
.
Aku baringkan clara di katil dengan perlahan,aku cium bibir clara..
"Your lips so sweet clara-bisik aku sambil memandang clara.
Clara hanya senyum dan meraih bibir aku..
"Clara boleh i..-Aku bisik di telinga clara,tangan aku cuba meminta izin membuka bajunya.
Clara hanya mengangguk,aku buka baju clara dan memandang pemandang indah di depan mata aku.
clara tersenyum malu dan menarik wajah aku mendekati wajahnya."jangan pandang lama-lama-bisik clara.
"U cantik clara-Bisik aku lagi.
"Boleh i buuu-belum sempat aku habiskan kata-kata aku.
"Boleh,sekarang i milik u-Balas clara dan dia membuka baju aku.Aku buka klip baju dalam clara,dan aku pandang buah dada clara.Dan aku pegang lembut ,tanpa buang masa aku letakkan lidah aku di putingnya,aku hisap dengan perlahan sambil memandang wajah clara yang mendesah.
"ahhh jess..-clara.
Aku hisap lagi dengan lembut dan dengan perlahan.Aku angkat dan mencium bibir clara.
"u so sexy clara-Aku berbisik dan
aku cuba buka seluar clara.
Clara membantu aku buka seluar dia.Tubuh clara bogel tanpa baju di hadapan aku,
Aku mencium bibir clara dan di lehernya..
"Can i?-aku bertanya suara sexy.
Clara hanya mengangguk ,aku cium bibir nya lagi turun ke dada turun ke perutnyaa,Aku mencium lembut perut dan melangkah cium ke paha clara perlahan-lahan menuju ke V.Aku jilat perlahan-lahan di tempat sensitifnya,clara hanya mendesah.
Aku jilat dan hisap bahagia sensitif nya"Please dont stop ..Ahhh-Clara bersuara.
Aku mulakan irama lidah dengan cepat sampai clara kemuncak."Ahhh.. That's really good baby-Clara bersuara dan tarik aku keatas dan mencium bibir aku dengan sexy.
Clara tolak tubuh aku dengan ganas dan sekarang turn dia berada di atas aku.
"My turn honey...-Suara sexy clara sambil senyum mengoda..Selepas kejadian intim.
CLARA POV.
Sekarang jess official hak milik aku,dan takde sape boleh ambil jess dari aku.Hubungan aku dengan jess seperti biasa gaduh-gaduh manja.
"Baby..!!!! cepat nanti lambat kita ke kelas-Aku berteriak dari bawah rumah.
"Yeyee... datang ni-jess turun dari tangga."Wow honey,, u so sexy...-Jess memandang pungung aku.
"For u baby,dah jom-balas aku sambil kenyitkan mata ke arah jess.DISEKOLAH.
Aku macam biasa buat rutin aku setiap pagi.Sambil menunggu semua pelajar aku masuk .
Jess berjalan masuk dan bermain mata sambil senyum sinis.Apa yang jess buat masih beri kesan dekat aku,rasa panas dan merah di muka aku.Setiap kali jess mendekati aku,hati aku berdegup dengan kencang.'That's what love is'Aku tersenyum.
Tiba-tiba aku terpandang leslly,dah sebulan aku tak nampak dia masuk kelas.Hari ni dia tiba-tiba muncul.
'Ape budak ni muncul lagi,dia nak jess balik ke-monolog sendiri.Aku risau kalau dia nak sakitkan jess atau bawa lari jess.
Tapi aku teruskan kelas seperti biasa
Dan aku perasan leslly pandang jess dari tadi dan tersenyum.JESLYN POV.
'Omg dia datang balik,dia tengok aku..scary gila cara dia pandang aku..Buat-buat tak nampak jess..pandang clara je-Monolog aku.
Kelas habis seperti biasa,aku dan mira keluar dari kelas clara dan menuju ke kelas seterusnya..
"jess tunggu...-leslly panggil.
Aku buat-buat tak dengar dan tarik tangan mira supaya jalan cepat.Tapi sayangnya Leslly macam ada magic piuuu dah ada di depan aku dan mira.
"hai jess-leslly bersuara dan senyum
"eh hey-Balas tak acuh dari aku.
"Boleh i minta no hp u?-Tanya leslly.
"Aku tak pakai hp-Aku menipu dan cuba lari dari dia.
"So boleh i tahu u stay mana,so i boleh lepak dengan u,i bosan dekat rumah-Leslly bersuara demand.
"Heyy aku..-belum sempat aku habiskan kata-kata.Yess my baby hero datang..
"Hey jess mira,masuk kelas cepat.Nanti cikgu awak marah,and awak juga leslly..bukan ke awak sebelah sana,so buat apa dekat sini- Tegas clara dengan raut wajah serius."Okay ms -balas aku dengan mira,cepat-cepat tinggalkan leslly .
"Hoi jess..scary gila lah leslly..memang cinta mati dekat kau jess,baik kau hati-hati..orang macam tu boleh buat macam-macam - Mira bagi amaran sambil buat mimik muka takut.
"ish kau ni mi..takutkan aku-Balas aku,aku pun cuak..
"aku bukan takutkan kau..tapi aku bagitahu kat kau je.. and kalau dia buat something bagi tahu aku atau kekasih hati kau tu-Balas mira.
"Nasib baik ms clara datang,kalau tak..tak tahu la sampai bila kita kat situ- mira lagi.
"ish ye ye..dahh kang kena marah kita dua ni-balas aku.
Kelas habis seperti biasa,dan kebiasaan aku yang balik dulu guna kereta clara.Nanti petang aku ambil clara lagi di sekolah.
Dalam perjalanan aku ke kereta muncul lagi si leslly..Memang tak tahu erti bosan budak ni.
"Hai jess-Sapa leslly
"Eh hai-Balas tak acuh aku sambil berjalan.
"boleh i tumpang u balik?,i tak bawa kereta hari ni- leslly bagitahu.
"Eh leslly..please stop ganggu aku,-Aku dah tak boleh sabar sikap leslly,aku taknak layan lembut dengan dia sebab aku taknak bagi dia harapan ,nanti makin parah keadaan."heyyy jess,i cakap elok-elok dengan u,please jangan kasar dengan i-Balas leslly suara berubah.
"Leslly..please faham ,i tak suka u..i suka u sebagai kawan sahaja,tak lebih tak kurang..please so hormat i- balas aku ,aku cuba bagitahu nada lembut.Kot lah dia faham.
"No jess..hati hari nanti u akan jadi milik i,Tak kira apa yang terjadi..u milik i- Leslly bagi tahu dan mendekati aku.
"Heyy..aku dah fedup dengan perangai gila kau-Aku dah tak boleh sabar.
"and leslly..aku dah nak kahwin so please stop,atau aku buat kau menyesal-Aku cuba bagi amaran,dan terus aku berjalan ke arah kereta.
Aku start kereta dan tinggalkan ruangan sekolah.
'Fuuc***** tak faham bahasa langsong budak tu,fedup aku dengan perangai gila dia*aku monolog.
-----___---
"Heyy honeyy...Kenapa u diam je dari tadi..-Clara mendekati aku di sofa.
"I risau baby..- Aku bersuara memandang clara."Risau pasal leslly?-Clara.
"Yess-Balas aku."Jangan risau ,takde perkara buruk yang jadi..I ada dengan u..i jaga u-Balas tenang dari clara.
"Yeah i know.. i tadi berkasar dengan dia,dan i takut kalau dia tahu u girlfriend i.Dan kalau dia culik u macam mane?,kalau dia sakitkan u macam mane-Tanya aku nada takut,mestilah aku takut gila.Mana la tahu leslly dendam dengan aku.
"Hey..eheheh so sweet,kalau macam tu,u kena jaga i 24hours ..- balas clara dan cium pipi aku.
"Ee orang betul-betul ni,dia gurau pulak-Balas aku ,pura-pura merajuk.
"alolo merajuk pulak kesayangan i ni,jangan risau sayang..I pastikan u selamat dan i selamat.Leslly tak sakitkan u dan i..Okayy-Balas clara cuba memujuk aku,dan peluk aku sambil cium berkali kali di pipi aku.
"Ehehehe ok ok baby-Balas aku,dan cium bibir clara..
"Jom sayang,kebilikk- Clara bersuara mengoda ..
Aku hanya mengikuti clara..
*Agak-agak leslly nak buat ape????
thanks sudi baca,nah flying kiss😘😘*
YOU ARE READING
HANCUR
RomanceSeorang pelajar bernama jeslyn yang struggle dengan kehidupannya.Kehidupan tak seindah seperti pelajar lain.Disebabkan kehidupan dia yang agak susah..Dia jadikan diri dia tabah dan seorang yang agak nakal di sekolah. Datang nya seorang wanita dalam...