1TAHUN KEMUDIAN.
CLARA POV.
Aku dan jess dah ambil keputusan pindah dari sini,dan pergi ke tempat baru dan mulakan hidup baru..
Kehidupan aku dengan jess sekarang dah berubah.Jess mula berkerja sebagai pengajar di kolej.Aku mula buka gallery sendiri dan buka kelas sendiri di sebuah tempat yang tak jauh dari rumah..
"Hai my babyyy- Jess datang ke gallery aku.
"Hai beautiful..-Aku mencium bibir jess.."Mmm baby...-Jess bersuara duduk di sebelah aku.
"Yes my princess??-aku berhenti melukis dan memandang jess."i laparrr...- Balas jess sambil buat muka dan memegang perut nya.
"Ehehe,, okay jom kita makan..-Balas aku .Aku dan jess pergi kesebuah restoren..
Aku dan jess macam biasa order dan menunggu makanan sampai.."esok u balik awal eh,sebab i nak bawa u keluar-Aku bersuara nada tenang.
"Nak pergi mane baby?-Tanya jess.
"rahsiaaa- balas aku sambil senyum sinis..
"Eee.. yelah-yelah-Jess merajuk ,aku hanya ketawa tengok gelagat jess..
.KEESOKKAN HARI.
"Heyyy Baby cepat la.....-Jerit jess dari ruang tamu.
Aku keluar dari bilik dan menuju ke jess.
"Woww, jess..u nampak cantik sangat-sangat dress yang i belikan-Balas aku sambil mendekati jess.Hati aku berdebar-debar bila mendekati jess."Well,i selalu nampak cantik di mata u kan??-Tanya jess sambil senyum sinis.
"Mesti la... u sentiasa nampak cantik i mata i jess-Aku bersuara..Aku dan jess menuju ke tempat yang aku ingin bawakan.Dalam perjalan aku rasa nervous sangat-sangat tapi cuba tenangkan diri.
"Baby... u okay?? -tanya jess sambil tengok ke arah mata aku.
"Yeah i okay honeyy..-balas aku dengan tenang..Jess hanya mendiam diri,fuhh nasib jess tak banyak soalan.
35minit kemudian.
Akhirnya sampai,Aku pegang tangan jess dan perjalan menuju ke meja makan yang dah tersediakan di pantai."Wowbbaby... cantikk...-jess bersuara dan melihat di depan matanya.
Aku hanya diam dan aku tarikkan kerusi untuk jess duduk.
"ehemm hemm..-aku cuba betulkan nada suara aku.
"u buat ni untuk i clara??-jess bertanya dan tersenyum indah di bibirnya."Yess honey,jom kita makan dulu..nanti sejuk makanan ni ..-aku bersuara..
Selepas aku dan jess habis makan,aku mengajak jess berjalan di persisiran pantai'Nasib cuaca ni cantik....
Jess berjalan disebelah aku dan memegang tangan aku.
'Rasa nak meletup jantung aku ni..*aku tarik nafas,dan hembus*Rilekkk clara..kau bolehh...*monolog aku."jess... -aku berhenti dan memegang kedua tangan jess.
jess hanya memandang wajah aku,wajah jess nampak cantik dari pantulan cahaya bulan."Jess... i sayangkan,i cintakan u..*aku tarik nafas*I taknak kehilangan u jess..I nak u sentiasa ada disisi i sampai bila-bila..*aku mengeluarkan kotak kecil dari beg tangan aku dan mengeluarkan cinta.*
"Jess..sudi tak u jadi peneman hidup i sampai akhir hayat??-Aku bersuara dan menunjukan cincin di hadapan nya.
Jess tersenyum ,mengeluarkan air mata "Yeahh baby.. i sudi....Iloveyou clara...-Balas jess dan memeluk aku.
Aku membalas pelukkan jess
"Iloveyoutoo jess...-bisik aku..Aku masukkan cincin di jari jess ,dan mencium bibir jess..
-TAMAT-.
Korang boleh suggest genre yang korang nak sha buat untuk next storyy😘. Kisah ni takde kena dengan kehidupan sesiapa.. kisah ni hanya rekaaan 😉😉.
YOU ARE READING
HANCUR
RomanceSeorang pelajar bernama jeslyn yang struggle dengan kehidupannya.Kehidupan tak seindah seperti pelajar lain.Disebabkan kehidupan dia yang agak susah..Dia jadikan diri dia tabah dan seorang yang agak nakal di sekolah. Datang nya seorang wanita dalam...