𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐱𝐭𝐞𝐞𝐧

242 55 12
                                    

„Julian a Chase, vy máte rozvod rodičov. Theo a Miles, vám dám... Coming out."

Theo natešne zatlieskal rukami, zatiaľ čo Miles vyzeral, ako keby sa jeho duša pomaly, ale iste, oddeľovala od jeho tela. Z tranzu ho prebralo až silné zamykanie jeho telom Theom, ktorý mal túto etapu života dávno za sebou. 

Keď svetu ukázal, kto v skutočnosti je, stratil veľa priateľov. Pamätám sa, že som si v ten deň zbalila do tašky viacej jedla ako obvykle, a tak som si k nemu sadla na obede. Chcela som mu dokázať, že nech je kýmkoľvek, na mňa sa môže vskutku hocikedy spoľahnúť. 

„Ocean a Roosvelt, vy máte rozchod."

Miestnosťou sa rozniesla hlasná vrava. Každá dvojica viedla bujný rozhovor, zatiaľ čo my dvaja sme na seba bez slova hľadeli. Skúmala som jeho mimiku, no nevyzeral, že by chcel rozprávať o svojich rozchodoch. 

Rozhodla som začať ja, keďže táto konverzácia bude ukončená ešte predtým, ako začne. „Ja som ešte s nikým nechodila."

„Ani ja som ešte s nikým nechodil."

Chápavo som prikývla, no až po chvíli mi došiel význam jeho slov a obrátila som sa späť jeho smerom. „Počkaj, čo?"

„Čo čo?"

„Ako to, že si ešte s nikým nechodil?"

„Prečo si taká prekvapená?"

„Neviem, čakala som, že už si mal minimálne päť vzťahov."

„Aspoň vidíš, že sa neoplatí súdiť ľudí. A ty si prečo ešte s nikým nechodila?"

„Mám aspergera. Nie je to také jednoduché."

„Ja mám depresie, a?"

„Možno nie sme typy na vzťahy."

„Možno."

„Možno."


𝐓𝐄𝐑𝐀𝐏𝐈𝐀 𝐇𝐕𝐈𝐄𝐙𝐃𝐀𝐌𝐈Where stories live. Discover now