𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲

221 48 4
                                    

Doktor Humphrey mlčal už dlhšie, ako bolo u neho zvykom. Mlčal i Roosvelt, mlčala som i ja, dokonca mlčal i Theo. A síce ma obklopovalo ticho, v mojej hlave to kričalo. 

„Tak, čo ste zistili?"

Ticho, ktoré medzi nami vládlo, neprerušila ani táto otázka. Nakoniec som vstala, pričom stolička opäť raz vydala ten nepríjemný zvuk. „Zistila som, že Roosvelt je typický baran. Vraj by sa rozchod snažil nejakým spôsobom zachrániť, čo mi pripomenulo môjho otca. S mamou sa niekoľkokrát rozišli, no vždy to zázrakom zachránil, až sa nakoniec vzali."

Doktor Humphrey vyzeral, ako keby jeho život konečne nabral ten správny smer. Bolo vidno, že táto práca je to jediné, čo skutočne miluje. „Ďakujem, Ocean. Vidím, že ti hádanie znamení ide. Ako bol na tom Roosvelt?"

„Ja som zistil, že Ocean je prototyp panny. Rozchod by riešila odmietaním skutočnosti a následným utápaním sa  v žiali. Prezradila ju zmrzlina a vreckovky."

Z úst mi vyšiel tichý smiech, ktorý si Roosvelt okamžite všimol. Venoval mi široký úsmev a sadol si späť na svoje miesto. Koniec koncov, Roosvelt dokáže byť vskutku úžasný partner.

„Ava?"

„No, Anne bola dosť zložitý prípad. Podľa jej reakcie na situáciu, ktorú ste nám zadali, som tipovala, že by mohla byť býk, ale vysvitlo, že tipovanie mi moc nejde. Tak som na to išla vylučovacou metódou a prišla som na to, že je kozorožec."

„Takže tu máme barana, pannu a kozorožca. Môžme ísť ďalej. Anne?"


𝐓𝐄𝐑𝐀𝐏𝐈𝐀 𝐇𝐕𝐈𝐄𝐙𝐃𝐀𝐌𝐈Where stories live. Discover now