𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐭𝐰𝐨

224 50 6
                                    

„Bol by som rád, keby sme sa tu takto opäť stretli nabudúci týždeň. Vymyslím ďalšie aktivity."

Chase so širokým úsmevom pribehol k doktorovi a objal ho okolo pliec. „Doktorko, mne sa toto veľmi páčilo. Toto je najviac kamarátov, čo som mal za celý život, to vám vravím. So mnou môžte rátať."

Ava si s Anne niekoľko centimetrov odo mňa vymieňali telefónne čísla a Miles miestnosť opúšťal s Theom zaveseným okolo pliec. Všetci vyzerali spokojne. Ako keby im týchto niekoľko hodín obrátilo život o stoosemdesiat stupňov. 

Klamala by som, ak  by som tvrdila, že mne nie. Síce sa naša cesta neskončila, začala skvele. 

Snažila som sa nájsť Roosvelta, no vnútri sa už nenachádzal. Vyšla som von, kde som ho zbadala sedieť na zemi. Prisadla som si k nemu, pričom sa nám dotýkali ramená. Po pár nádychoch a výdychoch som si hlavu oprela o jeho rameno. Prudko trhol hlavou, no ostal ticho. 

„Pozri, Roosvelt. Ospravedlňujem sa za moje správanie. Vieš, doteraz sa nik nesnažil ku mne dostať. A keď si sa objavil ty, nevediac moje meno, zľakla som sa."

„Ty si si vážne myslela, že som ťa nespoznal? Si ty ale hlupáčik."

Pomaly som sa dotiahla, aby som mala čo najlepší výhľad na jeho oči. „Úplne neviem, ako sa toto robí... Ale nechcel by si ísť so mnou nabudúci týždeň na ďalšie sedenie?"

Z úst mu vyšiel hrdelný smiech, ktorý po chvíli nakazil i mňa. Zadíval sa mi do očí a radostne prikývol. „Nečakal som, že sa z teba vykľuje taký romantik, Ocean."


𝐓𝐄𝐑𝐀𝐏𝐈𝐀 𝐇𝐕𝐈𝐄𝐙𝐃𝐀𝐌𝐈Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz