𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐞𝐢𝐠𝐡𝐭

275 56 11
                                    

„Dobre, snáď už sme všetci. Tak, na začiatok... Čo keby ste sa všetci postupne predstavili?"

Roosvelt sa narovnal a gestom ruky ukázal na všetkých v kruhu. „My sa tu už všetci poznáme."

„Ja vás nepoznám, ľudia." Nervózny smiech chlapca oproti mne sa rozniesol po celej miestnosti. 

Doktor Humphrey prikývol a hlavou kývol na mňa.  „Ocean, čo keby si začala?"

Pomaly som sa postavila zo stoličky, ktorá vydala nepríjemný, vŕzgajúci zvuk. Pohľadom som hypnotizovala svoje topánky, keďže som sa nedokázala pozrieť ani na jedného z tých ľudí. „Ahojte! Volám sa Ocean a trpím... Trpím aspergerovým syndómom."

Miestnosťou sa ozvalo zborové ahoj, Ocean. Mala som chuť sa rozosmiať, no miesto toho som si sadla späť a čakala som na Roosvelta, kým sa postaví. Nakoniec tak spravil, na hlave mal ešte stále kapucňu, a svoj pohľad upieral na mňa. „Volám sa Roosvelt a trpím dystýmiou, čo je ľahšia forma depresii."

Ahoj, Roosvelt.

Ako ďalšia sa postavila Ava, ktorej pohľad bol mierený na stenu oproti nej. Chvíľu jej trvalo, kým sa jej ústa otvorili a vyšli z nich tiché slová. „Ahojte! Moje meno je Ava a som vo fáze liečenia sa z anorexie."

Bez slova som hľadela na jej útle telo ako si sadá späť. Všetky tie úsmevy, ktoré rozdávala a tie obedy, ktoré ju nik nevidel dojesť mi odrazu dávali dokonalý úsmev. Ucítila, že na ňu hľadím a zdvihla hlavu. Venovala som jej široký úsmev, ktorý mi však neopätovala. Hlavu sklonila naspäť a mne jej bolo skutočne ľúto. 

„Ahojte! Som Theo a ja vlastne netrpím žiadnou psychickou poruchou, som len jednoducho gej!"

𝐓𝐄𝐑𝐀𝐏𝐈𝐀 𝐇𝐕𝐈𝐄𝐙𝐃𝐀𝐌𝐈Donde viven las historias. Descúbrelo ahora