7.Co to ma wspólnego z tobą kretynie.

292 20 9
                                    

Pov'Igor

- To oczywiste ale nic nie wyjdzie z twoich planów,taka suka jak ty nie skrzywdził mojej siostry-powiedziałem przez zaciśnięte zęby,żadne szmata nie skrzywdzi jej.

- Suka-powiedziała szmata ze zdziwieniem,koleina szmata które leci na fejm.

- Chodzi ci jedynie o kasę-powiedziałem,dała mi z liścia i poszła. Na co ona sobie pozwala,dziwka pewnie się puszcza na lewo i prawo. - Zapłacisz mi za to dziwko-nikt nie ma prawa dać mi z liścia czy chodź by mnie dotknąć, nie chce więcej widzieć tej suki na oczy.

- Igor,co tu się dzieje-zapytał Adrian, nie zauważyłem że przyszedł.

Pov'Amelia

Jestem taka szczęśliwa że Igor ma dziewczynę, już to widzę dzieci i to szczęście.

- To jak sen,mój brat ma dziewczynę-powiedziałam z uśmiechem,tak się cieszę że ją poznałam.

- Ja też nie mogę w to uwierzyć-powiedział Kamil,co za spryciarz myślał że się nie dowiem.

- Ciekawe jak długo się spotykają,Igor trzymał to w ścisłej tajemnicy a gdyby nie ten przypadek-powiedziałam szczęśliwa,już. Mojej głowie widzę Sylwię w sukni ślubnej ale jak Igora wsadzić do garniaka no to chyba nie możliwe,choć jak po proszę to się zgodzi.

Pov'Sylwia

Szybko wyszłam z firmy na zewnątrz,jak śmiał mnie tak nazywać.

- Co za skurwiel-powiedziałam cicho do siebie, nie chce go więcej widzieć na oczy-Powiedział że jestem suką i oszustką-niech się piepszy ale jego siostra jest miła i nigdy bym jej nie skrzywdziła.

Poszłam na chodnik oddalając się od firmy newbedlebel, nie zamierzam tu pracować i tak pewnie pracy nie dostanę.Dotknęłam przypadkiem swojej szyi, nie mam wisiorka którego dostałam od taty.

Pov'Igor

Stoimy na korytarzu, zacisnąłem pięść w którym mam wisiorek.

- Powiedz coś,kto to był-zapytał Adrian,to była dziwką le co ca na fejm i kasę.

Ścisnąłem mocniej wisiorek w pięści, pokazałem wisiorek Adrianowi po chwili. Na pewno Kamil chciał jej go dać, chciał zdradzić moją siostrę w moim gabinecie. Jebany dziwkasz na pewno jest ich więcej,może to była dziwka z burdelu.

- Suka-powiedziałem, nie chce jej widzieć na oczy i jego też.

- Co to ma wspólnego z tobą kretynie-powiedział Adrian, kretynem to on jest a nie kurwa ja.

- Ze mną kurwa nic-powiedziałem, tylko z tym skurwielem i jego dziwką.

×××××××

Wróciliśmy wszyscy do chaty, właśnie podjeżdżamy samochodami pod chatę. Ja jadę sam a Kamil i Amelia razem, zabije skurwiela. Wysiedliśmy z aut i ruszyliśmy do chaty,gdy przechodziłem koło tego skurwiela spojrzałem na niego i poszedłem dalej.

Pov'Amelia

Igor już wszedł do środka a jeszcze idziemy,rozpiera mnie szczęście że mój rodzinny brat ma dziewczynę.

- Myślisz że powie mamie-powiedziałam z uśmiechem do Kamila,cały świat musi wiedzieć że Igor się za kochał.

- O czym-powiedział Kamil,o Sylwi. W ogóle piękne imię,całą jest piękna.

Umowa/RetoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz