-3-

51 5 2
                                    

Aradan bir ders daha geçmiş altıncı derse girmiştik . Hala ortada hiçbir hoca yoktu . Duyduğumuza göre müdür yardımcısı sınıfları gezip duyuru yapıyormuş.

Kapı açıldı ve içeri müdür yardımcısı ve bir öğretmen girdi ikisinde de maske vardı tabi biz ne olduğunu anlamadık. Ardından müdür yardımcısı konuşmaya başladı.

Müdür yardımcısı : çocuklar şimdi beni sakince dinleyin. Sizin sınıftan ve bir başka sınıftan iki kişide virüs çıktı ve bu yüzden siz ve diğer sınıf geçici bir süreliğine okulda kalacaksınız ama dediğim gibi kısa bir süre diğer sınıfları tahliye ettik bizde sizinle birkaç öğretmenimiz ile burada kalıcaz korkmanıza gerek yok dedi .

Sınıf şok içinde kaldı e tabi bizde . Bazı kızlar hemen ağlamaya başladı. Biz tabi daha tam ne olduğunu anlamamıştık öyle kalakaldık hemen Zeynep ,Ayşe ,Şeyma ve Ceren yanımıza geldi .

Bu arada ben cereni tanıtmayı unuttum. Ceren orta boylu, kısa sarı saçlı sevecen bir kızda o da 7 pizza diliminin sonuncusuydu.

Hemen yanımdaki ardayı başka bir yere yolladım kızlar da bir sıra çekti ve yanımıza geldi . Birde bize maske dağıttılar.

Sema: kızlar olaya bakın ya hatırlıyor musunuz karantina -beyza alkoç un kitabı - yı okumuştuk hatta özenip keşke biz de de böyle birşey olsa demiştik şimdi lafımı geri çeviriyorum. Dedi

Zeynep : kızlar bir lavaboya gidelim mi elimizi yüzümüzü falan yıkarız .
Dedi

Hepimiz onayladık ve tuvalete girerken bir ses duyduk ve kapıda bekledik .

-
Selam okurlar ve canım arkadaşlarım Şeyma, Zeynep, Ayşenur, Sema, Ayça, Ceren.
Sizi çok seviyorum ve okuduğunuz için teşekkür ediyorum en yakın zamanda yeni bölüm gelecek.

BİR PİZZANIN YEDİ DİLİMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin