-25-

17 4 2
                                    

Elifin anlatımıyla

Okul çıkışı Sema ,Şeyma, ben ve duygu gidiyorduk çünkü diğer kızlar servis ile gidiyordu . Biraz ilerledikten sonra berkay , Yusuf emre ve semihi gördük semih duygunun sevgilisi idi biz onlara yetişmek için biraz hızlandık tam o sırada onlara doğru siyah büyük bir minibüs yaklaştı içinden de adamlar inmeye başladı bizde koştuk ve yanlarına gittik neden bunu yaptık bilmiyoruz bizde gidince bizi gördüler ve bırakın şunlardan sevgililerini alın dediler ne sevgilileri mi biz onların sevgilisi değiliz ki .neyse işte .

Adamlar biranda bizi arabaya sürükledi bizden fazla lardı bu yüzden pek direnemedik sonra her zamanki gibi bizi bir depoya götürdüler her zamanki gibi bağlandık . Bu aralar çok kaçırılıyor uz bu yüzden bizde günlük rutin haline geldi şimdi de tanımadığımız birileri kaçırıyor acaba sırada kim var ?

Sema : pardon bir bakar mısınız siz kimsiniz biz niye buradayız acaba böldüm özür dilerim ama bizde insanız tamam kaçırılmaya alıştık ama başkası kaçırınca garip oluyor biz niye buradayız (burada acayip derecede bir çığlık var kulaklarımız patladı )

Şeyma : ben ce Sema haklı biz niye buradayız?

Tanımadığımız adamın biri : sevgilileriniz yani özellikle şunun ( duyguyu göster di) sevgilisi yüzünden .

Elif : pardon bir yanlış anlaşılma var galiba onlar bizim sevgililerimiz değil.

Şeyma : e yani öyle değil herhalde

Sema : değil ya ne sevgilisi saçmalamayın o dangoloz larla sevgili değiliz herhalde

Yine o tanımadığımız adam : lafımı bölmeyin yoksa o güzel saçlarınız gidebilir . ( tabiki sözünü kesmeyeceğiz biz o saçlar için ne kadar uğraşıyoruz oo tabi nereden bilecek ) şimdi bu kızın (yine duyguyu gösteriyor ) sevgilisinin babası ( yuh dedesinin bilmem hangi akrabası ) bizim abimizi öldürdü e haliyle bizde o çocuğu öldürecez bir nevi kan davası.

WHAT ne öldürmek ne sanki salatalık doğuruyor bu zamanda kan davası mı var hem ne kadar geri kafalılar hem biz im bunlarla alakamız yok bikere sal abi bizi sal gidelim . Semih duygunun sevgilisi mi wow biz niye bilmiyoruz?

O sırada diğerleri

Cerenin anlatımıyla

Zeynep kızları görmüş ve servisten inip erkeklerin yanına gitmiş. Sonrada bize mesaj attı ve hep birlikte parkta buluştuk semih yerlerini biliyormuş gidip kızları kurtaracak larmış bize gelmemizi söylediler ama biz tabiki de gidicez bir depoymuş ve ormanın içindeymiş sadece bunları söylediler sonrada yola çıktılar bizde arkalarından gittik .

Şeymanın anlatımıyla

Aradan yarım saat geçti bir anda deponun kapısı açıldı ve içeri erkekler girdi .

Sema : e sonunda

Elif : a siz mi geldiniz gelmeseydiniz biz iyiydik sohbet muhabbet falan

Emre : mızmızlanmayın da çözelim ellerinizi .

Berkay :ben semayı çözüyorum Yusuf Şeyma yı emre elifi semih duyguyu çöz hadi gidelim buradan .

Elifin anlatımıyla

Tam kapıdan çıkarken adamın biri elinde silahla içeri girdi ve o kadar da kolay değil dedi .

Duygu : ya bırakın bizi ne istiyorsunuz bizden bırakın peşimizi ne davaymış ya

Adam ın biri : sen sus siz gidin erkekler kalsın

Sema : hayır hiçbiryere gitmiyoruz buradan birlikte çıkıcaz

Berkay :Lütfen gidin

Semih : duygu buradan hemen uzaklaşıyorsun

Duygu : hayır ben sensiz yapamam

Semih : bana birşey olmicak duygu merak etme

Duygu : söz

Semih : söz tamam mı hadi

Biz koşarak dışarı ya çıktık ve ardından bir silah sesi geldi .

_
Selam canlarım sizi çok seviyorum okuduğunuz içinde teşekkür ederim herkesin 23 Nisan Ulusal egemenlik ve çocuk bayramı kutlu olsuuuuuun

BİR PİZZANIN YEDİ DİLİMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin